Story 1 deel 45

114 1 0
                                    

De dag erna word ik wakker en ligt Lando niet meer naast me. Ik kijk op mijn gsm en het is half 9. ik hoor wat gerommel in de keuken dus ga ik er naar toe.
Ik ziet dat john Lando zijn ontbijt al aan het maken is voor na de training.

John: goeiemorgen Julie.
Ik: goeiemorgen john, is Lando buiten nog aan het trainen?
John: ja ik heb hem nog een aantal oefeningen gegeven, hij zal zo wel hier zijn. Wil je ook ontbijt?
Ik: dat mag, alle dan is Lando al van zijn training verlost. Ik moet achter een uurtje nog beginnen met Bart.
John: hoe valt je nieuw trainingsschema mee?
Ik: het is zwaar met momenten, vooral als ik een slechte dag heb en niet echt in mijn eigen geloof. Bart ziet dat dan aan me en dan houd hij de training Meestal korter en gaan we racen met onze gewone auto's
John: mis je het rijden dan?
Ik: ja soms wel, bij de 24h reden we uren aan 1 stuk en nu niet meer of ja niet.. toch veel minder en dat mis ik dat wel. Ik mis denk ik ook gewoon Charlie minos en dennis om heen. Begrijp me niet verkeerd ik ben ook graag hier bij de jongens, maar ik heb natuurlijk met de andere veel meer meegemaakt.
John: dat snap ik wel, je leert dit weekend de f1 familie ook wel beter kennen. Geef jezelf even de kans om te wennen.
Lando: aan wat te wennen?
Ik: niks speciaal Lando.
Lando: euhm.. oke, john zijn we klaar voor vandaag? Ik heb kei veel honger nu.
John: ga maar eerst een fles water halen voor bij je eten.
Lando knikt en gaat een fles water halen.
Ik: john? Zou je het voorlopig nog niet tegen Lando willen zeggen? ik wil niet dat hij zich onnodig zorgen maakt.mof gaat denken dat ik niet graag in formule 1 ben.
John: komt in orde, als je wilt praten weet je mij te vinden, hier eet je ontbijt nu maar op.
Ik: dankjewel john, het ziet er lekker uit.

Als ik mijn ontbijt op heb vraag ik aan Lando of hij mij naar huis kan brengen zodat ik me kan klaar maken voor de training met Bart en mijn koffers kan pakken. Als we bij mijn appartement aankomen spreek ik met Lando af dat hij mij en bart ophaalt voor de naar de luchthaven te kunnen rijden. Lando rijdt terug naar huis en gaat zijn koffers alvast maken.
Ik loop naar binnen doe mijn sport kleren aan en ga met bart nog een training doen. als ik terug ben na 2 u training ben ik kapot. Ik ga me eerst douche en wat gemakkelijk aan trekken en begin dan mijn koffers te maken.
Nog voor ik me op de zetel kan laten vallen hoor ik de deurbel al gaan en is Lando er voor ons op te halen. We leggen onze koffers in de auto en rijden met ons drie naar de luchthaven. Als we daar aankomen staat het hele mc laren team op ons te wachten en gaan we samen inchecken. In het vliegtuig zit bart aan het raam, ik ernaast en naast mij zit Lando. als we zijn opgestegen duurd het niet lang voor ik in slaap val.

Pov lando

Als we opgestegen zijn zie ik Julie langs me in slaap vallen. ik kijk naar bart en bart kijkt naar mij en we schieten beide in de lach.

Ik: je hebt haar precies afgemaakt met de training?
Bart: precies wel ja , moet ik misschien vaker doen dan is het wat stiller, lacht hij.
Ik: daar hou ik u aan knipoog ik

Ik trek Julie tegen me aan en zorg dat ze verder kan slapen. Bart kijkt naar ons en geeft mij een klein glimlachje.

Bart: je maakt haar echt gelukkig Lando , je hebt de oude juul terug gebracht.. ik had nooit gedacht haar nog terug te zien. Je had haar die avond moeten zien.. ze was niet gewoon gebroken.. ze was in duizende stukjes. We hebben zo ons best moeten doen om haar te laten in zien dat het haar schuld niet was.
Ik onderbreek bart en kijk hem aan: haar schuld? Denkt ze dat die avond haar eigen schuld was?
Bart: ja ze dacht altijd dat ze maar geen kort kleedje had moeten dragen en niet zo had mogen dansen. Ze gaf haar eigen de schuld voor die avond. Dat heeft heel lang geduurd om dat uit haar hoofd te krijgen en volgens mij dwaald het nog af en toe door haar hoofd. als we weg gaan vraagt ze altijd aan mij of dennis of het oke is wat ze aan heeft. Heeft ze dat bij jou nog niet gedaan?
Lando: jawel iedere keer als we weg gingen savonds maar ik zocht daar nooit niks achter.
Bart: Julie is sterk lando maar ze is ook heel breekbaar wees er voorzichtig mee.
Ik geef bart een knikje om hem gerust te stellen.

Ik trek Julie nog dichter bij me aan en geef haar een kus op haar hoofd. Ik zie dat bart naar buiten kijkt en nog een klein zuchtje geeft.

Ik: bart er is meer aan de hand of niet?
Bart knikt terwijl hij naar buiten blijft kijken, daarna kijkt hij naar zijn handen.
Ik: wat is er dan Bart?
Bart: Julie weet dit niet en ik wil dit ook nog even zo houden maar dennis belde mij in de week op. hij vertelde mij dat niels nog eens is komen provoceren en dat hij kwaad was dat Julie naar de F1 mocht gaan en hij niet. Niels zou er persoonlijk voor zorgen dat ze nooit een race zou kunnen afmaken in F1.
Bart slikt even en gaat verder: hij heeft tickets gekocht voor de paddock dit weekend Lando.. hij gaat ook daar zijn.. we moeten haar in de gaten houden..
Ik: we kunnen haar dus niet alleen laten met ander woorden..
Bart: dat klopt..
Ik: kunnen we het de jongens niet vertellen? George en max weten ervan.. ze ziet hen als broers? Charlie minos, dennis zijn daar? Wij twee en john kan ook helpen als ik het hem vraag. Dan spreken we een soort beurtrol af om bij haar te zijn?
Bart: dat is nog niet zo een slecht idee eigenlijk.. zal ik een groepje maken op whatsapp met iedereen?
Ik knik naar bart. Ik kijk nog even naar Julie maar die slaapt nog steeds.
Bart heeft me ondertussen toegevoegd in de groep en daar wordt een beetje afgesproken wie wanneer bij Julie is. na een ander half uurtje gaan we landen en maak ik Julie wakker. Omdat de media nog niet weet dat ik en Julie samen zijn kunnen we niet hand in hand lopen en moeten we professioneel blijven. Als we de luchthaven buiten komen vliegt de pers al op ons af. We proberen zo snel mogenlijk naar de auto's te lopen zonder iets te zeggen en rijden daarna zo snel mogenlijk naar het hotel.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu