Hyunjin sabah uyandı ve her zamanki gibi telefonunu eline aldı, kilidi açıp gelen bildirimleri kontrol etti. Instagram'dan gelen bildirimlere göz atarken Felix'in gönderisini beğendiğini ve onu takip ettiğini fark etti. Hyunjin Felix'in profiline girip geri takip etti.
Hyunjin Instagram'dan çıkıp mesajları kontrol etti, Minho'dan birkaç mesaj vardı ama gözüne Felix'ten gelen mesaj takıldı ve konuşmaya girdi.
Felix: Yakalandın.
Hyunjin: Çilekli pasta mı yesek birlikte?
Felix: Olur, ne zaman?
Hyunjin: Birazdan evinin önündeyim o zaman.
Felix: Tamam hazırlanıyorum.
Hyunjin hazırlandıktan sonra Kkami'nin mamasını doldurup başını okşadı ve evden çıktı, arabasına binip Felix'in evine doğru sürdü. Hyunjin evin önüne geldiğinde arabayı yavaşlattı ve eve doğru baktı. Felix'i dışarıda kedi beslerken gördükten sonra gülümseyip camı araladı Hyunjin. Felix'e seslendikten sonra Felix kedinin kafasını son kez sevdikten sonra arabaya ilerleyip ön koltuğa oturdu.
İkili birbirine gülümsedikten sonra Hyunjin kafeye doğru sürmeye başladı, Hyunjin bir iki kere hapşırdığında Felix ona dönüp konuştu.
''Üşüttün mü?''
Hyunjin Felix'e kısa bir bakış atıp cevap verdi.
''Anlamadım?''
''Hapşırdın ya arka arkaya, üşüttün mü?''
''Yok ondan değil, kedi tüyüne alerjim var da...'' dedikten sonra hafifçe burnunu çekti Hyunjin.
Felix elini uzatıp Hyunjin'in ensesindeki saçları okşarken konuştu.
''Sarı yakışmıştı ama Jisung boyamasaymış daha iyi olurmuş, bir dahakine ben boyayabilirim?''
''Bir dahakine?'' diyerek sırıttı Hyunjin.
Felix'in kulakları kızarmıştı, Hyunjin Felix'e dönüp incelerken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bleu Lune - Hyunlix
FanfictionGece kulübü sahibi olan Hyunjin ve onun kulübünde grubuyla çıkan Felix'in hikayesi.