Story 1 deel 44

108 1 0
                                    

Als we klaar zijn wassen we ons en kleden we ons aan met iets gemakkellijk omdat we nog moeten koken. Lando helpt me om het eten klaar te maken. Als lando drinken koud zet, dek ik de tafel.
Daarna gaan we ons verder klaar maken. Ik trek een jumpsuite aan en krul mijn haren met de stijltang. Als ik klaar ben met mijn make-up trek ik mijn hakken aan en loop ik richting Lando die al klaar is. als Lando opkijkt zie ik meteen schittering in zijn ogen.

lando: wauww..
ik: kan ik ook over jou zeggen.

we bekijken elkaar even van onder tot boven en geven dan elkaar een kus. We zetten ons in de zetel neer en zetten de tv alvast aan.
De deurbel gaat en Lando staat op om open te gaan doen. ik herken de stemmen al. Charles en max komen binnen gelopen vanuit de gang.
Ik sta op en geef beide een knuffel. Max fluistert in men oor of alles terug oke is. ik geef hem een geruststellend knikje. Er is al een tijdje voorbij als ik de deurbel nog eens hoor. Ik sta op en ga de deur open doen. ik zie George staan en geef hem een knuffel

ik: georgieeee!!
George: juuuulll!!
Ik: ik ben blij je weer te zien.
George: ik jou ook, ik ben vooral blij dat ik je terug blij zie en niet zo als daarstraks.
Ik: nog eens dankjewel e.
George: geen dank zussie.
Ik: dat vind ik een leuke bijnaam.
George lacht en geeft een kus op men hoofd 'dan nemen we die vanaf nu af aan' zegt hij nog rap.

Hij slaat zijn arm rond men nek en loopt samen met me richting de living. Hij ziet de andere en loopt er naar toe om ze allemaal gedag te zeggen. ik loop richting de keuken. Als ik aan het vuur bezig ben voel ik terug een arm rond men nek komen. Het is George.

George: het ruikt hier heerlijk, kan ik je nog ergens mee helpen zussie?
Ik: dankjewel, en nee alles is klaar alleen wat opwarmen en we kunnen eten.
Lando loopt de keuken in en kijkt ons aan, omdat George zijn arm rond me heeft.
Lando: ga je haar van me afpakken? Grapt hij.
George: misschien je weet maar nooit.
Ik: ieeuuwww georgieee
George: wat? dus je vind me geen knapperd en het waard om mee te daten? Grapt hij
Ik: alle dan jawel, je bent super hot , als ik lando niet had.. wist ik het wel. grap ik terug en duw hem zachtjes
George: heb je dat gehoord Lan, ik zou maar oppassen als ik jou was.. als ik haar ooit niet meer als zusje zie, waag ik misschien wel men kans.
Lando: ja ja zeker.. nu heb ik schrik lacht hij.

Met ons 3 lachen we nog even verder in de keuken en roepen dan de rest aan tafel. we eten en drinken samen wat, heel de avond is gezellig en gaat vlot voorbij.
George helpt me alles opruimen terwijl de rest een spelletje gaat spelen op de playstation.
Na het opruimen besluiten George en ik een filmpje op te zetten. Ik leg men benen op George zijn schoot en kijk samen met hem naar de film. De ander drie komen na een tijdje ook bij ons zitten. Lando komt aan de andere kant bij me liggen. Max en Charles zien me liggen en beginnen te lachen.

Max: jij ligt precies wel heel goed e Julie?
Ik: zeker! de 2 mannen die het meeste voor mij betekenen buiten de 24h familie dan. Ik kan niet gelukkiger zijn.
Charles: ooh zo lief dat ze is vandaag.
George en Lando kijken me aan en beginnen een beetje te blozen.
Ik: moohhh worden we verlegen nu?
George : shut uppp zussie
Lando: nieuwe bijnaam voor haar?
Ik: jep, zussie en Georgie toch leuk? Vind je niet?
Lando lacht en rolt met zijn ogen: "zeker sexy, heel leuk.."
Ik duw lando zachtjes uit de zetel, draai met men ogen terug en zeg : ' flauwerik' en ga rap tegen George aanzitten.
Ik zie dat lando een sip gezicht opzet omdat ik niet meer bij hem lig. ik lach met zijn reactie en steek men tong naar hem uit waardoor hij terug moet lachen.
We kijken de film verder af en de jongens vertrekken terug naar huis. Lando vraagt of hij me naar huis moet brengen of dat ik blijf slapen. Omdat ik toch wel moe ben besluit ik bij lando te blijven.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu