8. Bölüm

1.1K 85 29
                                    

Nefessiz kalıncaya dek öpüştü Hyunjin ve Felix, Hyunjin geri çekilip Felix'in boynuna yönlendirdi dudaklarını vakit kaybetmeden, Felix boynunu yana yaslayarak Hyunjin'e yer açtı.

Hyunjin önce Felix'in boynuna öpücükler kondurdu sonra yavaşça ısırıp emdi çillinin boynunu, Felix Hyunjin'in dişlerini ve dilini her hissettiğinde inledi. Felix Hyunjin onun boynunu emmeye devam ederken ellerini Hyunjin'in gömleğine uzattı ve tek tek düğmeleri çözmeye başladı.

Gömlek Hyunjin'in kollarından sıyrılıp yere düştüğünde Hyunjin de Felix'in tişörtünü hızlıca çıkarıp bi kenara fırlattı. Felix Hyunjin'i kemerinden kendine doğru çekti ve tekrar dudaklarını Hyunjin'in dudaklarıyla buluşturdu. Öpüşmeleri git gide yoğunlaşırken Felix Hyunjin'in alt dudağını ısırdı, Hyunjin boğuk bir şekilde Felix'in dudaklarına inledi.

Felix Hyunjin'in dudaklarından sadece birkaç dakikalığına ayrılıp Hyunjin'in kemerini çözdü ve pantolonunun düğmesi ile fermuarını açtı, pantolon Hyunjin'in bacaklarından kayıp gitti. Hyunjin de hızlı bir şekilde Felix'in pantolonunu çıkarıp Felix'i tekrar kalçalarından kavradı ve kaldırdı, Felix bacaklarını Hyunjin'in beline dolayıp Hyunjin'in boynunda izler bırakmaya başladı. Hyunjin deri koltuğa ilerleyip oturdu.

Felix Hyunjin'in kucağına yerleşip kollarını tekrar Hyunjin'in boynuna doladı, Hyunjin Felix'in suratına yaklaşıp önce dudaklarını öptü sonra boynunu öptü en son ise kulak memesine yaklaştı, Hyunjin Felix'in kulağına doğru sıcak nefesini verip kulak memesini ısırıp emdi. Felix gözlerini kapatıp kendini Hyunjin'e bastırdı, inlemesini tutmak için alt dudağını ısırdı. Hyunjin Felix kendisini ona bastırdığında dayanamayıp Felix'in kulağına doğru inledi.

Felix Hyunjin'in melodik inlemesini kulağında hissettikten sonra yavaşça Hyunjin'e sürtündü, Felix kalçasını ritmik bir şekilde hareket ettirirken Hyunjin altındaki şişliğin onu ne kadar zorladığını hissetti. Felix her hareket ettiğinde Hyunjin boynunu geriye atıp inlemelerini bahşetti Felix'e. Felix Hyunjin'in açığa çıkan boynunu öptü tekrar tekrar.

Hyunjin daha fazla dayanamayıp Felix'e artık daha fazlasını istediğini belli etmek için belinden tutup iyice kendine bastırdı. Felix Hyunjin'in kucağından hafifçe kalkıp Hyunjin'in ve kendisinin boxerını çıkardı. Felix tekrardan Hyunjin kucağındaki yerini aldı ve bu sefer kumaş parçası olmadan kalçasını Hyunjin'in penisiyle buluşturdu, yavaş bir şekilde sürtünürken Hyunjin'in kulağına yaklaşıp inledi Felix. Hyunjin Felix'in bu hareketinden sonra iyice yandığını hissetti, Hyunjin Felix'in dudaklarını tekrardan tutkuyla öptü, dilleri birbiriyle savaş içindeyken Felix'in çıkardığı minik mırıldanmalar Hyunjin'i deli ediyordu.

Hyunjin geri çekildiği gibi işaret ve orta parmağını Felix'in dudaklarına doğru götürdü, Felix parmakları ağzına aldı, Hyunjin'in gözlerinin içine bakarak ıslattı ve emdi. Hyunjin parmaklarını çıkardığı gibi Felix'in deliğine konumlandırdı ve beklemeden içine gönderdi, Felix içinde hissettiği parmaklarla birlikte inledi.
Hyunjin parmaklarını hareket ettirdi, arada makas hareketini tekrarladı, bir yandan da Felix'in güzel boynuyla uğraşmaya devam etti. Bir süre sonra Felix'in hazır olduğundan emin olduğunda parmaklarını çıkardı ve bekletmeden kendisini deliğe konumlandırdı.

Hyunjin hızlı ve sert bir şekilde kendisini Felix'in içine itti, Felix içinde hissettiği dolgunluk ile yüksek sesle inledi. Hyunjin sanki Felix'i delirtmek istiyormuşçasına yavaş hareketlerini sürdürdü, Felix bir eliyle Hyunjin'in ensesindeki saçlarla oynarken diğer eliyle Hyunjin'in omzunu sıkıca tutuyordu. Felix Hyunjin'in yavaşlığına dayanamayıp inlemelerinin arasında zorlanarak konuştu.

"H-hızlan artık, siktir..." Felix ağzından çıkan küfürle birlikte Hyunjin'in hareketlerinin hızlandığını fark etti.

Hyunjin Felix'in içinde hızlı bir şekilde hareket ederken sanki daha da bütün olmak istiyormuş gibi Felix'in belini sıkıca kavradı bir koluyla, diğer eliyle ise Felix'in penisini tuttu ve kendi hızlılığına bakmaksızın yavaş hareketlerini sürdürdü Felix'in üzerinde.

Felix Hyunjin'in elini penisinde hissettiği an titredi, sıcaklık tüm vücudunu sardı, Hyunjin'in eli her yavaşça hareket ettiğinde daha boğuk bir şekilde inledi Felix, Hyunjin Felix'in içindeki hareketlerini yavaşlatıp, Felix'in penisindeki tutuşunu sertleştirdi ve elini hızlandırdı.

Felix gözlerini tekrar kapadı ve zorlukla mırıldandı inlemelerinin arasından.

"Hyunjin, H-hyunjin g-gelmek üzereyim..." sertçe inledi tüm sıcaklığı kasıklarında hissederken Felix ve devam etti cümlesine. "Geliyorum, Hyunjin g-geliyorum." Felix cümlesi biter bitmez Hyunjin'in eline ve karnına doğru sıvısını bıraktı. Orgazmın etkisiyle titrerken kendini hafifçe saldı Felix.

Hyunjin iki koluyla Felix'in belini sardı ve tekrar içindeki hareketlerini hızlandırdı, bir yandan ise Felix'in boynuna gömülmüş öpüyordu. Felix ellerini Hyunjin'in sırtına götürmüş Hyunjin'in her sert vuruşunda tırnaklarını sırtına batırıyordu.

Hyunjin Felix'in belini daha da sıkı kavradı ve Felix'in dudaklarına yaklaşıp sertçe öptü konuşmadan önce.

"Felix, sonundayım..." Hyunjin cümlesine devam edemeden hırıltılı bir inleme bıraktı Felix'in dudaklarına doğru. "Felix..." diyebildi boğuk sesiyle sadece Hyunjin.

Felix içinde hissettiği sıcaklık ile boynunu tekrar geriye attı ve titrek bir derin nefes verdi, Hyunjin Felix'in belindeki kollarını biraz gevşetti ama bırakmadı belini Felix'in. Hyunjin orgazmın etkisinin geçmesini beklerken gözlerini kapamış Felix'in dudaklarına arka arkaya öpücükler bırakıyordu.

Birkaç dakika sonra Hyunjin tamamen Felix'in içinden çıktı ve deri koltuğa uzandı, Felix Hyunjin'in kucağına uzanıp kafasını Hyunjin'in göğsüne koydu. Felix tekrardan Hyunjin'in ensesindeki saçlarla oynarken Hyunjin ise Felix'in sırtında hafifçe gezdiriyordu elini.

Hyunjin sessizliği bozup konuştu.

"Yanlış anladın barda yaşananları..." Hyunjin sertçe yutkunup devam etti. "Sana benim üniversiteden çok yakın bir arkadaşım, ayrıca Sana kadınlardan hoşlanıyor."

Felix birkaç saniyeliğine kafasını kaldırıp Hyunjin'e baktı ve tekrar kafasını Hyunjin'in göğsüne yasladı, tam konuşacakken çalan kapı ile ikili irkildi.

Chan'ın sesini duyduklarında Hyunjin Felix'e eliyle dur işareti yaptı.

"Hyunjin Felix yanında mı ya da gördün mü? 30 dakika önce sahneye çıkmamız gerekiyordu kayıp resmen zaten durgun görünüyordu. Hem bu kapı neden kilitli?" dedi Chan.

Hyunjin boğazını temizleyip cevap verdi.

"Felix sizin arkanızdan yemeğe çıktı gelir birazdan sanırım, kapı, kapı kilitli çünkü online toplantıdayım içeri girmesinler diye." dedi Hyunjin Felix'e bakarak.

Chan anladığını mırıldandı ve aşağı indi, Felix hızlıca kıyafetlerini giymişti. Hyunjin de hızlıca giyindi. Felix kapıya ilerlerken Hyunjin konuştu.

"Arka kapıdan çık dolanıp ön kapıdan bara gir, anlamazlar."

Felix bir şey demeden onayladı ve kilidi açıp koridoru kontrol etti, kimseyi görmediğinden emin olunca çıkıp gitti.

Hyunjin üzerini düzelttikten sonra kemerini taktı, lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı. Hyunjin ofisine geri döndü ve etrafa baktı, deri koltuğa bakıp hafifçe gülümsedi. Telefonundan gelen ses ile masasına gidip telefonu eline aldı, Minho'nun aradığını gördü.

"Efendim Minho?"

"Neredesin Hyunjin, Sana aşağıda oturuyo tek başına gitmişsin dönmemişsin geri?"

"Şey, acil bir görüşme vardı da geliyorum şimdi iniyorum aşağıya kapat." dedi Hyunjin.

Telefonunu cebine koyup arabasının anahtarını da aldı Hyunjin ve ofisinden çıkıp bara indi.
-----------------------------------------------
zort 👉🏻👈🏻

Bleu Lune - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin