Hoofdstuk 21

265 7 1
                                    

Hey, schrijver hier. ik heb de afgelopen week niet kunnen posten omdat ik op vakantie was. ik ga proberen om iedere dag een hoofdstuk te droppen maar ik heb de komende 2 weken veel toetsen waar ik voor moet leren omdat ik er al slecht voor sta ;)  dus het kan zijn dat er misschien de komende 2 weken minder gepost word :(

maar we gaan door met het boek

koen en raoul hadden ook een taxi geregeld die al buiten stond te wachten. we legden de koffers in de taxi en reden naar ons hotel. het hotel had een grote ster op het dak, het zag er echt ziek uit. ' why is there a star on the roof' vroeg matthy aan de taxi chauffeur. ' because seginus meens star in englisch' antwoorde de man. 

we reden de oprijlaan op en de taxi chauffeur parkeerde de auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we reden de oprijlaan op en de taxi chauffeur parkeerde de auto. we haalden de koffers uit de taxi en raoul betaalde de chauffeur. we liepen naar binnen ' wajo' zeiden rob en ik. het zag er heel ziek uit, er hingen allemaal glazen sterren en de receptie was helemaal van blauwe kristallen.

we liepen naar de receptie en kregen onze pasjes, ons kamernummer was 986 en het lag op de 9e en hoogste verdieping

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we liepen naar de receptie en kregen onze pasjes, ons kamernummer was 986 en het lag op de 9e en hoogste verdieping. we stapten in de lift ' dit hotel is echt ziek' zei milo ' ja echt he'zei matthy. de lift kwam op de juiste verdieping en we stapten uit. ' welk nummer was het ook al weer' vroeg ik, koen keek op het kaartje waar de pasjes inzaten ' 986..... dus dat is hier' zei hij terwijl hij naar een deur liep. hij hield het kaartje tegen de scanner en de deur ging open, hij maakte zo'n overdreven buiging ' dames eerst' ik ging met mijn hand door zijn haar ' dan mag jij dus ook voor' ik kreeg een stomp en liep verder naar binnen. het was een supermooie kamer: er waren 2 douches, 1 badkamer ( met wastafels ), 1 wc, een balkon, een bank met salontafel,  een soort inloopkast, een tv voor de bedden, de bedden waren echt supercool: er waren 2 tweepersoonsbedden in het midden van de kamer en daarboven was ook een platvorm met daarop een grote kast en een tweepersoonsbed, je kon ook de tv gewoon zien want aan de kant van de tv stond alleen een hekje. de rest kwam nu ook binnengelopen ' oke bed indeling' zei raoul. ' het lijkt mij logisch als amber en ik samen slapen' zei milo terwijl hij me een knuffel van achter gaf. ' zullen we die 2 een beetje privacy gunnen en ze het bed boven geven' zei rob. ' ja, ik hoef echt niet te zien hoe jullie tegen elkaar aan slapen enz.' zei koen. ik moest lachen en gaf milo een zoen. niet veel later was de bed indeling gemaakt: rob en koen sliepen in een bed en matt en roel. ik rolde mijn koffer naar de trap om boven te komen tot milo mijn koffer overnam ' jij gaat die niet naar boven tillen schat' hij bracht de koffers naar boven en we legden alle spullen in onze kast. ' dus wat gaan we doen' vroeg matthy ' zwemmen en drankjes ofzo' zei koen. ik pakte mijn bikini, slippers en een rokje uit mijn kast en liep naar de wc, ik kleedde me om en liep de wc weer uit.

 ik pakte mijn bikini, slippers en een rokje uit mijn kast en liep naar de wc, ik kleedde me om en liep de wc weer uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

 milo stond me aan te staren ' kun je het zien schat'zei ik ' ja', ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd. we liepen naar het zwembad en pleurde al onze spullen op ligbedjes. ' zullen we naar de glijbanen' vroeg matthy, we liepen met zen alle naar de glijbanen. 

toen we klaar waren bij de glijbanen liepen ik en koen terug naar de bedjes, de rest bleef zwemmen. ' waarom ga jij terug naar de bedjes' vroeg ik ' ik haat water. jij? ' zei koen, ik moest lachen ' oh ik heb even gewoon geen zin meer om te zwemmen' '  zullen we nog even drankje scoren' vroeg koen. we sloegen meteen af naar de bar, ik bestelde een malibu cola en koen een biertje. met onze drankjes liepen we terug naar de ligbedjes. na een tijdje besloot ik om aan de rand van het zwembad te gaan zitten 


POV MILO

toen amber de wc uit kwam gelopen moet ik wel gestaard hebben want amber vroeg of ik het kon zien ' ja' zei ik met mijn domme hoofd. we liepen naar het zwembad en gingen van de glijbanen. na de glijbanen gingen amber en koen terug naar de ligbedjes, ik, rob, matt en roel bleven wel. we zijn nog van heel veel glijbanen geweest' zullen we naar het zwembad waar amber en koen zijn' vroeg rob. we liepen naar het zwembad waar amber en koen waren, koen lag op zijn bedje en amber zat aan de rand van het zwembad met een drankje. ik zwom naar haar toe ' wat heb je voor drinken gehaald'  vroeg ik ' malibu cola' zei ze. ik pakte haar glas en nam een grote slok, ik gaf het glas terug' MILO DIE WAS VAN MIJ' zei ze. ze stond op en zette het glas bij het bedje en kwam terug zitten ' ben je nou verdrietig' vroeg ik. ze zette haar puppy ogen op ' ja'. ik pakte haar op en ze sloeg haar benen om me heen. ik tilde haar naar het midden van het zwembad ' nou kun je niet meer weg' zei ik. ' nou dat vind ik heel vervelend' zei ze sarcastisch. ze pakte mijn nek vast en begon me te zoenen. 

 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


toen we klaar waren liepen we met zen alle terug naar de kamer. ' dus hoe gaan we het doen met douchen' zei koen. ' ik stel voor dat amber en koen eerst gaan omdat die er het langst over doen' zei rob. zo gezegd zo gedaan, ik pakte een outfit en liep naar de douche. tijdens het douchen had ik mijn afspeellijst op staan. ik droogde me af en trok een super schattige outfit aan en liep naar de badkamer. koen stond er al ' hey' ik pakte mijn dyson hairdryer en haalde hem uit de doos. ' wtf is dat nou weer' zei koen. ' een föhn, krultang en stijltang in een' zei ik. ik begon mijn haar een beetje te drogen, koen was ondertussen aan het kloten om zijn haar met een handdoek te drogen' moet ik dat van jou ook even föhnen' vroeg ik. hij knikte en ik föhnde zijn haar droog. toen ik klaar was zette ik een lichte krul in mijn haar en deed ik mijn make-up

 toen ik klaar was zette ik een lichte krul in mijn haar en deed ik mijn make-up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

toen we allemaal klaar waren liepen we naar het restaurantje. ik bestelde een pizza en at hem op. 


1233 woorden

dus zoals ik hierboven al had vermeld ik ga echt mijn best doen voor jullie om de komende 2 weken iedere dag een hoofdstuk te posten maar ik kan niks beloven. 

BYE BESTIESS


mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu