Hoofdstuk 10

319 8 0
                                    

' ik moet zo wel naar huis' zei ik. ' awhh waarom' zei robbie. ' morgen voetbal tegen emmen' zei ik. ik gaf alle jongens een knuffel en liep naar mijn auto. 

toen ik thuis was plofte ik op de bank elke keer een uur rijden is echt lang, maar ja. ik liep naar de keuken en keek in de koelkast. niks, behalve broodbeleg, melk en eieren. ik had echt geen zin om naar de supermarkt te gaan en nog te koken dus besloot ik langs een drive thru te gaan. ik stapte weer in mijn auto en reed naar de KFC. ' hallo welkom bij KFC wat kan ik voor u doen' zei de stem door de paal. ' 1 bucket met friet' zei ik.  ik reed door naar het eerste raam en betaalde. ' hoi.. wacht ben jij die vriendin van milo' zei de vrouw bij het tweede raam. ' nou gewoon een vriendin' zei ik. ze gaf me mijn eten en ik reed naar huis. ik zette de tv aan en ging weer op de bank zitten. na het eten besloot ik een beetje op insta te gaan kijken tot dan koen mij ineens appte:

Koentje 🤧💜

koentje: heyy sletje

U: hi DMP wa moet je

koentje: moet jij gewoon in eindhoven voetballenballen morgen of...

U: ja om 13.15 

koentje: ok 

U: ik ga niet meer naar drive thru's

koentje: hoezo niet 

U: ik ging net naar de KFC want ik had geen eten meer dus bij het 2e raam was er zo'n wijf en weet je wat ze zei?

koentje: nee tuurlijk weet ik dat niet, ik was er niet bij

U: ze zei zo, ben jij de vriendin van milo? en ik ging helemaal dood want het is niet zo😢

koentje: struggels in life. moet je maar mee leren leven sletje😂

koentje: wacht is dit nou een emotie dat je het jammer vind dat je niet zijn vriendin bent 

U: bok op🙄

koentje: oke doegg sletje

U: doegggg dmp

------------------------------------------------------

ik keek nog wat tv en ging daarna naar bed.

ik werd wakker van de bel, ik keek op mijn telefoon 10.04. ik liep naar beneden en deed de deur open. ik zag de boys staan in allemaal rood witte kleding, 'wat doen jullie nou weer hier' ' we komen natuurlijk aanmoedigen en we wouden jou huis ook wel eens zien' zei matthy. 'nou kom binnen ik kleed me even aan en dan kom ik ook' zei ik. ik liep naar boven en deed snel mijn haar n een staart en deed mijn tenue aan.

 ik liep naar boven en deed snel mijn haar n een staart en deed mijn tenue aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

* dit ben jij*

ik liep naar de woonkamer en zag de jongens op de bank zitten. ' waarom zijn jullie eigenlijk zo vroeg' zei ik ' ohh gewoon' zei raoul. ' niks ohh gewoon die boomer wou extra vroeg weg omdat hij dacht dat het meer dan een uur rijden was' zei milo. ik moest lachen ' willen jullie wat drinken' ' doe maar koffietje ofzo' zei robbie. ik liep naar de keuken en kwam terug met de koffie. we dronken de koffie op en reden naar het stadion ' niet te geloven dat jij hier speelt' zei robbie. ik liep naar de kleedkamer en de boys liepen naar de tribune. de coach gaf me de aanvoerders band' amber jij staat op je vaste plek' zei ze. mijn vaste plek was mid-mid ik sta in het midden van het middenveld en moet dus mee aanvallen maar ook mee verdedigen. na onze bespreking liepen we het veld op, ik liep voorop als aanvoerder en achter mij de keeper en de rest van het elftal. ik keek het stadion rond, de boys zaten vooraan bij de decout. milo had een spandoek meegenomen: IK WEET DAT JIJ DIT KAN ❣. ik stak mijn duimen op naar hem en hij moest blozen. ' vriendje' zei sari onze keeper terwijl ze naar milo wees. ik zuchte ' nee jammer genoeg niet' ' nou volgensmij vind hij je wel leuk' zei ze, ik moest lachen. we gingen op onze posities staan en de wedstrijd begon. 

aan het einde van de wedstrijd hadden we gewonnen met 4-2, ik had 2 van de 4 goals gemaakt. na de wedstrijd stonden de jongens buiten al op me te wachten. ' lekker gespeeld' zei robbie en hij gaf me een box. ' thx en bedankt voor het spandoek' zei ik. ik reed naar huis en de jongens reden door naar CDH. eenmaal thuis ging ik tevreden onder de douche staan, ik laat het warme water over me heen lopen.


764 woorden!


mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu