Egész este azon kattogott az agyam, hogy jó ötlet volt-e kiadni magam. De már nem volt visszaút: az üzlet megköttetett. Az „idomításomért" cserébe swinger klubba megyünk. Persze arra nem voltam felkészülve, milyen próbatételeket találhat ki nekem.
Mindenesetre másnap foglaltam egy új időpontot a naptárában a következő hét keddjére. A visszaigazolás kivételesen gyorsan megérkezett, ami csak megerősített abban: izgalmas napok elé nézünk. Sőt, még egy titokzatos szövegű email is érkezett tőle:
„Szeretném, ha a megbeszélésre felkészülten érkeznél!"
„Jópofa" – mosolyodtam el magamban, végül csak annyit írtam vissza, hogy „Rendben, úgy lesz!"
Felálltam szusszanni kicsit. A következő ügyfél előtt kellett egy alapos kiszellőztetés a fejemnek. Ahogy a terasz felé tartottam, láttam, amint Misty egyik kollégámmal, George-dzsal beszélgetett. Fél füllel úgy hallottam, hogy egy problémás esetre próbáltak megoldást találni, amire véletlenül tudtam is a választ. Mély levegőt vettem, és feléjük indultam, majd szó nélkül elmentem mellettük. Igyekeztem nem Mistyre nézni, de a szemem sarkából figyeltem őt. Észre sem vett, úgy belemerült a társalgásba. Magamban megvontam a vállam: ha nem kellek, hát oldják meg.
A teraszon szerencsére senki sem volt, nyugodtan gondolkodhattam. Felkavart ez a játék, nem értettem, hogyan tud ez a nő ennyire érdektelenül, semlegesen viselkedni. Misty tényleg nagyon profi volt. Nekem ugyanezt a kiszámíthatatlan passzivitást kellene megtanulnom tőle. Egy olyan viselkedést, ami akár egy titkos életet is képes lenne elfedni. Megnyaltam a szám: ez izgalmasabbnak tűnik, mint képzeltem. Alig értem a gondolataim végére, amikor mögöttem meghallottam a hangját:
– Be tudsz jönni egy kicsit? Segítségre lenne szükségünk!
– Persze! – fordultam meg azonnal. Legszívesebben a lógó nyelvű pincsije lettem volna, hogy két ugrással mellette teremjek, de uralkodtam magamon, igyekeztem közönyös képet vágni. "Nem kell megtudnia, mennyire odavagyok érte. Csak keményen és komolyan! Még véletlenül sem árulhatom el magam!"
– Van egy kis gondunk, hátha tudsz segíteni, te már biztosan találkoztál ilyen esettel – hadarta nekem a válla felett, miközben a helyére sietett. Formás lábait alaposan megtekinthettem, ahogyan előttem kapkodta.
George, a problémás kolléga még mindig az asztalnál állt, ránk várt.
– Szóval itt ez a szerződés – huppant vissza a helyére Misty, és kezembe adta a papírt –, amire azt mondja az ügyfél, hogy néhány pontot nem hajlandó ezek közül elfogadni.
Misty mutogatni kezdte, hogy mi a kifogásolandó rész, eközben enyhén előredőlt. Szerencsémre George úgy állt, hogy még nem láthatott be, de a szemem sarkából figyeltem, hogy előnyösebb pozícióba próbált helyezkedni. Az oldalamról kitűnő panoráma nyílhatna, ha mélyebbre sikerülne a hajolás. Úgy tettem, mint aki elmélyülten tanulmányozza a sorokat, de a papír mögött minden lényeges domborulat láthatóvá vált. A csipkés melltartó szinte vonzotta a tekintetet.
– Aham... – lapoztam felelősségteljes hangon –, a többi rész?
– Azokkal nincs baj.
Elmosolyodtam, amikor Misty kicsivel többet engedett látni, miközben aggódó tekintettel nézett fel. A látvány erős hatással volt rám, és a nadrágomban megmozdult a férfiasságom. „Profi a csaj!" – csettintettem magamban.
– Igen, korábban előfordult hasonló eset – hümmögtem –, de semmi gond, van erre is egy másik szerződés, azt biztosan elfogadja majd. Csak elő kell keresnem, mert annak jó pár éve már...
ESTÁS LEYENDO
Házinyuszi (Hangulatkeringő - 1. rész)
RomanceMilyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél...