Pov Julie:
Terwijl ik met George over het strand loop babbelen we nog even. Ik krijg verschillende telefoontjes van lando binnen maar ik negeer ze. ik vertel tegen George dat Lando me blijft bellen en een voicemail heeft ingesproken. Het gesprek valt stil. Na een tijdje probeert George me wat van gedachten te veranderen door wat water van de zee naar me op te gooien. Ik lach en doe hetzelfde bij hem. na een tijdje zijn we helemaal nat en hard aan het lachen. George komt bij me staan en geeft me een knuffel.
George: ik zie je liever lachen juul
Ik: als ik bij jou ben kan ik alleen maar lachen.
George kijkt me even aan en geeft me een klein lachje. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en knuffel hem nog eens.
Ik: dankjewel dat je er voor me bent als ik je nodig heb.
George: altijd juul, je bent net een klein zusje voor me geworden. Je kan altijd bij me terecht. Terwijl hij dit zegt geeft hij mij een kus op men hoofd.
Ik: jij bent ook net een grote broer voor me en pak hem nog steviger vast.
George: ik wil het niet forceren juul maar misschien moet je toch even naar lando zijn voicemail luisteren. Misschien is het niet waardat het op lijkt.
Ik: ik weet het niet.. denk je echt dat er iets anders aan de hand is?
George: ik ben er eigenlijk een beetje zeker van, luister nu maar.. ik ga daar op het strand zitten voor als je me nodig hebt.Ik knik en zie George richting het plaatsje lopen waar hij juist naar wees. Ik neem mijn telefoon en neem nog eens even diep adem.. daarna beluister ik de voicemail die ik van lando heb gehad.
Voicemail van Lando:
*hye.. ik ben.. ik ben het.. sorry dat ik je blijf bellen.. ik weet niet wanneer je met me wilt praten.. maar ik blijf proberen zodat ik de kans krijg en het kan uitleggen...
ik hoop dat je deze voicemail even afluistert.. ik weet niet waar ik moet beginnen..
toen ik liz zag.. juul ik wist niet dat ze daar was.. ze verastte me.. ik had je moeten bellen en laten weten dat ze er was.. ik heb er niet bij nagedacht dat je haar ook had kunnen zien lopen.. maar ik had even tijd nodig voor mezelf..
please juul laat het me uitleggen en je vertellen dat er helemaal niks is tussen mij en liz.. dat ze daar was zonder da tik het wist.. laat me uitleggen waarom ik je niet onmiddellijk gebeld heb dat ze er was.. alsjeblieft.. praat met me.. ik kan niet zonder jou juul.. bel me terug..*
Ik haal men gsm van mijn oor af en ga zitten en blijf in gedachten naar het water kijken.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...