Story 1 deel 43

120 2 0
                                    

samen lopen we richting de auto en spreken we af om deze avond bij Lando thuis wat te eten om met max en Charles goed te maken dat het karten niet door is gegaan. Lando brengt me naar huis en gaat even mee naar boven. Als we op mijn kamer zijn , pak ik kleren en loop ik richting de badkamer. Ik pak mijn stijltang, makeup, pumps en kleren mee naar Lando zijn thuis zodat ik me daar verder kan klaar maken voor vanavond. Ik zeg nog even tegen Bart dat we weg gaan en dat ik hem morgen op de training zie voor we het vliegtuig op moeten richting Bahrein voor de 1ste race van het seizoen.
Daarna rij ik samen met lando richting zijn huis. Ik ken de weg natuurlijk al dus loop ik richting de badkamer om me klaar te maken. Voordat ik de douch aanzet hoor ik lando binnenkomen.

Lando: is het echt oke tussen ons Julie?
Ik: ja Lando het is oke, je kan er toch niks aan doen dat Liz vandaag daar stond?
Lando: ik weet het maar ik voel me er nog steeds niet goed bij.

Ik draai de kraan open zodat het koude water al door de douch kan gaan en kan opwarmen. Ik kijk Lando aan en pak zijn hoofd met beide handen vast en probeer hem gerust te stellen. Hij geeft me een klein lachje. Ik ben er zeker van dat nog niet alle twijfel weg is en geef hem een kus om hem gerust te stellen. Ik draai me om en kleed me uit en zie dat hij naar me kijkt met een grote lach op zijn gezicht. Hij kijkt me in de ogen aan en bijt op zijn lip. Ik lach en stap zo kort mogenlijk langs hem door en ga richting de douche. Voor ik het weet staat lando bij me onder de douch. Ik leg men hand in zijn nek en de andere op zijn buik. Ik voel zijn spieren weer onder mijn hand en plaag hem een beetje door telkens over zijn onderbuik naar zijn liezen te gaan met mijn vingers. Ik kijk naar zijn gezicht en zie dat hij zijn ogen toe heeft, zijn hartslag gaat omhoog en ik hoor zijn ademhaling zwaarder worden.
Ik kus hem op zijn borstkas richting zijn nek en ga naar zijn oor toe en bijt er zachtjes in. er komt een klein zuchtje uit zijn mond en voel dat hij opgewonden geraakt. Hij doet zijn ogen open en kijkt me even diep aan en geeft me dan een intense kus. Hij kust me in men nek, mijn borsten, men buik en komt dan aan bij mijn liezen. Hij kust me in men liezen en glijd met zijn hand van mijn bovenbeen tot tussen mijn benen. Ik voel hem naar binnen gaan met zijn vingers en kreun lichtjes. Na een tijdje kijkt hij even omhoog en komt dan met kusjes richting mijn oor en fluistert: geniet je ervan? Ik knik en moet diep ademhalen. Hij duwd me zachtjes tegen de muur van de douche en ik voel hem dan naar binnendringen. We gaan nog even door en genieten van het moment.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu