Story 1 deel 6

142 3 0
                                    

Ik loop samen met Dennis en Bart het hotel in. 'spreken we hier in de lobby af achter een half uurtje?' vraagt dennis. Ik knik en vertrek naar men kamer om me klaar te maken voor het etentje met de Audi coureurs. ik neem een snelle douch en doe een rokje aan met een topje en een leren jasje en doe er leuke laarsjes onderaan. Ik doe rap wat mascara op en doe mijn haren terug los. Ik kijk naar de tijd op men gsm en zie dat ik nog 2 minuten heb. Ik pak men tasje en loop richting de lobby.
Ik zie dennis aan een tafeltje wachten op mij, zodra hij me ook ziet zwaait hij even. Ik loop naar hem toe en samen gaan we naar het restaurant waar Charlie en Minos op ons zitten te wachten. Charlie ziet me lopen en roept mijn naam. Ik loop samen met dennis richting het tafeltje waar mijn collega's op ons zitten te wachten. Wat doet het me deugd om deze 2 terug te zien na 2 maanden.

Charlie; beautiful as always Julie, terwijl hij dit zegt geeft hij me een knuffel, en geeft dennis een box; hye maat!
Ik zeg tegen Minos: onze Charlie is toch zo een charmeur, wat heb ik dat gemist en knipoog
Minos lacht ermee en geeft me ook een knuffel: fijn je weer te zien meid. Hoe is het met je en Heb je er wat zin in?
Ik: ja ik heb er heel veel zin in, ik vind het jammer dat ik de afgelopen 2 maanden niet met jullie heb kunnen mee reizen en kon deelnemen aan de racen. Maar ik had na heel de situatie even tijd voor mezelf nodig. Maar nu gaat het terug beter en ik kan niet wachten om de auto weer met men top collega's te delen.
Charlie: we hebben jou ook gemist en we zijn eens zo blij dat je dit weekend terug met het team meerijdt en er hopelijk een succes van maakt e!
Dennis: daar klinken we op!

We steken alle 4 ons glas in de lucht en hebben een heel gezellige avond. We gaan met ons 4 optijd terug naar het hotel omdat we morgen vroeg op moeten voor de intervieuws.
Voor we naar onze kamers gaan, drinken we nog 1 glasje in de lobby van het hotel en zien we Max aan de andere kant van de lobby zitten . als hij onze richting uit kijkt zwaai ik naar hem. Hij staat op en komt onze kant op gelopen. 'Zitten jullie in dit hotel' vraagt hij. We knikken en vragen hem het zelfde, hij knikt terug en ik stel hem voor aan mijn 2 collega's. 'aangenaam kennismaking' zegt max beleeft. Ik kijk hem aan en zeg voor te lachen 'sinds wanneer ben jij zo formeel geworden.' Hij rolt met zijn ogen en geeft me lachend een duw.
We hebben nog een half uurtje met onze 5 liggen praten. Uiteindelijk beslis ik om naar boven te gaan en me klaar te maken voor te gaan slapen. Ik zeg iedereen gedag en loop richting mijn kamer. Op mijn kamer trek ik mij een jogging en croptop aan, leg me in bed, zet mijn wekker aan en val al snel in slaap.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu