20. Bölüm

614 61 12
                                    

Jisung evine girdiği an üstünü değiştirdi ve koltuğa uzanıp telefonunu çıkardı, Felix'i aradı. Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı.

"Lix, nasılsın?"

"Bilmiyorum, bir şey mi oldu Jisung?"

"Seni merak ettim, az önce Hyunjin'in yanındaydık da öğrendik..."

"Bildiğin gibi işte Jisung, öğrenmişsinizdir ondan ne olduğunu."

"Aslında hayır sarhoştu bir şeyler geveledi durdu hem ben senden dinlemek istedim."

Felix derin bir iç çekti konuşmadan önce.

"İşte yemeğe gittik birlikte, ruh gibiydi yine, söyledim içimdekileri tek tek. Bana tek kelime bile etmedi öylece baktı sonra da diyecek bir şeyim yok dedi."

"Salak bu çocuk..." dedi Jisung iç çekerek.

"Bir de çok normalmiş gibi Woo'yu kıskandı ya, ara verelim dedim anlamadı ayrılıyor musun benden diye sordu, ayrılıyorum dedim gittim oradan onu bırakıp işte bu kadar."

"Peki ya şimdi Lix?"

"Bilmiyorum Jisung, şuan sadece uzanmak istiyorum."

"Pekala yarın görüşürüz, dinlen sen."

"Görüşürüz."

Jisung telefonu kapayınca Minho'yu arayıp olanı biteni anlattı Felix'ten öğrendiği şekilde.

Felix telefonu kapayınca kenara fırlattı, uzanıp tavanı izlemeye başladı. Ne yapacağını bilmiyordu. Şarkı defterini aldı komodinin üstünden, aklından geçenleri, hislerini tek tek deftere yansıttı bir süre.

Chan odasından çıktığı gibi Felix'in odasına ilerledi, kapıyı tıklattı. Ses gelmeyince yavaşça açıp içeri baktı, Felix'in dalmış bir şekilde defterine baktığını gördü. Yavaşça yanına ilerleyip yatağın ucuna oturdu.

"Felix, konuşmak ister misin?" dedi yumuşak sesiyle.

Felix Chan'a bakıp burukça gülümsedi.

"Biliyorsun zaten."

"Minho anlattı..." Chan yavaşça ayağı kalkıp Felix'e döndü.

"Bekle uyuma, sıcak çikolata yapıp geliyorum." dedi ve odadan çıktı Chan.

Felix onu beklerken yazdığı şarkıyı bitirdi. Chan odaya geri gelip kupalardan birini Felix'e uzattı. Felix kupayı aldı ve ayağa kalktı.

"Balkonda içelim mi Hyung?"

"Nasıl istersen Lix." dedi ve çilliyi takip etti Chan, ikili birlikte balkona geçip koltuğa yerleşti.

Chan üzerlerine balkonda duran battaniyeyi çekti, Felix iki eliyle tuttuğu sıcak kupayla ısınırken gözlerini kapatıp bir yudum aldı.

"Güzel yapabilmiş miyim? Senin yaptığın gibi yapmayı denedim." dedi Chan, merakla cevabı bekledi.

"Güzel olmuş, eline sağlık." gülümsedi Felix kısaca.

Chan da bir yudum aldı, sessizce birlikte gökyüzünü ve dışarıyı izlediler.

"İstersen sözleşmeleri iptal edebilirim, yani Hyunjin bunu anlar zorunda değilsin."

"Hayır gerek yok, bir yıl sahneye çıkacağız sadece, sahnemi yapar içkimi içer dönerim." dedi Felix hızlıca.

"Pekala, sorun yok diyorsan."

Gece boyunca birkaç saat daha Felix Chan'a olanları anlattı, birlikte düşünüp dertleştiler. Chan Felix'in yorulduğunu ve uykusunun geldiğini fark edince içeri geçtiler.

Bleu Lune - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin