hoofdstuk 3

528 13 1
                                    

 samen liepen we naar beneden waar raoul en koen al aan de tafel zaten. ' zo lekker geslapen samen' zei koen met een knipoog. milo en ik keken elkaar aan, ' ja eigenlijk wel' zei hij. raoul pakte zijn telefoon en opende een foto. het waren milo en ik samen in zijn bed. we bloosden allebei. 

we gingen bij koen en raoul aan tafel zitten. 'morguhh' robbie kwam de woonkamer in gelopen, ' lekker geslapen?' vroeg hij aan mij. ' ja hoor, jij'. ook matthy kwam naar beneden, hij liep meteen naar het koffiezetapparaat. 'iemand ook koffie' zei hij. 'lekker' zeiden robbie en ik tegelijkertijd. we lachten, ' wacht even ik word gebeld' zei ik terwijl ik naar de gang liep. het was noa, ' WAAR BEN JIJ' riep ze door de telefoon. ' wow jesus meid, ik ben nog bij robbie, ik had teveel gedronken dus kon ik niet naar huis rijden' zei ik. ' wanneer kom je weer naar huis' 'vanmiddag' ik hing op en liep terug. ' wie was het' vroeg robbie. ' noa waar ik was'.

we aten ons ontbijt op en milo en ik liepen naar boven. ik trok milo's trui uit en gaf hem aan hem. ik trok mijn eigen trui aan en we liepen naar beneden. beneden aan de trap hield milo me tegen en gaf zijn telefoon. 'kun je je nummer erin zetten' vroeg hij. ik zette mijn nummer in zijn telefoon. we liepen terug naar de rest, ik gaf iedereen een knuffel en liep naar mijn auto. onderweg zong ik weer mee met mijn spotify lijst. toen ik thuis was zat noa bij mij op de bank, ze had een sleutel. ' hoe was het' vroeg ze. ik vertelde over de video, onze gesprekken en natuurlijk over milo. ' dus.... kleine crush' vroeg noa. ik bloosde ' misschien'. mijn telefoon ging, ik pakte mijn telefoon en keek naar het berichtje.

Milo💗

milo: veilig thuis gekomen?

u: ja hoor ; )

milo: fijn

milo: ik wou nog wat vragen

u: 😊

milo: we vroegen ons af of je miss mee uit wou gaan vanavond?

u: ja natuurlijk!

u: hlt moet ik bij jullie zijn?

milo: 19.00?

u: isg ik zal er zijn! 🙂

milo: leuk😝

--------------------------------------------------------------------------------------------

' oehhhh ga je uit met je crush' vroeg noa, ze keek weer mee op mijn telefoon. ' nee ik ga uit met een van mijn vrienden en zijn vrienden' zei ik. ' schat het is 17.00 zou je je niet eens klaar gaan maken' vroeg ze. ik sprong op en sprintte naar boven, noa volgde me. ik opende mijn kast en pakte een super cute jurkje. ik liep naar de badkamer en trok het jurkje aan, ik liep terug naar noa ' dit is hem babe' zei ze.

 ik liep naar de badkamer en trok het jurkje aan, ik liep terug naar noa ' dit is hem babe' zei ze

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik deed mijn make-up en borstelde mijn haar. we liepen naar beneden en gingen op de bank zitten. ik keek op mijn telefoon 17.50, noa ging naar huis en ik pakte mijn gympen en een paar hakken. ik wou wel met hakken naar het feest maar had geen zin om 1 uur te gaan reiden met hakken, dus trok ik mijn gympen aan. ik stapte mijn auto in en legde mijn hakken naast me. toen ik in almere haven aan kwam stopte ik bij een parkeerplaats en wisselde ik mijn gympen om voor hakken. ik kwam aan bij CDH maar het hek was dicht dus belde ik robbie. ' hey ben je er' vroeg hij. 'ja  en het hek is dicht dus doe even moeite en doe hem open' zei ik. ik hing op en een paar minuten later zag ik robbie naar buiten gelopen komen, hij deed het hek open en ik reed verder. toen ik mijn auto had geparkeerd stapte ik uit. ' precies op tijd' zei hij lachend, ik gaf hem een high five en we liepen naar binnen. iedereen zat in de woonkamer behalve matthy en milo.  ' MATT MILO SCHIET OP DE TAXI IS ER ZO' riep koen. en ja hoor daar waren ze, de taxi toeterde, we liepen naar buiten en stapten de taxi in. ik zat naast milo in de taxi' wel leuk dat je mee wou'zei hij. ' bedankt dat je me vroeg' na ongeveer 15 minuten in de taxi waren we in het centrum van almere haven, de taxi kon niet verder dus moesten we lopen. we stapten uit en raoul gaf de taxibestuurder geld. ' welke kant op?' vroeg ik. ' die kant' zei koen, hij wees naar de hoofdstraat. met zen alle liepen we naar de club.

binnen in de club liepen milo en ik naar de bar. ' wat wil je' vroeg hij. ' uhh doe maar malibu cola ofzo' zei ik. hij bestelde 5 biertjes en 1 malibu cola. ' je ziet er trouwens leuk uit' zei hij blozend terwijl we op onze drankjes wachtte. ik bloosde ' thanks jij ook'. toen we onze drankjes hadden liepen we terug naar de rest.

na zeker 1.30 uur in de club te zijn geweest kreeg ik een piep in mijn oor. ' ik ga even luchtje scheppen' zei ik tegen de jongens en ik liep naar buiten. buiten ging ik op het bankje tegenover de club zitten. gelukkig ging de piep snel weg, ik stond op en wou weer naar binnen lopen tot ik tegengehouden werd. het was een jongen van ongeveer mijn leeftijd' hé schatje ben jij hier alleen' vroeg hij. ' nee mijn vrienden zijn binnen' zei ik. ik voelde zijn hand naar mijn billen gaan. ' STOP ALSJEBLIEFT' zei ik. ' hoezo je vrienden zijn toch binnen en ik vind dit wel leuk' ik begon te huilen, ' laat me alsjeblieft los' zei ik huilend, ik begon te trillen. ' NEE' zij hij. 'alsjeblieft' op dat moment hoorde ik een bekende stem, ' Laat haar heel gauw los'. het was milo, de jongen liet me los en rende weg. ik stond nog steeds te trillen en milo kwam naar me toe gelopen. hij gaf me een dikke knuffel ' gaat ie weer een beetje' zei hij. ik knikte, samen liepen we weer naar binnen. ' boys zullen we naar huis gaan' zei milo toen we bij de rest aankwamen. raoul belde een taxi en we reden naar huis. ik zou weer bij milo blijven slapen, we liepen naar boven en ik trok mijn pyjama aan. ' nog bedankt van daarstraks' zei ik toen we op bed zaten. 'geen probleem' hij trok me tegen hem aan en sloeg zijn arm om me heen. ik legde mijn hoofd op zijn schouders.


Woensdag 9 februari 2022

1100 woorden

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu