' je speelde wel goed' zei koen. ' hahaha ja jij ook hoor' zei ik. ik voelde mijn wangen rood worden dus zwom ik snel naar de kant. ' wat ga je doen' vroeg matthy. ' ik ga de bal halen ́ zei ik en ik pakte de bal uit het schuurtje. de rest van de middag hebben we gezwommen.
ik liep naar boven en stapte in de douche. ondertussen zong ik mee met mijn afspeellijst. toen ik klaar was met douchen deed ik een joggingpak aan, mijn haar en mijn skincare. toen ik naar beneden liep zat alleen koen op de bank. ik plofte naast hem op de bank' waar is de rest' vroeg ik. 'nog douchen. ik ben al klaar' zei koen. ik keek op mijn telefoon 18.55. ik liep naar de keuken om te kijken wat voor eten er nog was. ' koen we hebben echt niks lekkers in huis! wat gaan we eten' zei ik. ' zullen wij gewoon naar de mac rijden' vroeg hij. ' ik loop hier in mijn joggingpak! dat kan echt niet' zei ik. ' boeie we zitten toch in de auto, ze zien je niet en je ziet er trouwens in dat joggingpak ook goed uit' zei hij. ' oke, oke, ik ga wel mee zo. zullen we dan wel nu gaan dan appen we de jongens onderweg wel' zei ik. ' ja is goed kom' zei koen. samen liepen we naar zijn auto en stapten in. ' zal ik de jongens even appen' vroeg ik. ' ja is goed' zei koen en ik pakte mijn telefoon.
🙃 5 normale mensen 🙃
U: koen en ik zijn naar de maccie. wat willen jullie?
Robbie: doe maar big mac menu
Matthy: single big tasy menu pls
Raoul: chili chicken menu voor mij
U: oke is goed, wij zijn er over een half uurtje
-----------------
we reden de mac drive in. ' wat wil jij' vroeg koen. ' uhh doe maar mc chicken menu' zei ik. koen bestelde en we reden naar het 1e raam. koen betaalde en we redden door naar het 2e raam waar een meisje van rond de 17 stond. ' omg... ik heb jullie insta gezien! jullie zijn zo cute samen! en sorry wat er is gebeurt met milo' zei het meisje. ' nou bedankt' zei koen. we kregen ons eten en reden door naar CDH. we liepen de woonkamer in met de tassen en zagen dat er nog niemand was. ' JONGENS ETEN! KOM SNEL ANDERS ETEN KOEN EN IK HET OP' riep ik. rob kwam naar beneden gerend ' niet mijn eten' zei hij en hij ging zitten. even later kwamen matthy en raoul ook naar beneden. we gingen zitten en aten ons eten op. ' dus wat gaan we doen' vroeg ik na het eten. ' zullen we doen of waarheid doen' vroeg matthy. raoul ging pils halen. ' dank je wel papa' zei ik toen ik mijn pilsje kreeg. ' nou graag gedaan hoor dochter' zei raoul terwijl hij een klopje op men hoofd gaf. ' zullen we dit filmen' vroeg matthy. ze keken mij allemaal aan ' nou niet zo kijken! ik vind het goed hoor' zei ik. matthy stond op en ging de camera's pakken.
~~~~~~
' hallo mensen! welkom bij de nieuwe video! vandaag gaan we doen of waarheid doen met amber' zei rob terwijl hij zijn arm om me heen sloeg. ik zat tussen rob en raoul in, koen zat tegenover me en matthy zat naast koen. ' ik begin' zei matthy. ' koen! doen of waarheid?' zei matthy. 'waarheid' zei koen. matthy kreeg een grijs op zijn gezicht en je zag aan koen dat hij spijt had. ' heb je een crush' zei matthy. koen werd rood ' ja'. we speelden een tijdje door tot ik aan de beurt was. ' amber doen of waarheid' vroeg rob. ' doe maar doen ofzo' zei ik. rob wisselde een blik uit met matthy en raoul. ' oke.. zeker' vroeg rob. ' ja! jullie zijn toch scheiters dus ja zeker!' zei ik. ' oke, zoen de persoon tegenover je' zei rob met een grijns. koen zat tegenover me, ik keek hem aan en hij keek mij aan. ik zag dat hij moest blozen en ik voelde mijn wangen ook rood worden. ' nou opschieten' zei matthy. we stonden op en gingen naast de tafel staan. ' het hoeft niet hè als je het niet wil' fluisterde koen nog. ' wie zegt dat ik het niet wil' fluisterde ik terug. hij kwam dichterbij en ik voelde zijn zachte lippen op die van mij. zo ging het wel even door. -KLIK- we lieten los en matthy, raoul en rob stonden met hun telefoon in hun hand. we keken nog even naar elkaar en gingen toen weer zitten. een paar minuten later kreeg ik een appje van rob. ik opende hem en zag de foto van koen en mij van daarnet.
ik zag koen ook op zijn telefoon kijken. we gingen nog even door met doen of waarheid en stopten toen de video. we gingen op de bank zitten en zette een film aan. koen legde zijn telefoon met het scherm naar boven op tafel. ' ik ga even pissen ben zo terug' zei hij en hij liep weg. hij was nog geen minuut weg toen zijn telefoon aansprong. we keken allemaal op zijn telefoon. ' o... my.... god...' zei ik. op zijn achtergrond was de foto die rob ook naar mij had gestuurd. op dat moment kwam koen weer binnen. ' waar kijken jullie naar' vroeg hij toen hij tussen mij en matthy in kwam zitten. ' wij keken naar jou telefoon' zei raoul die hem weer aanklikte. ' ja.. nou.. uhh.. ja' zei koen. voor ik kon antwoorden begon rob te praten' weet je wat ze zei? ze zei zo o... my... god...' ik gaf hem een stomp. ' vind je het erg' vroeg hij. ' jongens ik ga pitten' zei raoul. ' en jullie ook toch rob en matthy' zei hij overdreven. matthy stond meteen op ' ja dat is waar ook' maar rob bleef zitten, hij snapte de hint duidelijk niet. ' rob kom je was heel moe zei je net' zei matthy met een blik dat hij mee moest komen. toen pas snapte rob het ' oja ik was heel moe' met zen 3e liepen ze weg. ' maare vind je het erg' vroeg koen. ' nee hoor ik vind de foto ook heel mooi' zei ik. ' ik denk alleen niet dat matthy dat stukje uit de video knipt' zei ik. ' vind je dat erg' vroeg koen. ' nahh denk t niet' zei ik. ' gelukkig' zei koen en ik voelde zijn lippen weer tegen die van mij, en ik vond het helemaal niet erg.
POV KOEN
' hallo mensen! welkom bij de nieuwe video! vandaag gaan we doen of waarheid doen met amber' zei rob terwijl hij zijn arm om amber heen sloeg. ' ik begin' zei matthy. ' koen! doen of waarheid?' zei matthy. 'waarheid' zei ik. matthy kreeg een grijs op zijn gezicht en je zag aan koen dat hij spijt had. ' heb je een crush' zei matthy. ' ja'. ' amber doen of waarheid' vroeg rob na een tijdje. ' doe maar doen ofzo' zei ze. rob wisselde een blik uit met matthy en raoul. ' oke.. zeker' vroeg rob. ' ja! jullie zijn toch scheiters dus ja zeker!' zei ze. ' oke, zoen de persoon tegenover je' zei rob met een grijns. ik zat tegenover haar, ze keek me aan en ik keek haar aan. ik moest blozen en zag haar wangen ook rood worden. ' nou opschieten' zei matthy. we stonden op en gingen naast de tafel staan. ' het hoeft niet hè als je het niet wil' fluisterde ik nog. ' wie zegt dat ik het niet wil' fluisterde ze terug. ik kwam dichterbij en ik voelde haar zachte lippen op die van mij. zo ging het wel even door. -KLIK- we lieten los en matthy, raoul en rob stonden met hun telefoon in hun hand. we keken nog even naar elkaar en gingen toen weer zitten. een paar minuten later kreeg ik een appje van rob. ik opende hem en zag de foto van mij en amber van daarnet. ik stelde hem meteen in als achtergrond. amber keek ook op haar telefoon. we gingen nog even door met doen of waarheid en stopten toen de video. we gingen op de bank zitten en zette een film aan. ik legde mijn telefoon met het scherm naar boven op tafel. ' ik ga even pissen ben zo terug' zei ik en ik liep weg. toen ik binnen kwam zag ik ze allemaal ergens naar kijken ' waar kijken jullie naar' vroeg ik toen ik tussen amber en matthy in kwam zitten. ' wij keken naar jou telefoon' zei raoul die hem weer aanklikte. ' ja.. nou.. uhh.. ja' zei ik. voor amber kon antwoorden begon rob te praten' weet je wat ze zei? ze zei zo o... my... god...' ze gaf hem een stomp. ' vind je het erg' vroeg ik. ' jongens ik ga pitten' zei raoul. ' en jullie ook toch rob en matthy' zei hij overdreven. matthy stond meteen op ' ja dat is waar ook' maar rob bleef zitten, hij snapte de hint duidelijk niet. ' rob kom je was heel moe zei je net' zei matthy met een blik dat hij mee moest komen. toen pas snapte rob het ' oja ik was heel moe' met zen 3e liepen ze weg. ' maare vind je het erg' vroeg ik. ' nee hoor ik vind de foto ook heel mooi' zei ze. er viel een last van mijn schouders ' ik denk alleen niet dat matthy dat stukje uit de video knipt' zei ze. ' vind je dat erg' vroeg ik. ' nahh denk t niet' zei ze. ' gelukkig' zei ik en ik drukte mijn lippen weer tegen die van haar. gelukkig ging ze er in mee
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Randomdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......