De dag erna word ik wakker en spring ik rap in de douch. Ik maak me klaar en als ik uit de badkamer kom gaat lando zich klaarmaken. Dit geeft mij de tijd om het kadootje wat ik voor lando heb in mijn tas te steken zonder dat hij het ziet. we gaan naar het ontbijt en zetten ons bij George aan tafel. Al snel komen Daniel, Charles en carlos ook bij ons zitten. ik zie bart mijn kant op lopen.
Bart: hye juul, ik ga dennis, Charlie en minos halen van het vliegveld ik zie je na fp3 en success moest ik er juist niet bij zijn knipoogt hij.
Lando: waar niet bij zijn?
Ik: zal je wel zien..
Lando: ahjaa juist mijn verrassing.De jongens kijken me vragend aan alleen George niet, hij weet het namelijk al omdat ik het hem verteld had de avond dat lando onverwacht naar zak moest. Ik lach even en laat de jongens met hun vraagtekens zitten. uiteindelijk zetten de gesprekken zich verder door aan de tafel die ervoor bezig waren.
Dan is het tijd om naar het circuit te gaan. de jongens lopen elks hun eigen motorhome binnen. Ik loop met Daniel en lando mee naar mc laren. De jongens maken zich klaar voor de fp3 en warmen zich nog even op. als Lando daar klaar mee is komt hij mijn kant nog rap op voor hij in de auto stapt. Ik geef hem een knuffel en wens hem success. De fp3 loopt goed lando eindigt in de timesheet op P3 en Daniel op P4. Zodra lando klaar is met zich om te kleden lopen we samen door de paddock.Ik: dus je verassing.. ga je mee?
Lando: naar waar?
Ik: zal je wel zien..Ik pak lando zijn hand vast en wijs hem de weg naar het dak van de fia waar je uitzicht hebt over de hele paddock en circuit. Zodra we boven aankomen is lando verbluft van het uitzicht.
Lando: wow juul hoe ben je hier achter gekomen?
Ik: als ik me niet goed voel kwam ik hier naar toe voor te ontspannen.
We babbelen nog even en neem dan het doosje uit mijn broekzak.
Ik: lando ik wil je graag deze geven.
Lando: wat is dat?
ik: kijk maar zeg ik met een grote glimlach
lando doet het doosje open. Er zit een sleutelhangertje in met bedeltje met het woord yes en een bedeltje van een huisje. lando kijkt naar me met grote ogen en grote glimlach op.
lando: is dit een ja op wat ik denk dat het is?
ik: ik wil heel graag bij je komen wonen lando.
lando pakt me op en draaid me rond en kust me: omg juuull!Ik zie de schittering in lando zijn ogen en word er zelf ook heel gelukkig van.
Ik: we moeten het alleen tegen charlotte zeggen want als de pers ziet dat ik bij je woon gaan ze hun eigen conclusies trekken en misschien moeten we dan onze relatie maar bekend maken..
Lando: ik wil niks liever!!
Ik: oke goed dan gaan we als we terug in het mtc zijn naar charlotte deal?
Lando: deal!!!
Hij tilt me nog eens op en draaid me nog eens rond uit enthousiasme.Daarna moeten we rap terug lopen naar de motorhome van mclaren omdat lando zich moet klaar maken voor de qualificatie. de qualificatie loopt goed en lando kan op p2 geraken omdat lewis een remfout had in de voorlaatste bocht waardoor hij zijn tijd niet kon verbeteren. Heel het team is enthousiast en feliciteren lando. We spreken af om met het team die avond iets te gaan drinken en optijd te gaan slapen.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanfictieEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...