Terwijl ik me rap wat opfris en ik mijn broek aan trek , hoor ik lando binnen komen. ik zie dat ik mijn shirt in de kamer vergeten ben..Ik: lando?
Lando: ja?
Ik : je bent alleen hier e?
Lando: ja? Hoezo?ik doe men race suit nog half aan en loop dan in men BH men kamer in. ik zie lando kijken en hij kan zijn ogen niet van me afhouden. 'Daarom' zeg ik en wijs naar mijn shirt. Maar ik zie dat lando naar mij blijft kijken. Ik lach.
Ik: zie je iets wat je aanstaat? Lach ik
Lando: euhmm.. sorry.. maar je vraagt erachter..
Ik: ik was gewoon mijn shirt vergeten zeg ik heel onschuldig.Voor ik mijn shirt kan pakken staat lando op en pakt het voor mij en houd het omhoog.
Lando: ik vind je zonder shirt beter lacht hij.
Ik: landoooo.. dat is niet eerlijk.. gij hebt heel u kleren aan en ik niet?
Lando: dan doe ik mijn shirt ook uit en staan we quite. Terwijl hij dit zegt trekt hij ook zijn shirt uit.
Ik lach en draai me rap om zodat ik het niet zie.
Lando: ooh zijn we nu verlegen
Ik: nee helemaal niet
Lando: draai je dan terug om.Ik draai me om en zie hem in ontbloot bovenlijf staan, ik merk dat ik ook men ogen niet van hem kan afhouden. Lando merkt het en trekt me tegen hem aan. Mijn hartslag gaat wat sneller waardoor ik iets zwaarder ga ademen.
Ik leg 1 van mijn handen op zijn borst kast en en de andere in zijn nek. Ik kijk hem aan en voel zijn hartslag onder mijn hand ook sneller gaan. ik kijk terug naar mijn hand en ga met mijn hand van zijn borstkast af richting zijn buik en voel zijn spieren onder mijn hand. Ik kijk hem terug in de ogen aan en dan beginnen we passioneel te kussen.
Hij gaat met zijn hand van mijn rug richting de rand van mijn broek. Ik verstijf even en lando merkt het. 'sorry, als je niet wilt moet je.. " Ik onderbreek hem en zeg 'nee nee ga verder'. Lando gaat verder en doet mijn race suit en ondersuit uit.
Ik sta alleen nog in mijn slipje en bh. lando pakt me op terwijl we nog aan het kussen zijn. ik klem mijn benen rond hem en hij legt me rustig in bed neer en komt bovenop me liggen.
Even stoppen we met kussen en kijken we elkaar aan. Dan komt lando met zijn mond naast mijn oor en zegt grinnikend: je moet rusten Julie. Ik kijk hem sip aan en draai ons om zodat ik boven op hem kom te zitten.
Ik ga met mijn mond naar zijn oor en zeg: maak me maar moe dan en bijt lichtjes in zijn oor. Terwijl ik dat doe hoor ik lando slikken. Ik ga met mijn hand richting de rand van zijn broek en doe zijn broek uit.
Ik begin hem terug te kussen en hij gaat er verder in mee. Lando draait ons terug om zodat hij terug boven op ligt. Hij gaat met zijn hand richting mijn slipje en gaat eronder in. ik geef hem een zachte kreun en begin zwaarder te ademen. Hij geeft me kusjes in men nek, op mijn borsten en mijn buik dan kijkt hij me even aan en trekt hij men slipje uit.
Hij trekt ook zelf zijn eigen boxershort uit en komt terug boven op me liggen. Hij komt met zijn mond naar men oor en fluistert: 'ben je zeker?' ik knik en voel hem dan langzaam binnendringen waardoor ik een kreun langs mijn lippen laat ontgaan. Ik hoor ook dat lando wat kreuntjes langs zijn mond laat ontgaan. we gaan zo nog even verder tot we allebei op het hoogte punt zijn gekomen. Als we allebei klaar zijn gaan we naast elkaar liggen en kijken we elkaar aan.Lando: Julie, je bent echt speciaal voor me. Ik ken je nog niet lang maar je laat me echt terug mijn eigen zijn.
Ik: jij bent ook heel speciaal voor mij lando.Ik leg me tegen lando aan en voel dat hij met mijn haar begint te spelen. Ik voel men ogen dichtvallen maar hoor lando dan nog stilletjes zeggen "ik hou van je, Julie". Ik kijk naar hem op en zie dat hij het meende wat hij zei. Ik lach naar hem en leg mijn hoofd terug op zijn schouder en fluister nog rap: ik hou ook van jou lando.
ik voel dat hij me een kus op mijn voorhoofd geeft waardoor ik me veilig voel. Ik val al rap in slaap met lando naast mij.
JE LEEST
Meisje met een droom ft lando norris
FanficEerste keer dat ik een verhaal maak dus wees lief Ik probeer ook eerst een heel deel al te schrijven zodat je grotere delen in 1 keer kan lezen 😁 De personen in het boek zijn personages, er komen namen in van bekende personen om het lezen en de fan...