Hyunjin sabah telefonun çalmasına uyandı, komodine uzanıp telefonunu aradı. Telefonu eline geçirdiği an bakmadan açıp kulağına götürdü ve yeni uyandığını belli eden ses tonuyla konuştu.
"Efendim?"
"Yuh Hyunjin uyuyo musun sen? Çoktan uyanmışsındır sanıyodum..." dedi Felix enerjik bir şekilde.
"Yorgunken baya salmışım kendimi galiba, günaydın bu arada sevgilim." dedi Hyunjin yatak başlığına yaslanıp gözlerini ovuştururken.
"Günaydın Hyun, ben seni şey için aramıştım aslında bir şey diyecektim..." Felix çıkardığı birkaç hışırtı sesinden sonra devam etti cümlesine, "Ah şey, bu akşam bar'a geçerken beni almana gerek yok Chan ile gidiyorum bu akşam, sen direkt geç olur mu?" diye sonlandırdı cümlesini Felix.
"Tamam öyle yaparım, kalkıp Kkami'ye bakayım bir madem uyandım..." diyerek yavaşça yataktan kalktı Hyunjin.
Felix ise kıkırdayarak cevap verdi.
"Kahvaltını da güzelce yap sevgilim, Kkami'yi öp benim için akşam görüşürüz kapatıyorum." dedi.
"Görüşürüz, öperim tabii." dedikten sonra Hyunjin Felix gülerek telefonu kapattı.
Hyunjin önce telefonunu şarja takıp sonra salona doğru gitmek için odasından çıktı, salona girdiği gibi Kkami yanına koştu. Hyunjin Kkami'yi kucağına alıp biraz sevdikten sonra başını iki kere öperek koltuğa bıraktı ve mama kabını doldurmaya gitti.
"İşte kahvaltın Kkami, afiyet olsun." dedikten sonra küçük köpeğinin mamasına koşuşunu izledi.
Hyunjin salondan çıkıp banyoya geçti ve elini yüzü yıkayıp dişlerini fırçaladıktan sonra mutfağa döndü, kendisine ufak bir kahvaltı hazırladı ve yanında americanosunu içtikten sonra çalışma odasına geçti. Gelen mailleri kontrol etti her sabah yaptığı gibi sonra kalkıp odasına geçti ve telefondan içki tedarikçisini aradı.
"Selam, Soobin bu akşam geliyosun di mi?" diye sordu Hyunjin telefon açıldığı gibi.
"Selam Hyunjin, evet geliyorum toplantı için, yüz yüze görüşmeyeli uzun zaman oldu di mi..." dedi Soobin gülerek.
"Gerçekten öyle, bekliyorum akşam görüşürüz." dedi ve Soobin'in ikinci onayından sonra telefonu kapayıp kenara bıraktı Hyunjin, sıcak bir duş almak için banyoya ilerledi.
Sıcak bir duş aldıktan sonra odasına geçip takımlarından birini giydi, parfümünü sıktı ve takılarını taktı. Telefonunu ve cüzdanını da alıp salona geçti, Kkami'ye görüşürüz dedikten sonra arabasının ve evin anahtarını alıp dışarı adım attı. Hyunjin bir yandan Minho'ya mesaj atarken bir yandan da arabaya doğru ilerledi.
Hyunjin: Soobin ile konuştum tekrar teyit için, akşam gelecek.
Minho: Tamam ben yarım saate gelirim.
Hyunjin: Seungmin nerede şuan?
Minho: Gelemeyecekmiş o bugün, bürosunda işleri varmış öyle dedi sabah. Jeongin geliyor ama izinli.
Hyunjin: Anladım, arabaya bindim sonra konuşuruz.
Minho: Benim yüzümden kaza yapma bir de uğraşamam, görüşürüz.
Hyunjin gülerek telefonu cebine koydu ve arabasını çalıştırdı, bar'a doğru sürmeye başladı.
Felix giyinip aşağı indi, Chan koltukta oturmuş telefonuna bakınırken omzunu dürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bleu Lune - Hyunlix
FanfictionGece kulübü sahibi olan Hyunjin ve onun kulübünde grubuyla çıkan Felix'in hikayesi.