We lopen richting lando zijn auto en rijden richting de kartingbaan. Lando gaat eerst nog even met zijn team kijken naar het kartje dat ze aan het maken zijn.
Ik sluit me al aan bij Max, George en Charles. Als ze mij zien geven ze mij alle drie een knuffel. Het is al een tijdje geleden dat ik max nog gezien heb door zijn trainingsstage bij redbull. Maar met George ben ik heel close geworden omdat hij ook veel bij lando is.Ik: hyee georgiee
George: hye juulll
Ik: max wat lang geleden! Kom hier, hoe is het geweest?
Max: hye Juul! Goeie stevige workouts gehad daar hoor. Ik had het in het begin onderschat.
Terwijl hij dat zegt geef ik Charles ook en knuffel. Hem ken ik niet zo heel goed.
George: waar is Lando?
Ik: hij is even naar zijn kartje kijken hoever ze staan. Weten jullie toevallig wie er nog komt vandaag?
Max: alleen wij de rest moest op de simulator, had training of vergadering met het team.
Ik: oke top, zullen wij ons al gaan omkleden dan?
De jongens knikken. Terwijl de jongens zich gaan omkleden stuur ik een berichtje onderweg naar de vrouwen kleedkamers naar Lando.*hye hottie wij zijn ons al omkleden we zien je aan de kartbaan Xx*
Als ik op verzenden klik loop ik tegen iemand aan en laat mijn gsm vallen. terwijl ik mijn gsm wil oprapen zie ik de persoon rap weglopen. Ik kijk nog even achterom en zie dat het een meisje met bruine haren is. Dan zie ik ze nog rap omkijken en ik herken haar gezicht onmiddellijk waardoor ik verstijf en verdiep in mijn gedachten.
*Was dat liz? Lando's ex? Wat doet zij hier? Ze houdt helemaal niet van karten? Is lando wel effectief naar zijn kartje? Zou lando met haar afgesproken hebben zonder ik dat ik het weet?.*
De vragen blijven naar boven komen en ik besluit naar de garage te gaan waar lando zijn kartje staat. Als ik in de garage kom zie ik niemand staan. Zijn team is hier helemaal niet.. ik loop terug richting de kleedkamer en ga op het bankje in de kleedkamer zitten en verdrink terug in gedachten.
*Het was te mooi om waard te zijn dat lando bij me zou blijven.. Ik ben toch geen meid voor hem? waarom liegt hij en zegt hij niet gewoon de waarheid?. *
Terwijl ik dit denk kijk ik naar beneden en vullen mijn ogen zich met tranen. Ik hoor dan de deur van de kleedkamer stilletjes opgaan en veeg rap mijn tranen weg.
George: juul? Ben je hier? Mag ik binnenkomen?
Ik: ja ik ben hier Georgie zeg ik stilletjesGeorge komt binnen en ziet dat er iets mis is en komt langs me zitten.
George: hye hye.. wat is er?
Ik: niks, laat het maar gewoon..
George: juul komaan ik zie dat er wat is.. wat is er gebeurd.. we zijn met ons 2 en je weet dat je me alles kan vertellen.Ik kijk George even aan en krijg weer tranen in mijn ogen. Hij pakt me vast en stelt me gerust. Ik besluit om hem te vertellen dat liz tegen me aan liep en dat lando helemaal niet in de garage bij zijn kartje was. George kijkt me verbaasd aan.
George: denk je echt dat hij met liz afgesproken had?
Ik: wat komt ze hier anders doen? waar is Lando dan? Kan jij iets beter verzinnen?
George: ik weet het niet juul, maar ik ken Lando zo niet.. hij is stapel zot van je..
Ik: is dat zo? Want ik weet niet meer wat ik moet denken George.. dit is al de tweede keer.. terwijl ik dit zeg pak ik men spullen en loop richting de uitgang.
George: dat snap ik.. maar wat ga je doen?
Ik: ik ga naar huis of wandelen maar ik heb geen zin meer om te karten en al zeker niet om Lando nu te zien want ik ga dingen zeggen die ik niet meen of of wil zeggen..
George: wacht!! geef me 5 minuten dan ga ik met je mee als je dat oke vind?Ik knik en zet me even terug op het bankje in de kleedkamer tot George terug komt.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...