pov Lando
De dag erna ben ik al wakker als mijn wekker af gaat. ik ga ontbijt halen voor 2 en zie daarna Julie wakker worden die dan bij me aan het ontbijt komt zitten. omdat john vandaag met het team afgesproken heeft en niet naar het hotel kon komen heb ik zo oefeningen van hem gekregen. We eten eerst en dan doe ik zijn oefeningen die ik gekregen heb.
Daarna springt ik in de douch. Na de douche scroll ik door mijn Instagram en like foto's van de jongens en julie. Als Julie klaar is gaan we richting het circuit. Ook om daar te voorkomen dat we samen in de pers gezien worden komt dennis julie op de parking ophalen zodat Julie en ik apart de paddock en fanzone van mclaren in kunnen lopen.
Zodra julie in de motorhome is met dennis, probeer ik de pers af te schudden en loop ik ook naar binnen. Ik ga haar nog een kus geven en maak me klaar voor de race. julie blijft nog even met dennis in het restaurant zitten.Pov julie
Ik: seg dennis?
Dennis: ja juul wat is er?
ik: heb jij eigenlijk nog 1 van die 2 gezien?
Dennis: nee ik heb niels en liz inderdaad niet meer gezien dit weekend. Ik zal eens in de groep appen of iemand anders ze nog gezien heeft.
Iedereen geeft aan dat ze hun niet meer gezien hebben.
Ik: we houden het gewoon nog even in de gaten.
Dennis: is goed , kom ik breng je naar john zodat je de race in de box kan volgen dan heb ik nog tijd om naar Charlie en minos te lopen voor de race begint.
Ik: is goed! Kom we zijn weg.Onderweg komen we George nog gehaast tegen. Ik roep hem nog snel success achterna en hij roept 'dankje ik zie je straks zussie! Nu geen tijd!'. Ik steek mijn duim op en loop met dennis verder richting de mc laren motorhome. John ziet me al aan komen en neemt ook mijn koptelefoon. Terwijl ik deze opzet voel ik 2 handen op mijn schouders. Ik kijk omhoog en zie Lando in zijn race suit staan. Daniel staat erlangs.
Ik: hye mannen! klaar voor?
Daniel: ja zeker!!
Ik: wees maar voorzichtig allebei.
Lando: komt goed!Ze stappen beide in hun auto en worden naar het circuit verplaatst. Als het nog 30 sec zijn voor de lichten aangaan, gaat iedereen van de teams van het circuit af en is het alleen nog de auto's en de coureurs. Lando start p4 en Daniel p6. Ze beginnen aan de formatie ronde. Als ze terug allemaal op hun plek staan. Gaan de lichten 1 voor 1 aan en dan is het zo ver de lichten gaan uit en een oorverdovend lawaai van de auto's komt even door de garage en tribunes op. ze zijn vertrokken. De race verloopt goed en Daniel rijdt nu achter Lando. Lando komt dichter bij bottas die op p3 staat. Ik hoor door de koptelefoon dat Lando alles mag geven om voorbij te gaan en voor podium plaats te rijden. Hij probeert het bij de eerste bocht maar bottas weet zijn plaats te verdedigen.
Ik hoor terug door de koptelefoon: Lando rustig blijven en denk na. na een tijdje probeert hij nog eens. Jaaaa Lando staat p3. Heel het team juicht in de box, door de koptelefoon word rustig naar lando gecommuniceerd dat hij dat goed gedaan heeft. Dan is er de finish vlag. Max p1, lewis p2 en lando p3.
Ik hoor lando door de koptelefoon: "whoooaaaaa plaats 3 !! bedankt aan heel het team!! Zonder jullie hadden we dit nooit gekunnen" Ik juich met het team mee maar ben ook zo trots op max zijn eerste plaats.
Lando rijdt zijn auto naar het Plaatje met p3 en stapt uit de auto. hij loopt richting het team en springt naar ze toe, ze vangen hem op en kloppen allemaal op zijn helm en rug! Ik zie dat hij naar me toe wilt komen om mij een knuffel te geven maar er staat al te veel pers rondom ons. Ik steek men duim uit en zonder dat iemand het ziet geef ik hem een kus handje. Hij glimlacht en knipoogt rap.
Hij gaat zijn interview doen en gaat daarna naar het podium. De champagne douche doet Lando op het team. Als de prijsuitreiking gedaan is ga ik samen met het team terug richting de mclaren motorhome. Hier kan ik gelukkig wel alleen rondlopen zonder iemand bij me te hebben, omdat Lando ervoor gezorgd heeft dat liz en niels hier niet binnen mogen. Ik loop richting het restaurant en ga daar even wachten op de rest. Bart komt al gauw naar me toe.Bart: hye juul ik heb je vandaag nog niet gezien!
Ik: hye bart, nee ik jou ook niet, wat heb je gedaan?
Bart: ik heb met zak en john deze morgen even samen gezeten ivm met de workouts/ eten ..
Ik: ooh oke en mag ik wat meer snoepen lach ik.
Bart: you wish hahah houden gelijk het nu is.. we waren goed bezig.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...