Story 1 deel 16

127 3 0
                                    

Pov Julie

Ik voel me zo goed in de auto! Ik zie dat ik nog 3 rondes kan doen voor ik de pit in moet. ik geef dan ook nog alles van mezelf en de auto. Daarna rij ik rustig de pitlane in. Ik zie het team mij al juichend opwachten. Als ik de auto stil gelegd heb en alles uitgeschakeld heb wat ze mij gevraagd hebben, stap ik uit. Ik zet men helm af en doe mijn haren los.
Als ik even rondkijk in de box zie ik bart naar me toe lopen, hij pakt me op en draaid me in het rond! 'je was ge-wel-dig, welkom terug!' zegt hij als hij mij terug neer zet. 'dankjewel, ik voelde me echt goed in de auto" zeg ik tegen hem. we babbelen even en na een paar minuten zegt hij ' er zijn er nog die je proficiat willen wensen en wijst hij naar de groep dat achter mij staat. IK zie dennis, Charlie en minos op me aflopen met daarachter max , George en lando.
Als eerst ren ik naar Dennis Charlie en Minos! Ze tillen me op met hun drie en beginnen te zingen: welkom terug, welkom terug, welkom terug!!!!
Ik schiet in de lach en vraag of ze weer normaal kunnen doen. daarna loop ik richting max, George en lando en geef hun een knuffel. Ze geven me complimentjes over men training en vragen hoe ik dat deed op de eau rouge.
Ik lach en knipoog naar max 'hij weet mijn antwoord al". hij geeft me een duw en rolt met zijn ogen ' jaja we weten dat je het niet gaat zeggen' zegt hij lachend.
Daarna ga ik rap mijn gewone kleren aan trekken en fris me een beetje op. de jongens staan te wachten op mij en zodra ik terug bij hun ben lopen we richting de uitgang.
Onderweg komen we niels in de tegengestelde richting tegen, als ik hem aankijk knipoogt hij naar mij. Ik wordt even wat licht in mijn hoofd en krijg rillingen over heel mij lichaam. Lando ziet dat ik me even niet goed voel en vraagt of alles oke is? terwijl hij dit vraagt ondersteund hij me al zodat ik niet kan vallen.
het gaat wel , even wat licht in mijn hoofd antwoord ik hem. Ik kom een bankje tegen bij een kraampje met drinken en roep gauw na de jongens 'ik ga even wat drinken pakken, ik zie jullie in het hotel!' ze steken hun duim in de lucht en lopen door. Alleen lando draait zich om en loopt naar me toe omdat hij weet dat ik juist ook al niet goed was.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu