Story 1 deel 51

99 1 0
                                    


Als iedereen klaar is stappen we allemaal in een mclaren. Iedereen doet zijn radio check even met john en john sluit ons zo aan dat we elkaar allemaal horen terwijl we rijden.

John: oke eerste rondje effe auto's warm laten worden, Julie vertrek maar!
Ik vertrek om de auto op te laten warmen en de rest volgt. Ik voel me als een kind in de snoepwinkel.
Julie: ik heb dit zo hard gemist!!
Dennis: wtf Julie ik rij in een mc laren!!
Lando: oke dennis dat was wel heel erg enthousiast men oren piepen..
Ik hoor George Charlie minos en bart lachen en ik lach even mee.
Dennis: sorry mannen! maar dit is even een droom die uitkomt..
Lando: no prob. Zie maar dat je hem heel houdt.
Dennis: daag je me nu uit?
Lando: misschien grinnikt hij.
Dennis: kom maar op lan
Julie: mannen vriendelijk blijven e, seg Georgie en is mc laren nu beter als Mercedes?
George: ooh shut up en rij Julie lacht hij
Lando: vriendelijk blijven zegt ze dan hahah

Iedereen lacht en na de opwarmings ronde gaat iedereen klaar staan voor de lichten. Rode lichten gaan stuk voor stuk aan en als ze uit zijn is iedereen snel weg. Ik zie bart in mijn Spiegel al rap een paar auto's inhalen.

John: lekker bezig bart!
Bart: nu de mannen van de f1 nog!
George: rijdt bart al achter mij? Is hij Charlie minos en dennis al voorbij?
Bart: jep , weet jij je gas eigenlijk staan in die mc laren?
George: ja hoezo?
Bart: ik denk het niet.
Ik zie bart in de spiegels langs George voorbij rijden en hij rijd nu derde.
George: hoe deed je dat?
Ik: ja Georgie, ik heb toch van iemand mijn rijkunsten moeten leren.
George: nee heb je dat van Bart geleerd?
Ik: jazeker! Bart ik wacht op je e dan kunnen we echt racen
Bart: ik kom eraan geef me even om je lieve vriendje voorbij te gaan
Lando: eyyy, zo makkelijk laat ik je niet gaan hoor bart.
Bart: hoeft ook niet, ik hou van een uitdaging
Ik schiet kei hard in de lach en bart ook.
Lando: zijn jullie me nu aan het uitlachen?
Ik: je weet toch dat we net iets meer ervaring hebben in deze auto's dan de formule 1 auto's e?
Lando: dan heb je mij in deze auto nog niet weten rijden.
Bart: laat zien dan want ik rij achter je makker!

Ik probeer het gevecht te volgen in mijn spiegels maar ik zie aan bart zijn rijstijl dat hij express lando telkens terug voor laat.

Ik: bart wat ben je lief dat je lando steeds voor laat.
Bart: ja ik wil zijn ego niet te hard kwetsen.
Lando: zever niet bart ik geraak bij jou ook steeds langs omdat ik beter rij.
Bart zeker van?
Lando: euhmm. Ja dat zie je toch.
Bart: oke tot aan de finish dan e Lando ik ga met Julie door.
Ik weet op dat moment dat ik ook door mag rijden en dat bart achter me aan komt.
Lando: nee bart heb je echt met men voeten liggen spelen?
Ik en bart lachen en rijden met ons 2 steeds verder weg.

Uiteindelijk steekt bart me nog op het laatste moment voorbij. Als we onze laatste ronde uitbollen komen we terug samen bij de start. We stoppen en ik geef bart een high five. John komt naar ons toe gerend en kijkt echt met grote ogen naar bart.

Ik: ik zei het toch john, bart is de beste. Ik heb alles van hem geleerd.
Bart: ooh niet overdrijven juul je hebt er ook hard voor gewerkt en je liet me winnen op het einde of dacht je dat ik dat niet door had.
Ik: ik gunde je het zo na alles, dankjewel bart... kijk daar komt de rest aan.
Lando: wow bart dat had ik niet van je verwacht!
Iedereen loopt even verbaasd over bart zijn prestatie te praten onderweg naar het hotel. Ik loop samen met Lando naar de kamer en kijken daar nog een film en gaan dan slapen.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu