Kivágott jelenetek - Alkalmi jótevő

426 2 0
                                    

A földszintre érve leültem az egyik bárszékre. Fortyogtam, mert becsapottnak éreztem magam, pedig tudtam, hogy Mistynek igaza volt. Már megint. Nem ígértem többet, mint amikor megkötöttük az üzletet: ő játszik velem, cserében én elhozom a klubba.

– Adhatok valamit? – mosolygott rám a pultosnő.

– Köszönöm, valami töményet! – intettem.

– Csak szeszmentes koktélt adhatok, hogy be ne rúgjon. Viszont tudom, mi kell magának – kacsintott a szépség. A szexi fehérneműje látványosan kiemelte női formáit. Ahogyan végigmértem, a mutatóujját felemelve rázta a fejét: – Ne is gondoljon rám! Én csak kiszolgálok!

Sóhajtva merültem vissza a gondolataimba, és epedve néztem, amint a barna hajú szépség hátat fordított nekem, hogy koktélt készítsen. Copfját a markomba képzeltem, amint épp magam alatt döngettem. Misty már eszembe sem jutott, hiszen az éhes szemem zavartalanul legeltethettem – úgysem tehettem mást.

A nő váratlanul megfordult, kedvesen elmosolyodott, majd megkérdezte:

– Első visszautasítás?

– Az – sóhajtottam tömören.

– Ugyan! Itt annyian vannak, maga pedig egy szimpatikus fickó. És ahogy láttam, odalent is minden rendben van – intett szemével az ölem felé. Épp válaszra nyitottam a szám, amikor újra felemelte a mutatóujját: – Mint mondtam, velem nem!

– Akkor ez már két nem – húztam mosolyra a szám.

– Lesz az több is! – nevetett fel, majd elém tette a poharat.

– Köszönöm a biztatást! – válaszoltam keserűen.

– Ne adja fel, mert biztosan lesz olyan is, aki igent mond majd!

– Úgy legyen! – emeltem meg, majd kortyoltam bele a színpompás koktélba. Az első kortyok üdítően hatottak rám. Elismerőn csettintve tettem le a poharat: – Igazán frissítő és finom! Köszönöm!

– Én köszönöm, és nagyon szívesen! – mosolygott kedvesen.

Miután az utolsó korty is lecsúszott, már nem éreztem magam idiótának. „Ha már itt vagyok, tényleg ideje lenne körülnézni! Nem várhatok egész este Mistyre, hiszen ki vagyok én neki? A gardedámja? Majd máskor becserkészem. Az is előfordulhat, hogy jobbat találok helyette. Ki tudja? Igaza lehet ennek az italos lánynak: jöhet más, aki igent mond!"

Határozottan álltam fel a helyemről, kedvesen elbúcsúztam alkalmi jótevőmtől, és már azt is tudtam, hová megyek.

Házinyuszi (Hangulatkeringő - 1. rész)Место, где живут истории. Откройте их для себя