– Mindig ilyen duzzogós a kislány? – kérdezte Giselle, majd elgondolkodva hozzáfűzte: – Azért tetszel neki, tudod-e?
– Azt kétlem – fordultam felé. – Inkább csak játszik a férfiakkal.
– Ha játszana, nem érdekelte volna, hogy átkarollak. Volt vesztenivalója, de még nem tud küzdeni, vagy eddig sosem vesztett. Bár az is lehet, hogy csak szimplán tapasztalatlan és besértődött. Ki tudja?
Az utolsó szavakat már a fülembe súgta, amitől elindult bennem a vágy vonata. Örömmel ültem fel, és vártam a szédítő robogást. A következő pillanatban a combjára markoltam.
– Ne itt, gyere velem! – búgta, és maga után húzott, ki a medencéből. Volt két-három fekvőpad a lejárat mellett. Az egyikre felültem, vártam, mit szeretne tenni. Gyengéden a hátamra fektetett, majd a falon lévő kis polcról levett egy kisebb üvegcsét és egy kendőt. Egyből tudtam, mire megy ki a játék, örömmel belementem.
Bekötötte a szemem, nem láttam ki az anyag alól, csak a búgó hangját hallottam:
– Lazíts, hadd olajozzalak be!
Nem kellett kétszer mondania, engedelmeskedtem neki. A karomat leengedtem magam mellé, a mellkasom szabaddá vált.
– Így jó lesz? – kérdeztem izgatottan.
– Csssst! Csak élvezd, ne beszélj! Majd én irányítok! Addig ne leskelődj vagy szólj, amíg nem engedem!
Éreztem, amint az olajat a mellkasomra öntötte. Pár csepp lecsurgott az oldalamon, amitől libabőrös lettem.
– Csak nem fázol? – kérdezte Giselle, de nem válaszoltam, mert ujjai gyengéden, ám határozottan masszírozni kezdtek. Tenyerét éppen csak megnyomva kente el az első adagot. Elégedetten morogtam, továbbra sem szóltam semmit.
Hagytam, hogy kényeztessen, szinte előttem volt az arca, ahogyan elégedetten mosolyog. Mivel a szemem be volt kötve, az érzések hatványozottan erősebbek voltak. Abszolút értette a dolgát, legszívesebben megkérdeztem volna, hogy hol tanulta, de tartottam magam a megállapodásunkhoz.
A bőröm szinte itta az olajat, hiába voltam még vizes itt-ott. Újabb adag következett: egyre lejjebb haladt a hasam felé, ahol óvatosan simított, hogy ne legyen csiklandós. Minél közelebb járt az ágyékomhoz, annál keményebb lettem odalent.
Már a dombomnál járt, amikor valaki épp arra járhatott, mert Giselle abbahagyta a simogatást. Nyögéseket, lépteket hallottam, és már emelkedtem volna, hogy levegyem a kendőm, amikor újra éreztem az ujjait, melyek visszanyomtak a padra.
– Csssst! – csitított újra. Léptek zaját sem hallottam, valószínűleg az arra járó illető elment. Nyugodtan feküdtem vissza, és éreztem, amint újabb adag olajat nyomott a dombomra. Elégedetten sóhajtottam fel, izgatottan vártam a folytatást.
Ujjaival határozottan elkente a síkos anyagot, ami lecsorgott a golyóim közé. A farkam keményre meredve várta, hogy alaposan megmasszírozzák, mégis elsiklott mellette. Nagyon értette a dolgát ez a nő!
Amikor a hátsó bejáratomhoz ért, gyengéden körözött rajta, majd a golyómmal kezdett játszani. Tenyerébe fogta mindkettőt, hol meghúzogatta, hol morzsolgatta. Felnyögtem. Legszívesebben máris a makkomra húztam volna a kezét, de ez az ő játéka volt, hagytam, hadd kínozzon, ahogy neki tetszik.
Alaposan bekente a farkam alatti részt, amikor megérintette a csúcsomat. Hangos, mélyről jövő sóhajjal nyugtáztam a mozdulatát. Ujjai egyre többször tértek vissza a makkomra, majd határozottan közrefogták: végre megadta a kegyelemhúzást. Majdnem felkiáltottam az érzéstől, amit halk kuncogás kísért. Isteni keze volt! Újra gyengéd masszírozás következett, amit ismét egy határozott húzás zárt le.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Házinyuszi (Hangulatkeringő - 1. rész)
RomanceMilyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél...