Pov Julie.
De dag erna word ik wakker door mijn wekker en zie Lando naast me liggen. We kijken elkaar even aan en lachen naar elkaar. Terwijl ik met zijn haren speel legt hij zijn hoofd nog even op mijn buik. Zo blijven we nog 10 minuutjes liggen en beslissen dan om ons klaar te maken en te gaan ontbijten.
Na het ontbijt gaan we richting het circuit voor fp1 en fp2. Lando en Daniel rijden heel goede tijden en doen enkele intervieuws tijdens de vrije trainingen word ik altijd wel door iemand vergezeld.
Na de interviews zeg ik dat ik eens even tot bij George loop om hem nog even rap te zien voor we weg gaan. dennis springt op en zegt dat mee loopt. Ik verdwaal in gedachten en krijg steeds meer het idee dat ik niet alleen mag zijn. Dus vraag ik het dennis gewoon omdat hij niet kan liegen tegen mij.Ik: dennis?
Dennis: ja juul?
Ik: je zou toch nooit meer tegen me liegen e?
Dennis kijkt me een beetje raar en antwoord: nee.. waarom?
Ik: ik krijg het gevoel dat ik niet alleen lag zijn dus waarom mag ik niet alleen zijn in de paddock? Er is constant iemand bij mij? Zelfs als ik naar de wc moet is er wel iemand die ook moet gaan?
Dennis: juul dat beeld je je maar in dat is toeval.
Ik: kijk eens naar mij?
Dennis kijkt naar me en haalt zijn ogen even van mijn ogen weg waardoor ik weet dat hij liegt.
Ik: je bent niet eerlijk tegen me dennis.. je had het me beloofd dat je eerlijk tegen me ging zijn..
Dennis: juul.. ik mag niks zeggen..
Ik: van wie niet?
Ook daar geeft dennis me geen antwoord op.
Ik: geen antwoord? Oke dan laat me gerust!Ik loop weg richting mclaren motorhome en zie dat Lando juist zijn kamer binnen loopt. Ik loop er heen en vertel hem wat er gebeurt is met Dennis. ik zie dat hij een beetje in zijn handen veegt en me niet durft aan kijken.
Ik: jij weet wat er aan de hand is?
Lando knikt lichtjes.
Ik: en je verteld het me niet!? Ik dacht dat ik je kon vertrouwen dat je me alles zou zeggen vanaf nu , dat heb jij me ook beloofd na heel het gedoe met liz!?Mijn ogen vullen zich met tranen en beslis ook om bij lando weg te lopen omdat hij niet op mij reageert. hij loopt nog achter me aan maar ik duw hem weg en schreeuw dat hij me gerust moet laten.
Ik loop richting de motorhome van Williams in en klop bij George op de deur. George doet de deur open en zit me met tranen in mijn ogen voor zijn deur staan en pakt me vast en trekt me mee naar binnen. Als ik wat gekalmeerd ben vertel ik hem het verhaal van dennis en Lando dat ze tegen me liegen en niet willen zeggen wat er aan de hand is. George kijkt me heel het verhaal aan maar antwoord er niet op terug. Ik kijk naar hem op. als onze ogen elkaar ontmoeten kijkt hij ook rap weg
Ik: neee.. dit meen je niet.. dit kan niet.. jij weet meer?
Ik sta op en loop terwijl ik naar George kijk, stilletjes naar achter richting de deur.
George: laat het me uitleggen..
Ik: ik heb je uitleg niet nodig! De enigste mensen die ik vertrouwde verzwijgen iets voor me! Waarom zou ik jullie geloven?
George; we proberen je te beschermen juul..
Ik: ik kan gerust voor mezelf zorgen! Ik ben geen klein kind!
Na dat ik dit zeg ren ik ook bij George weg.Ik voel dat de auto sleutels in mijn zak zitten van de mclaren die we gekregen hebben. Ik ren zo vlug mogenlijk naar de parking en de mc laren omdat ik nood heb om te rijden. Als ik bijna bij de uitgang ben zie ik het meisje met de bruine haren weer en herken liz weer maar deze keer staat er een jongen bij. de jongen staat met zijn rug naar mij. Ik zie dat liz rap naar me wijst. De jongen kijkt naar waar liz wijst. Als ik zie wie de jongen is ren ik nog harder naar de mc laren. Ik wil de sleutel in het contact steken maar door de paniek ben ik zo hard aan het trillen dat het niet gaat. Ik adem even diep in en uit en zie dan liz en de jongen richting mijn auto komen. Het is echt niels! Ik doe de sleutel in het contact en verlaat zo snel mogenlijk de parking. Ik zie dat die 2 richting hun auto lopen en zo snel mogenlijk achter me aan rijden.
Terwijl ik over de weg race probeer ik na te denken wat ik moet doen. mijn gedachten worden onderbroken door mijn telefoon dat afgaat. Ik probeer mijn telefoon te nemen en kijk wie me belt. Ik zie dat het bart is.Bart: Julie waar ben...? Zit je in de auto?
Ik: Bart HELP , liz en niels zitten achter me aan!? Ik had ruzie met dennis Lando en George gemaakt omdat ze iets voor me verzwijgde en ik wou weg lopen en toen zijn liz en niels me gevolgd! Wat moet ik doen!
Bart : SH*T , probeer een rondje te rijden en kom terug naar de parking van de paddock ik zorg dat ik daar sta!
Ik: oke ik doe men best! Tot zo
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...