Pov dennis
Terwijl ik met de jongens richting de eau rouge loop krijg ik een berichtje van Bart binnen.
*hye Dennis, ik weet dat je je vrije uren hebt. Maar ik denk dat je best terug komt en mee door de headset komt. Niels is nu ook aan het rijden!*Terwijl ik dit lees stop ik met wandelen. De jongens kijken me aan en vragen of ik een spook heb gezien. Ik schud mijn hoofd en roep rap tegen de rest: F*ck Niels moet rijden voor bmw nu! ik moet terug voor julie! Ik zie ze knikken en ren zo rap mogenlijk naar de paddock. Terwijl ik daar aankom gooit Bart me al een headset tegemoet en stel ik Julie gerust dat ik alles op beeld in de gaten hou samen met Bart en het team.
Pov lando
Ik hoor dennis in paniek 'f*ck niels is nu ook aan het rijden' roepen richting ons allemaal. Charlie en Minos knikken en dennis loopt weg. Tegelijkertijd zie ik Charlie en Minos zo snel mogenlijk naar boven lopen. we volgen minos en Charlie rap mee naar boven. Onderweg naar boven herinner ik mij het verhaal dat julie mij verteld heeft gister. ik zeg ook f*ck en loop bog sneller richting minos en Charlie. Max en George horen mij het zeggen en lopen zo snel mogenlijk mee.
george: lando, wat is aan de hand?
ik: Charlie? We moeten niels in de gaten houden e?
Charlie: ja inderdaad zeker nadat hij gister hier zo is komen provoceren.
George: lando wil je nu alsjeblieft vertellen wat er aan de hand is? we maken ons zorgen.
ik: george heeft Julie jou al ooits gezegd over niels?
george: nee niks waarom?
Lando: jongens sorry maar ze moet het jullie zelf vertellen.. help ons gewoon goed de Bmw in de gaten te houden.
Pierre, George en carlos horen in mijn stem dat ik serieus ben en houden het mee in de gaten. Max weet natuurlijk wel waar het over gaat.Pov Julie:
Ik hoor dennis door mijn oortje mij gerust stellen dat ze alles in de gaten houden via de beelden. Zelf probeer ik me te concentreren op men rondes. Het begint te regenen wat ik leuk vind en men ding nog extra kan doen.
Even later hoor ik dennis door mijn oortje Julie, Niels rijdt achter je dus let op.
bart en dennis zijn vanalles in de headset aan het zeggen waardoor ik me moeilijk kan concentreren. Ik roep dan door de radio: ''zwijg! Ik hou hem in de gaten maar laat me gewoon rijden!'.
Daarna is alles stil in mijn oor. Ik zie niels korter en korter komen. Maar doe er alles aan om gewoon door te gaan.Pov lando
Ik hoor Charlie roepen " hou hem nu in de gaten! Zijn race stijl is te agressief! Ik hang met dennis aan de telefoon dus als je iets ziet laat het me dan weten!'
Ik zie dat Niels vlak achter Julie rijd en ik word ongerust. Er rijd ook nog een Bentley achter niels dus ze zijn met 3 nu voor dezelfde plaats aan het vechten. Dan zie ik dat Niels langs Julie passeert en voor haar gaat rijden.
Ze rijden richting de eau rouge. 'komaan Julie je kan het' terwijl ik dat denk zie ik de remlichten van Niels aangaan terwijl hij nog lang niet bij de eau rouge is. ik zie een botsing gebeuren en 1 van de 3 rijd de eau rouge op maar doordat het al donker is en we te ver staan kan ik niet zeggen wie gecrashd is.
de camera's hebben het ook niet direct door dat er iets gebeurt is, dus zien we ook niks op de schermen. Ik roep richting Charlie: 'wat is er gebeurt? Is Julie oke?". Charlie roept via de telefoon naar dennis:'Dennis zeg iets!! Is julie gecrashd?'Het duurd even voor we antwoord krijgen van Dennis maar krijgen dan het verlossend antwoord.Dennis: Julie is er langs door!! De Bentley is op de bmw geknald! Julie had een slecht voorgevoel en heeft een andere rijlijn aangenomen dan niels, waardoor ze door het oog van de naald is gekropen!.
Ondertussen gaat het van gele vlag naar rode vlag en zien we de beelden van de crash op de grote schermen. De reactie van het publiek voorspeld niet veel goed. Door de rode vlag moeten alle auto's binnenkomen. er is voorlopig nog niks gecommuniceerd dat de race zich snel gaat hervatten wat wil zeggen dat de coureurs uit hun auto mogen stappen. We lopen daarom met zijn alle zo snel mogenlijk richting de Audi motor home.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...