pov Dennis
ik loop samen met de jongens de berg op om bij de eau rouge te gaan staan zodat we Julie kunnen zien rijden. Als we daar aankomen gaat iedereen zitten en kijkt geinterreseert naar degene die al aan het rijden zijn.
Minos: daar Julie komt uit de pitlane.
Charlie: komaan Julie knallen! Laat zien dat je terug bent!Terwijl ze dit roepen komt lando langs me zitten samen met George en max.
Lando: is ze weg geweest dan?
Ik: ja ze heeft de afgelopen 2 maanden niet met ons mee gegaan naar de verschillende circuits, ze had even nodig om voor haar zelf te zorgen.
Lando: wat is er dan gebeurt dat ze zo lang nodig had?
Ik: sorry lando, ik wil het graag vertellen maar ik denk dat ze je dat beter zelf een keertje verteld.Terwijl de training goed verloop en Julie geweldig goed rijd op de eau rouge, komt ze na enkele rondes achter iemand te liggen juist op het stuk voor de eau rouge. ik zie aan haar rijstijl dat ze haar move gaat maken op eau rouge. Als ze beneden aan de berg is doet ze haar ding en is ze de voorganger gepasseerd. Ik hoor George en lando juichen en naar max kijken "hoe deed ze dat!?' kijkt George vragend naar max. max steekt zijn handen in de lucht en lacht 'ik weet het niet op de simulator heeft ze mij dat ook geflikt. Ze wil me haar geheim niet vertellen' ik onderbreek hun en zeg ' een goeie coureur verteld zijn gouden tips en tricks niet'. Max kijkt me aan 'jullie zijn echt 2 dezelfde dennis, zij zei dat ook toen ik haar erachter vroeg' zegt hij lachend. We kijken verder en ik word uit men gedachten gehaald door een stem dat achter me vandaan komt. Ik herken de stem meteen en draai me om en zie Niels staan.
Niels: ja ja ze is nog geen haar veranderd, ik had beter men best moeten doen toen. Zegt hij met een gemeen lachje.
Charlie: hoe durf jij je kop hier eigenlijk nog te laten zien! Roept Charlie.Ik zie minos, Charlie zijn arm al pakken om hem een tegen te houden en fluistert in zijn oor "hij is het niet waard laat hem, hij is hier gewoon aan het provoceren."
Niels lacht er mee dat minos hem tegen houdt. Ik stap naar hem toe en ga vlak voor hem staan. Max pakt mijn arm vast, maar ik trek me los en zeg tegen niels ' als je haar ook nog maar 1 keer iets aan probeert te doen of aanraakt dan weet ik je te vinden en dan zal het je beste dag niet zijn'max trekt me terug naar achter en lopen weg richting de paddock. Julie is ondertussen aan haar laatste 3 rondes begonnen. Lando en George weten niet goed wat er gebeurd is, het enige dat ze weten is wat ze uit het gesprek tussen mij en Niels hebben opgevangen.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictieEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...