Story 1 deel 26

129 2 0
                                    

Pov dennis

Ik zie dat Julie met lando samen op de dansvloer staat, ik hou hun even in de gaten en wordt uit mijn gedachten getrokken door Charlie.

Charlie: het doet deugd de oude Julie terug te zien.
Ik: euhm.. ja lando maakt haar echt gelukkig e?
Charlie: dat zie je aan haar ogen. Kijk ze stralen.
Ik: ik hoop alleen maar dat het goed blijft gaan en we haar hart niet terug moeten lijmen.
Charlie: dennis ik weet dat je gelijk een broer over haar waakt maar ze gaat het ooit opnieuw moeten proberen, dat weet jij ook
Ik: ik weet het..

Pov Julie

Er komt een rustiger liedje. Voor ik terug naar het tafeltje kan lopen, pakt lando me rond mijn middel vast en begint met me te dansen. Ik leg mijn armen in zijn nek en dans met hem mee. Terwijl we zijn aan het dansen zegt hij wat in men oor.
Lando: 'wat ben ik blij dat ik je heb leren kennen. Je bent speciaal Julie.. als ik bij jou ben weet ik dat alles goed komt, ik voel me zo goed bij jou. Je bent heel veel voor mij gaan betekenen. Iedere keer als ik je zie krijg ik een warm gevoel van binnen'

Ik geloof het bijna niet en kijk hem aan, waardoor hij een beetje verlegen wordt. Vlak daarna vinden onze ogen elkaar terug en kijken we diep in elkaars ogen. Als ik zie dat lando met zijn gezicht wat korter bijkomt weet ik dat hij me een kus wilt geven maar voor dat het moment daar is worden we onderbroken.
Lando wordt met 1 ruk uit men armen getrokken door iemand dat achter hem staat. het is een meisje met bruine haren. Ze trekt lando mee naar de uitgang en ik blijf alleen achter op de dansvloer.


Pov lando

Op het moment dat ik Julie wil kussen wordt ik bij Julie weg getrokken richting de uitgang door iemand. Als we buiten zijn kijk ik op en zie ik liz staan.

Ik: liz? Wat doe jij hier?
Liz zegt snikkend: lando.. ik heb zo een grote fout gemaakt.. ik had het nooit mogen doen..
Ik: en toch heb je het gedaan liz, je hebt me gebroken!
Liz; het spijt me lando! je was altijd maar weg! als ik je nodig had was je er niet.. toen heb ik dean leren kennen en hij was er wel als ik iemand nodig had, de rest van het verhaal ken je.. het was zo stom van mij, lando.. please laat het me goed maken..
Ik besluit om nog even met haar het uit te praten. Na een tijdje zijn we gewoon terug gelijk vanouds aan het babbelen. Maar Dan word ik ineens verrast...

Pov Julie

Ik besluit om naar het toilet te gaan en daarna terug richting het tafeltje te lopen waar de rest is. na een tijdje is lando nog steeds niet terug. Ik loop naar max en vraag of hij lando nog gezien heeft. 'nee, stond hij daarstraks niet met jou op de dansvloer?' vraagt max verbaast. 'jawel maar hij werd door een meisje mee naar buiten getrokken, misschien moeten we toch maar eens gaan kijken waar hij is ' zeg ik. Max knikt en loopt met me mee richting de uitgang.

We kijken even rond en zien ze dan een beetje verder op zitten. 'is dat liz?' vraagt max. mijn gedachten gaan naar het verhaal dat lando mij vertelde op de berg van de eau rouge. 'is dat zijn ex?' vraag ik aan max. max knikt. We lopen hun richting uit tot dat ik ze zie kussen.
Ik pak max zijn arm vast en zeg met tranen in mijn ogen 'ik ga terug naar het hotel, zeg jij dat tegen dennis?' ik loop de andere kant op richting het hotel. Als ik op mijn kamer ben zak ik tegen de kamerdeur door mijn benen en begin te huilen.

Meisje met een droom ft lando norrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu