Değerli oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..----------------------------------
14.04.2003 / Pazartesi
Şikago / USAKüçük kız okula gelince hemen sınıfına girdi ve sırasına gülümseyerek oturdu. Bugün en sevdiği dersi vardı ve yeni arkadaşı ile ilk defa oturacaktı. Fazla arkadaşı yoktu hatta hiç yoktu, çünkü okula şoför ile geliyor hemen bitince de gidiyordu. Diğerleri okuldan çıkınca birlikte vakit geçirdikleri için iyi arkadaşlardı ama onun arkadaşı yoktu.
Ama neyseki bir kaç gündür onunla konuşan ve dün birlikte oturmayı teklif eden çok güzel bir kızla tanışmıştı. Adı Miley olan, saman sarısı saçları ve yeşil gözleri olan çok sevimli bir kızdı. Aslında okulda ve sınıfta çok popiler olan kızın birden fazla arkadaşı vardı ama birden küçük kız ile arkadaşlık kurmak istediğini söylemiş Kailey ise onu geri çevirmemişti.
Zaten bunu da yapmak istemiyordu, oda arkadaş edinmek onlarla tenefüste vakit geçirmek istiyordu. Kaç yıldır bu okula gidiyordu ama daha bir kişi ile bile konuşmamış, tenefüste ve yemek aralarında hep kendi başına olmuştu. Oda istiyordu ama kimse onunla arkadaş olmak istemiyorlardı. Hatta ortama o girince birbirlerine bakarak gülüyorlar ve fısıldaşıyorlardı.
Eskiden buna üzülüyordu ama büyüdükçe bu durum değişmişti daha doğrusu alışmıştı ve artık takmıyordu. Kafasını salladı ve bu ders için gerekli metaryallerini pembe çantasından çıkarıp özenle masasına yerleştirdi. Öğretmen birazdan burada olurdu, ödev verdiği resim çizimini ona göstermek için sabırsızdı.
Evet bir şeyler çizmeyi çok seviyordu, var olanı yada kafasında yarattığı soyut düşünceleri kağıda dökmek minik kalbine tarifi imkansız bir mutluluk veriyordu. Babası bunu istemeyip çizdiği şeyleri yırtıp atsa da o babasından gizli resimlerini yapıyor ve bundan huzur buluyordu. Babasına göre resim yapmak boş bir işti ama küçük kız öyle düşünmüyordu.
Çünkü annesinin güzel ve meleksi yüzünü defalarca kez kağıda dökmüş unutmamak için de hafızasına kazımıştı. Resim öğretmeni bugün ödev olarak onlardan, hayal ettikleri şeyi ve bu hayalin onlara ne ifade ettiğini anlattıkları bir resim çizmelerini istemişti. Küçük kızın tek hayali vardı, ya ressam olacaktı yada çizimle mutlu olduğu herhangi bir meslek.
Bu yüzden onunla alakalı çok güzel bir resim yapmıştı, daha önce bu öğretmeni yoktu ve onun ne kadar yetenekli olduğunu bilmiyordu ama şimdi ögremecekti. Sınıf yavaş yavaş dolarken arkadaşı da gelmiş ve yanına oturmuştu.
" Günaydın Kailey.
" Günaydın Miley, bir an gelmeyeceksin sandım."
Küçük kız kıkırdadı ve çantasından kurtulup kıza bakarak konuştu. Saçları ile aynı renk olan kaşları o konuşurken hafifçe dalgalanıyordu bir çocuğa göre dolgun olan kırmızı dudakları ile özgüvenli bir şekilde onunla konuşuyordu.
" Hiç gelmez olur muyum, bugün çok güzel bir resim yaptım öğretmenime göstermek için sabırsızlanıyorum."
" Ah benimki de çok güzel oldu, bende çok heyecanlı ve sabırsızım."
" Umarım güzel olmuştur."
Miley' in son söylediğini duymayan küçük kız ona gülümsedi ve sınıfa giren öğretmeni ile ayağa kalktı. O sırada yanındaki kızın resim defterlerini değiştirdiğini fark etmedi ve yeniden yerine oturdu.
Miley bilerek onun resim defterinin aynısını almıştı, bu an için günlerdir küçük kızla arkadaş rölü yapıyordu ve çok sıkılmıştı. Ama neyseki bu dersten sonra onunla işi bitecekti tıpkı diğer herkese yaptığı gibi. Yeni gelen Bayan Sally sırayla herkesin resimlerini kontrol etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI MİNİK KUŞ
Romance" TUTKU KOKANLAR SERİSİ 3 " Genç kız kesik kesik inlemeler arasında boşaldı ve rahatlamış bir şekilde kendini serbest bıraktı. Derin derin soluklanırken yeniden üzerinde yükselen adamla gözlerini açtı ve ona baygınca baktı. " Çok güzelsin, sana bak...