10 minuten later is het zover..
ik doe mijn haren bijeen met het elastiekje wat rond mijn pols zit en stap in de simulator. ik ben stiekem wel nieuwsgierig tegen wie ik moet rijden. Ik wil me ook zeker bewijzen als meisje tegen een f1 coureur en doe dan ook kei hard men best. Tijdens de race op de simulator begin ik het rijgedrag van de f1 coureur in de gaten te krijgen en gebruik dit. ik weet natuurlijk door het trainen afgelopen periode wat de gouden tips zijn op de eau rouge. Als we richting de eau rouge rijden, grijp ik men kans en steek ik hem voorbij. Ik rij op kop en dat met nog maar 2 rondes te gaan. Door dat de f1 coureur meer en meer rem en stuur foutjes begint te maken, merk ik dat hij aan het stressen is. hierdoor voel ik me zelfzekerder en kan ik nog verder van hem weg rijden. Ik zie uiteinelijk de finish vlag op het beeld verschijnen. ik heb gewonnen ! Ik juich en klim de simulatie auto uit en knuffel Dennis en Bart, 'heb je dat gezien?' vraag ik hun enthousiast. Ze juichen met me mee en wensen me beide proficiat.We worden meegenomen naar een vergaderzaal waar dat we te zien gaan krijg tegen wie ik heb moeten rijden op de simulator.
Ik loop naar binnen en zie de f1 coureur met zijn rug naar de deur zitten maar hij komt me bekend voor. Ik herken hem en begin te lachen.Ik: wel wel.. de grote Max Verstappen verslagen door een meisje zeg ik lachend.
Max draait zich om en kijkt naar me : Julie?
Ik: the one and only grinnik ik
Max: oh my god, heb ik tegen jou gereden? Ik dacht al dat ik de rijstijl ergens van herkende!? Wat leuk je hier te zien! Ik wist niet dat je voor audi rijd nu? Terwijl hij dit zegt stapt hij richting mij om mij een knuffel te geven.
Ik: het is ook leuk om jou te zien! Ja sinds vorig seizoen rij ik bij audi mee. Maar jou rijstijl is ook niet veel veranderd e, nog altijd even aggresief. lach ik naar hem.
Max: je kent me, ik kan niet tegen mijn verlies zeker niet in een race. Maar nu ik weet dat jij het was vind ik het oke! Je bent altijd al een goeie coureur geweest, Maar dat wat je op de eau rouge deed toen je me voorbij stak moet je me toch leren knipoogt hij.
'sorry Verstappen, een goeie coureur verklapt zijn gouden tips niet' zeg ik met een knipoog terug naar hem. Hij schiet in de lach en zegt ' jij bent toch ook nog niks veranderd e" . Terwijl max dat zegt lopen Dennis Bart ook binnen.Dennis: max?! heb jij tegen Max op de simulator moeten rijden? Kijkt hij vragend naar mij.
Ik; jazeker en nog steeds kan ik hem verslaan!
Max; Dennis?! Ben jij dat?
Dennis: ja man! Hoe is die!? Wat ben je groot geworden plaagt hij
Max geeft hem een duw en lacht; kijk naar jezelf je bent geen minion meer nu!Ze geven elkaar een box. Ik zie Bart verstijfd staan en herinner me dat hij een grote fan is van Max. ik loop naar Bart en trek hem mee richting max. ik stel hem voor aan max en vertel hem dat Bart 1 van zijn grootste fans is. terwijl ik dit zeg geeft Bart me een duw omdat we hadden afgesproken dat ik dit niet tegen max zou zeggen. Dus ik begin te lachen als ik het tegen max vertel.
Max: leuk je te ontmoeten! Hoe valt het mee als personal trainer van Julie? Het is een pittig tempramentje e?
Bart: zeker maar tijdens de trainingen krijg ik ze wel klein knipoogt hij naar mij.
Max begint te lachen en loopt met ons mee naar buiten. Bij de uitgang van de paddock vraagt max ons wat we morgen doen? wij hebben alleen in de voormiddag enkele intervieuws en in de namiddag zijn we vrij, geven we aan max mee. Max begint ons te vertellen dat ze morgen afgesproken hebben om met de f1 coureurs te gaan karten voor de fun. Hij kijkt naar mij en dennis en vraagt of we ook graag mee zouden gaan. we kijken elkaar aan en stemmen allebei mee in om mee te gaan. onderweg naar het hotel stel ik Max voor om morgen tijdens te karting hetzelfde te doen als in de simulator vandaag..
Max vindt het een kei tof idee en zet het alvast in de groep van de F1 coureurs dat hij nog 2 vrienden van vroeger mee brengt en dat we per 2 telkens gaan racen zonder dat we weten tegen wie we racen. De coureurs vinden het ook allemaal een top idee!
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...