1. Bölüm

1.8K 133 12
                                    

Hyunjin sabah telefonunun durmaksızın titremesiyle uyanmıştı, komodine uzanıp telefonunu aradı sonunda telefonu tutup eline aldı ve hafifçe gözlerini aralayıp saate baktı, saat sabah 8.00'ı gösteriyordu.
"Haftasonları 10.00'dan önce kalkmadığımı ve bana yazılmasını sevmediğimi unuttunuz mu?!" diye söylendi Hyunjin, yaklaşık 10 adet mesaj olduğunu gördü, grup adına baktığında mesajların Minho ve üniversiteden eski yakın dostları olan Bang Chan'ın olduğu gruptan geldiğini fark etti, hızlıca göz attı;

-Old Gang-

ChrisB: Günaydın ve selam, neredeyse 1 yıldır görüşmüyoruz özlemediniz mi beni hiç? darılırım...

KittyMin: Ne diyorsun Chan, biz seninle her ay 1 ya da 2 kere buluşup kahve içmiyor muyuz?

ChrisB: Evet ama Hyun unuttu beni resmen, en son ne zaman gördüm ya da bu grupta ne zaman aktif olduk hatırlamıyorum bile, neredesin Hyunjin?

KittyMin: Bugünün pazar olduğunu düşünürsek kendisi uyuyordur 10.00 gibi kalkıp kkami ile yürüyüşe çıkıyor.

KittyMin: Oh hatta bize baya sövecek, 10.00'dan önce rahatsız edilmeyi sevmez haftasonları...

ChrisB: Kusura bakma Hyun ama bu önemli kalktığında bak acil, buluşmamız lazım

KittyMin: Kötü bir şey mi? İyi misin Chan?

ChrisB: Kötü değil Minho ama önemli ve sizinle paylaşmak istiyorum, senin zaten azıcık bile olsa haberin var gerçi.

KittyMin: Ah anladım sanırım, öğleden sonra buluşabiliriz bence. Hyunjin hayır demez.

ChrisB: Kalk artık Hyunjin...

Hyunjin: Öncelikle, size kızgınım. Her neyse Chan farkındayım görüşemedik ama biliyorsun ki yoğun bir dönemdeyim...

Hyunjin: Minho söylemiştir zaten, 14.30 gibi buluşabiliriz? Bugün o kadar yoğun değilim neyse ki.

KittyMin: Her zaman gittiğimiz kafe? ne dersin Channie?

ChrisB: Olur, güzel olur.

ChrisB: 14.30'da kafede olurum. Görüşürüz!

Hyunjin: Kafe nerede unuttum desem...

KittyMin: Gelip beni al evden, birlikte geçeriz kafeye.

Hyunjin: Tamam, görüşürüz.

Hyunjin telefonun kilidini kapatıp şarja taktı ve yataktan kalktı, odasından çıkıp kkami'ye seslendi. "Kkami, gel hadi kahvaltı vakti sonra park." Kkami minik adımlarıyla gelip Hyunjin'in elini yalamaya başladı, Hyunjin gülümseyerek Kkami'nin başını okşadı ve mamasını koydu, yavaş yavaş mutfağa ilerleyip kendine kahve yaptı ve bir şeyler atıştırdı.

Kahvesini alıp salona geçti, kendini yavaşça koltuğa bırakıp kahveyi sehpanın üstüne koydu, bu sırada mamasını bitiren Kkami salona gelip Hyunjin'in kucağına uzandı.
Kkami'nin göbeğini severken, tabletinden bu hafta gece kulübünde yapılacak olan aktivitelerin mailini inceliyordu Hyunjin, Kulüpte part time olarak çalması için istediği gibi bir grup bulamıyordu bir türlü, saate baktığında 10.30 olduğunu gördü ve hızlıca kahvesini bitirip Kkami ile parka gitti, yaklaşık bir buçuk saat sonra döndüler ve Hyunjin direkt kendini duşa attı.

Duştan çıktıktan sonra derin bir nefes aldı ve ferahladığını hissetti Hyunjin. Son birkaç aydır yoğun bir tempoyla çalışıyordu ama sevdiği işi yaptığı için yorulduğuna değdiğini söylüyordu. Minho ve Chan ile buluşmak için hazırlanmaya başlamıştı, Üzerine bir şeyler giydikten sonra saçının havluyla ıslaklığını alıp taradı sadece, parfümünden sıkıp yüzüklerini taktı ve yatak odasına geçip telefonunu eline aldı, saat 13.30'u gösteriyordu.

Bleu Lune - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin