Pov George
Ik; hye landooo wacht!!
lando trekt zijn helm af en gooit die tegen te grond. Ondertussen ben ik tot bij hem gelopen.
Ik: wat is er met jou aan de hand, je bent echt niet meer jezelf de laatste tijd, was dat nou echt nodig om bij Julie zo weg te lopen omdat je verloren bent?
Lando: George het lukt me gewoon niet meer! De racen op het circuit in de formule 1 auto niet en zelfs op een stom kartbaantje kan ik niet meer winnen!? Ik heb Jaren lang gekart en ben wereldkampioen geweest hierin! Alles is omzeep sinds dat Liz mij heeft bedrogen met die eikel! Ik ben zo bang dat ik alles bij mc laren ga verliezen als ik niet terug ga presteren.Ik zie dat lando zijn ogen vol staan met tranen en heb medelijden met hem.
Ik; zullen we even iets anders gaan doen en eens even babbelen over alles zodat je even kan ventileren? Mischhien voel je je daarna wel beter?
Lando knikt voorzichtig en loopt samen met mij richting de auto. Ik stuur rap max een berichtje dat we weg zijn en vertrek met lando richting het hotel. Terwijl we daar aankomen loop ik met lando mee naar zijn kamer. We babbelen even over Liz waardoor hij emotioneel wordt en hij de tranen op een gegeven moment niet meer kan bedwingen.
Lando: hoe kon ze in mijn huis die eikel meebrengen en in bed sex met hem hebben? Ik ben zo stom geweest. Alles deed ik voor haar George.. alles.. snikt hij
Ik: ik weet dat het zware weken zijn geweest voor jou maar je mag dat niet op andere mensen af reageren. Wij weten wat er met jou scheelt maar de 2 vrienden van max niet. Julie dacht daarstraks dat je weg liep omdat je van een meisje had verloren. Dat heeft ze niet verdiend lando want ze heeft kei goed en eerlijk geraced en dat weet jij ook.
Lando: ik weet dat ik niet had mogen weglopen George. Ik vind het jammer dat ze denkt dat ik weg liep omdat ze een meisje is. ik vind het juist cool dat ze haar ding doet in een mannenwereld, dat doen er haar niet veel na. maar het werd me tegelijkertijd te veel. Bedankt om me mee naar het hotel te pakken en even met me te babbelen. Dat heeft me deugd gedaan.
Ik knik naar lando en stel voor om even op de boksbal te gaan slaan en wat te gaan trainen. Lando stemt in en kleed zich rap om. Samen lopen we naar de gymzaal en gaan wat trainen zodat lando zijn gedachten wat kan verzetten.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...