toen ik wakker werd was het 20.00. ik had echt tantoe veel honger. ik kwam beneden en koen zat met daantje op de bank. raoul was in de keuken. milo en noa waren naar huis. rob en matthy waren aan het opnemen. ' hey. daar is men schatje' zei ik. koen keek op van daantje. ' wie is of haar' vroeg hij. ' allebei' zei ik. ik ging naast koen zitten. ik kreeg daantje. ' heb je nog veel dms gehad?' vroeg ik. ' ja echt kapot veel' zei koen. op dat moment kwam rob binnen. hij kwam naar daantje en aaide over haar hoofdje. ' mijn favoriete kind' zei hij. ' gaan we trouwens zo eten want ik heb echt tantoe veel honger' zei ik. ' ja bijna klaar' riep raoul. we legden daantje in haar baby schommel en gingen aan tafel zitten. raoul had kip gemaakt. we aten de kip op. na het eten moest daan natuurlijk ook eten. ik nam haar mee naar boven en gaf haar borstvoeding, daarna legde ik haar in bed. koen kwam ook de kamer ingelopen. ' ik kom even mijn mini kaasje in bed leggen' zei hij. koen gaf daan een kus op haar voorhoofd. ' mijn ouders komen morgen trouwens even langs' zei koen. ' oke prima' zei ik. we liepen haar kamer uit en liepen naar beneden. ik liep eigenlijk meteen door naar de koelkast waar pilsjes stonden. ik trok er een open en dronk hem vrijwel in een keer open. 'zo iemand had zin in een pilsje' zei matthy. ' nou vind je het gek. ik heb 9 maanden geen pils op' antwoordde ik. we dronken nog wat pils. ineens hoorden we allemaal gehuil van boven komen. ' baby alarm' zei ik. ' mag ik eens gaan' vroeg rob. ' van mij wel' zei ik. ' sure maar pas je wel op met men mini kaasje' zei koen. ' ik ga ook wel mee' zei raoul. samen gingen ze naar boven. ' AMBER! KOM EENS' riep rob. ' wedde dat het een strontluier is' zei ik. ik kwam boven. ' wat is er' vroeg ik. ' poepluier' zei raoul. ' ja dat kunnen jullie toch ook doen' zei ik. ' ugh prima' zei rob. samen gingen ze de luier vervangen. ik heb me dood gelachen. toen ze klaar waren liepen we naar beneden. we dronken nog wat pilsjes en gingen daarna allemaal naar bed. ' wat een top leven heb ik toch' zei koen. ' owh hoezo dan' vroeg ik. ' gewoon. ik woon in een huis met men beste vrienden. ik doe wat ik leuk vind. ik heb een fantastische vriendin en nu heb ik ook een mini kaasje' ' ja oke. hoelaat komen je ouders eigenlijk morgen' vroeg ik. ' 9 uur volgensmij' zei koen. we gingen in bed liggen. 'jij hebt vannacht baby dienst' zei ik nog. ' ja ja prima' antwoordde koen. binnen notime was ik in slaap gevallen. daantje had vannacht een paar keer gehuild. koen was elke keer gegaan. rond 7 uur moest daan weer huilen. ik keek naar koen en hij lag nog te slapen. ik sleepte mezelf uit bed en liep naar de kamer van daantje. ' hey schatje wat is er' vroeg ik. waarschijnlijk had ze gewoon honger. ik gaf haar de borstvoeding en nam haar mee naar onze kamer. ik legde haar bij koen in bed en ging mezelf klaar maken. ik had gewoon mijn haar in een staart, lichte make up, en een jogingspak aan. ' ben je gekrompen' hoorde ik koen vragen. ik keek naar hem. hij was half wakker en half nog aan het slapen. ' koen schatje ik ben al uit bed' zei ik. op dat moment gingen koen zijn ogen open. ' hey daan' zei hij terwijl hij daantje oppakte. ' is het niet iets dat we als me ouders straks weg zijn even een video opnemen want ik denk dat we anders bedorven gaan zijn onder de dms' zei koen. ' ik vind het prima' zei ik. koen ging zich ook omkleden. ' heeft daan al gegeten' vroeg koen. ' ja net' zei ik. we liepen naar beneden waar de rest ook al zat. alle handen gingen meteen naar daantje. ik gaf haar aan raoul. ik maakte even wat boterhammen voor mij en koen. matthy had daantje nu vast. net toen we de boterhammen ophadden ging de bel. koen ging open doen. ' hey mam, hey pap' hoorde ik hem zeggen. ' hoe is het met mijn pas geworden ouder' hoorde ik zijn moeder zeggen. zijn ouders kwamen binnen. ik had daan ondertussen overgenomen van matthy. ' en hoe is het met jou' vroeg zijn vader. ' met mij gaat het prima' zei ik. ' nou dat is fijn' zei zijn vader. koen pakte daan over en gaf hem aan zijn ouders. ' hoe heette ze nou?' vroeg zijn moeder. ' daantje beau van heest' zei koen. ' met onze achternaam al' vroeg zijn vader met een knipoog naar koen. ' das was gewoon makkelijker pap' zei koen. ik kreeg daantje weer terug. rob kwam naar mij toegelopen. ' zal ik haar boven leggen' vroeg hij. ' ja is goed doe maar' zei ik. rob liep met daantje naar boven. na een kwartier was hij nog niet terug. ' ik ga wel even kijken' zei ik. ik liep daans kamer in en zag dat rob in de stoel en had daantje vast. ondertussen was hij een boek aan het voorlezen. echt super schattig. hij had mij niet door en ik liep weer weg.
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Overigdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......