Ik word wakker en zie dat lando nog slaapt, ik probeer stilletjes op te staan om me terug aan te kleden. Ik fris me even op en trek terug mijn racekleren aan voor als ik toch moet invallen.
Als ik klaar ben ga ik terug bij lando op bed zitten. lando draait zich om en legt zijn hoofd op mijn schoot. Ik speel met zijn haar en verdrink in mijn gedachten: heeft hij gisteren echt gezegd dat hij van me houd, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld sinds die avond met niels, hoe komt het dat ik me zo heb kunnen open stellen naar lando toe? Wat doet hij met me? ik besef in 1 keer dat vandaag de race gedaan is en lando terug vertrekt. Vandaag is de laatste dag met lando, ga ik hem nog zien hierna?
ik word uit mijn gedachten gehaald omdat ik voel dat lando een beetje wakker begint te worden. Hij kijkt me aan en lacht.Lando: goedemorgen sexy.
Ik: goedemorgen hottie. Heb je goed geslapen?
Lando: het is lang geleden dat ik zo goed geslapen heb maar ik denk dat jou woorden gister avond het gedaan hebben.
Ik: dat herinner ik me precies niet plaag ik hem.
Hij duwd me en lacht.
Ik stel voor om te gaan ontbijten en te gaan zien in de garage hoe ver alles staat. Hij knikt , frist zich op en kleed zich aan. We lopen samen richting het ontbijtbuffet en nemen wat om te eten. Als we uiteindelijk alles op hebben gaan we richting de garage.
Onderweg naar de garage zie ik Charlie en Minos staan en zwaai naar hun. Ze komen onze richting uit en even staan we met ons 4 te babbelen. Ik zeg rap dat ik naar de box ga. 'zie ik je straks nog even voor da tik terug moet rijden?' zeg ik tegen lando. ik zie dat hij knikt en loop dan verder richting de box. Als ik daar aankom zie ik Bart staan en loop ik naar hem toe.Ik: hoe staat het ervoor? Is dennis nog goed aan het rijden.
Bart: woow Julie je laat me schrikken.. ja we staan er goed voor , Dennis gaat ervoor.
Ik: op welke plek staan we?
Bart: nog steeds p2.
Ik: oke goed, moet ik nog altijd de laatste 2 uurtjes nog rijden?
Bart: voorlopig wel , maar blijf zeker in de buurt.
Ik: oke gaan we ook nog trainen vandaag voor ik moet rijden?
Bart: ik denk dat je na je race uren deze nacht nog wel getraind heb knipoogt hij naar mij
Ik kijk hem aan verbaasd en beetje verlegen aan en vraag zo smooth mogenlijk: hoezo dat?
Bart lacht: ik zag lando gister richting je kamer komen en deze morgen zag ik jullie samen uit je kamer komen dus 1+1 is 2 e Julie .
Ik: dat wilt niet zeggen dat er iets gebeurd is.
Bart knipoogt en zegt: mij maak je niks wijs Julie dat weet je .
Ik: hou het voor je eigen e vriend zeg ik lachend.
Bart: zolang hij jou gelukkig maakt, hoor je mij niet.
Ik bloos en loop weg. Maar terwijl ik weg loop hoor ik bart nog roepen: als je nog een kleine training wil zie ik je achter halfuurtje in de gymzaal. Ik steek men duim omhoog en roep nog rap terug 'ik zie je achter halfuurtje daar'.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...