Pov lando:
Als we zijn aan het babbelen zie ik dat Julie toch nog af en toe in haar gedachten verdrinkt. Ik heb zo met haar te doen.als ik zak zie lopen herinner ik mij dat ze deze morgen aan me vroeg of ze kon rijden op het circuit vandaag. voor ik opsta zeg ik tegen Julie dat ik even naar zak ben dat ze zich geen zorgen moet maken. Ik loop richting zak en begroet hem.
Zak: hye lando! klaar voor vandaag.
Ik: ja we gaan knallen vandaag! maar zak ik wou je even iets vragen.
Zak: oei dat klinkt serieus? Kom even mee.
We lopen even naar zijn kantoor in de motorhome.
Zak: vertel eens waar kan ik mee helpen?
Ik: ja euhm.. waar moet ik beginnen. Ik kan je niet heel het verhaal vertellen omdat Julie dat waarschijnlijk niet wilt dus het gaat voor jou een beetje vaag blijven behalve de vraag gaat duidelijker zijn..
Zak: oke... hit me
Ik: Julie heeft gister iemand uit haar verleden gezien waar ze heel hard heeft aan moeten werken om het te vergeten. Ze is daardoor in paniek modus terug gegaan en hebben we haar gisteren huilend naar haar kamer gebracht.
Zak: klinkt niet goed
Ik: nee inderdaad.. nu ik ben deze nacht bij haar gebleven. Maar ze vroeg mij deze morgen of het mogenlijk was dat ze vandaag eens het circuit kon opgaan om te rijden zodat ze even kon ontspannen? Zou dat te regelen vallen dat we na de qualificatie met de mc larens het circuit op mogen en eventueel nog auto's kunnen regelen zodat Bart, dennis, Charlie en minos ook kunnen meerijden?
Zak: euhm.. dat moet ik even bespreken hoger op natuurlijk omdat ik niet weet of er nog iets gepland staat op het circuit na de qualificatie , misschien dat andere teams hun wandeling op de track nog moeten doen. Lando geef me even voor een paar telefoontjes te doen en ik hou je op de hoogte is dat goed?
Lando: bedankt zak!
Zak: graag gedaan kiddoAls ik het kantoor uitloop, loop ik direct terug naar Julie. Een tijdje later zie ik zak uit zijn kantoor komen en teken naar me doen dat ik even naar hem toe moet komen. Ik zeg het tegen Julie dat zak me precies nog iets moet vragen en loop er dan rap naar toe.
Zak: na de qualificatie worden er 7 mclarens klaargezet en mogen jullie racen. De manager van het circuit vond het voor de fans ook wel een leuk idee dus ik heb het zo uitgespeeld.
Ik: echt? Dank u wel zak.
Zak: alles voor mij coureurs lando dat weet je.
Ik knik en loop snel terug naar de groep.Pov Julie
Na dat lando terug kwam van zak is hij kei enthousiast maar ik weet niet waarom. Als ik hem erachter vraag zegt hij dat het een verassing is. Lando moet zich stilletjes aan gaan klaar maken voor de fp3. Hij geeft me een kus voor hij vertrek en laat me weten dat hij na de fp3 me komt zoeken.
Ik ga met bart en dennis een klein workout doen zolang de fp3 bezig is. ik kleed ma rap om en ga dan de fitnessruimte in van mclaren ik zie bart en dennis staan en loop er snel naar toe. Eigenlijk had ik vandaag een zware workout gepland maar Bart heeft er een ontspannende van gemaakt en we zijn met ons 3 wat aan het trainen. Als we daarna even op de grond zitten voor te stretchen horen we de deur van de zaal open gaan. ik kijk rap op en zie dat het George is.Ik; Georgie? Wat doe jij hier heb je geen fp3?
George: ik ben al klaar met mijn fp3 en Lando had me ervoor gezegd dat je hier zou zijn maar wat een enthousiasme ook leuk om jou te zien zussie ik kan ook weg gaan e grinnikt hij
Ik: haha nee blijf.. sorry opnieuw, hyee georgieee!!
George: dat lijkt er al wat meer op.
Hij trekt me op en geeft me een knuffel en een kus op mijn hoofd.
ik: sorry dat ik gisteren zo bij je weg liep, ik had je moeten vertrouwen dat je me wou beschermen en ik had naar je uitleg moeten luisteren.. het spijt me george.
George: ik wist niet dat er gisteren iets tussen ons gebeurt was, daar kan ik me precies niet veel van herinneren knipoogt hij naar mij.
Door deze opmerking weet ik dat George er niet mee in zit dat ik gisteren zo tegen hem gedaan heb. Hij is echt de allerbeste "broer" die ik me kan inbeelden.Ik: je bent de beste George.
Lando: George de beste? En ik dan? Grapt hij
george: er is weer iemand jaloers..
ik: mannen.. zeg ik en rol met men ogen
Lando lacht en pakt me ook vast en geeft me een kus.
Dennis fluistert zacht naar me:" je hebt hier ook een geweldige familie om je heen e". ik heb het idee dat hij meer zijn eigen gerust aan het stellen was dan mij. Maar ik bevestig wat hem zegt en kijk nog even met hem mee naar lando en George die elkaar aan het plagen zijn.
We babbelen nog even in de ruimte en gaan dan terug richting de mclaren home omdat de jongens zich moeten klaar maken voor de qualificatie. ik kijk samen met john in de garage mee naar de qualificatie en mag ook de koptelefoon opzetten. Alles gaat goed, ik hoor door de koptelefoon dat Lando op p4 staat voor de qualificatie en dat het gedaan is. ik hoor lando door de koptelefoon juichen. Als hij uiteindelijk in de box is en uit de auto komt zet hij zijn helm af en knuffelt me.Ondertussen is bart terug bij me komen staan omdat Lando met john naar de interviews moet. Ik loop samen met bart naar Charlie, minos en dennis. na een tijdje komen George en lando nog steeds in race suit naar ons toe gelopen.
Ik: waarom hebben jullie je nog niet omgekleed?
Lando: we gaan dat zo doen maar kom allemaal eens mee.We lopen richting het circuit en zien op een gegeven moment 7 mclarens klaarstaan en zak. Op 5 van de mclarens ligt nog een racesuit voor degene die er nog geen aan hebben.
ik: OMGGGG mogen we rijden?
Zak: Lando heeft me gevraagd om dit te regelen en jullie mogen met zijn alle racen op het circuit met deze mclarens en Julie..
ik: ja? Zeg ik vol enthousiasme
Zak: maak ze in! knipoogt hij
Ik knik naar zak en loop naar Lando die langs zak staat, ik geef hem een knuffel en bedank hem.
Lando: kleed je nu maar om voor wij al beginnen te rijden. Lacht hij
Ik doe rap de racesuit over men sportkleren aan en zie dan Charlie, dennis, minos en bart hetzelfde doen. ondertussen is john er ook bij komen staan. Hij kijkt een beetje gek op naar bart omdat hij ook gaat mee rijden. John loopt naar me toe.John: kan bart ook rijden?
Ik: ik heb het allemaal van hem geleerd, hij is de beste. Door hem ben ik beginnen racen.
John: dat wist ik niet.
Ik: je moet hem dadelijk maar eens in de gaten houden dan.
John: ga ik zeker doen.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictionEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...