Ondertussen zijn Dennis, Charlie en minos er ook bij komen zitten. we babbelen even en zie dan George de motorhome binnenkomen. Ik zwaai even naar hem zodat hij ons ziet zitten.
Ik: GEORGIEE!
George: hye zus! Is lando er nog niet? Ik dahct al dat ik laat was..
Ik: nee Lando is er nog niet, hij zal zo wel komen.
Nog geen minuut later is Lando daar. Ik spring op en ren naar hem toe. Ik vlieg hem rond de nek en wens hem proficiat met zijn 3de plaats.
Lando: dankuwel! Komt allemaal door jou, ik ben zo blij dat ik je bij me heb.
Ik kijk even in lando zijn ogen en word een beetje verlegen en kijk omlaag. Hij heft mijn kin op en geeft me lachje terug en kust hij me. We lopen terug naar de groep en spreken af dat we het gaan vieren in een discotheek. De avond verloopt heel leuk en iedereen ontspant zich.De dag erna vliegen we in de namiddag terug naar huis. Ik neem afscheid van Dennis, Charlie en minos en zie hen achter anderhalve week terug op de volgende race. Ik loop met bart , Lando en het hele mclaren team richting de gate en zie George daar ook staan.
Ik loop naar hem toe en juist voor ik bij hem ben struikel ik over mijn eigen voeten. Hij vangt me nog net op.George: ga je me nu vertellen dat je voor me begint te vallen lacht hij.
Ik schiet in de lach als hij dat verteld. Lando staat rap naast me.
Lando: is alles oke?
George: ja Lando je moet echt gaan uitkijken.. ze begint voor me te vallen.
Lando kijkt George aan en duwd hem tegen zijn arm en rolt met zijn ogen
Lando: jong onozelaar, ik dacht echt dat ze zich had pijn gedaan.
Ik: je kent me toch ik ben een klungel, maar het is gelijk George zei. Ik val voor hem. letterlijk.. vallen.. hahah
Lando: oke ja deze humor onder jullie twee is echt te erg voor woorden.
George en ik schieten in de lachen geven elkaar een highfive.Daarna is het tijd om in te stappen op het vliegtuig. Als we eindelijk thuis zijn komt Lando met me mee naar ons appartementje en helpt de koffers naar boven te dragen.
We spreken af dat ik deze avond met hem en filmpje ga kijken bij hem thuis. Als Lando vertrekt begin ik aan mijn koffer en sorteer de was een beetje. Tegen de avond aan doe ik iets comfortabel aan en ga ik met mijn audi richting Lando. we bestellen iets om te eten en kiezen al een film. Als we klaar zijn met eten pakt Lando een dekentje en leggen we ons op de zetel en kijken de film.Pov Lando
Tijdens de film ben ik in gedachten verdronken over Julie en onze toekomst. tot ze het ineens aan me merkt.
julie: is er iets lando?
ik: nee niks aan de hand, ik was gewoon nog even aan de race aan het denken.
julie kijkt verder naar de film maar houd me ook in de gaten,maar laat me gewoon doen. als de film gedaan is staat Julie ineens recht.
julie: ik denk dat ik eens terug naar huis ga.
ik: blijf je niet slapen?
julie: ben je zeker dat je dat wel wilt?
ik: tuurlijk waarom niet?
julie: je bent al de hele avond in gedachten , ik denk dat je zelfs de film niet eens gevolgd hebt?
ik: jawel heb ik wel.
julie: ahja? Wat is er dan gebeurt op het einde? Kijkt julie me speels aan
ik: euuhmmm...
julie: dat dacht ik al, misschien heb je gewoon even tijd nodig om na te denken over de dingen die in je hoofd zitten..
ik: nee ik wil je niet weg juul. Ik zat met jou in mijn hoofd..
julie: met mij? Waarom dat?
ik: kom even naast me zitten.
ze komt langs me zitten en ik pak haar handen vast.
ik: ik was gewoon aan afgelopen weekend aan het denken, dat je altijd bij me bent en dat we altijd eerst naar jou moeten voor je kleren enz.. en ik vroeg me gewoon af of je het misschien zou zien zitten om hier bij mij te komen wonen.. ik wist alleen niet of het nu het juiste moment was met heel het gedoe met liz en niels..
julie: meen je dat?
ik: tuurlijk meen ik dat anders zou ik het toch niet vragen, maar denk er even over na oke?
Ik zie Julie voorzichtig knikken en in gedachten verdrinken. Ik hoop dat ik niet te snel ben en dat ik haar nu niet weg duw. Ik probeer terug naar een ander onderwerp te gaanik: ga je vanavond nog naar huis of blijf je vannacht hier?
julie: ik ga naar huis, ik heb even tijd voor mezelf nodig na dit weekend en laat me even over je vraag nadenken oke?
Ik knik en ga er verder niet op in. ik verdrink in gedachten en voel me wat schuldig dat ik haar overval met deze vraag..
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...