Hoofdstuk 42

186 5 0
                                    

met de spullen liepen we naar de kassa. rob betaalde terwijl ik het katje uit de kooi ging halen. ze was zo zacht! ik stopte haar in de benge en liep terug naar de jongens. ' succes en veel plezier met haar' zei de verkoper toen we de winkel uit liepen.

 gelukkig had ik de auto voor de winkel geparkeerd dus hoefde we niet heel ver te lopen met alle dozen en zo. de jongens legden de spullen in de achterbak en ik ging alvast zitten. ik had het katje meegenomen omdat koen die op zijn schoot zou houden. de jongens stapten in en ik gaf het katje aan koen. ' dus hoe gaan we haar noemen' zei matthy. ik denk dat wel alle namen voorbij zijn gekomen, maar de namen paste niet bij haar. ' wat dacht je van abby' zei koen. ik dacht na. abby en katje, katje en abby. ja dat kan. ' ja die naam is zo leuk' zei ik. ' en de afkorting is dan ab of abs' zei rob. ' dus dat is besloten ze heet abby' zei matthy. we reden het terrein op. ' als jullie nou eerst naar binnen gaan met de spullen dan kunnen we kijken hoe roel reageert en dan kom ik met abby' zei ik. zo gezegd zo gedaan. de jongens tilden alle spullen naar binnen en ik bleef in de gang. ' jezus! wat hebben jullie allemaal bij joh' hoorde ik raoul zeggen. ' alles wat we nodig hebben voor het huisdier' zei matthy. ' waar is het huisdier' zei raoul. ' bij amber' zei rob. ' en waar is amber' vroeg raoul. ' hier' zei ik en ik liep met de benge de kamer binnen. 

' wat is het geworden' vroeg raoul

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' wat is het geworden' vroeg raoul. ' ze heet abby' zei ik. ik opende de benge en pakte het katje eruit. ' ik was echt bang dat jullie met een vis thuis zouden komen' zei raoul. ' maar wat vind je van haar' vroeg rob. ' fantastisch!' zei raoul. ' ik zet haar wel even terug in de benge want dan kunnen wij rustig alles uitpakken' zei ik. na een half uurtje was alles klaar en kon abby uit de benge. ze was eerst een beetje aan het rond lopen en verkennen. wij gingen een film kijken op de bank. koen pakte de deken en gooide de helft naar mij. na een tijdje kwam abby op mijn schoot liggen. ' nou koen je bent haar kwijt' zei rob. ' ey abby ik had haar eerst hoor' zei koen tegen abby. abby draaide haar kopje naar koen toe. ' ik ben van jullie allebei' zei ik. ' jongens milo appt in de bankzittersgroepsapp' zei raoul ineens. koen pakte zijn telefoon en ik las mee: 

( de appjes zijn namens koen. dus als er U staat word koen bedoeld)

🛋bankzitters🛋

Milo: jo boys. ik had een vraagje

Matthy: vraag maar

Rob: alvast, nee je mag hier niet terug komen wonen

Milo: dat wou ik ook niet vragen

U: wat wou je wel vragen dan

Milo: kan ik weer in de video's komen? 

Raoul: uhh 

U: we overleggen hier even

Milo: ja oke is goed

------------

de jongens keken mij aan. ' nou jezus mij maakt het niet meer uit. ik heb koen nu dus als jullie willen opnemen met hem mag dat van mij hoor. zolang hij die stella niet mee neemt vind ik alles goed' zei ik. ' weet je het zeker' vroeg raoul. ' ja heel zeker' zei ik. ' oke' zei rob.

------------

Matthy: we hebben overlegd

Rob: je mag weer in de video's alleen ga je niet raar doe tegen amber

U: en je neemt stella niet mee

Milo: oke zal ik doen.

Raoul: we gaan morgen weer opnemen

Milo: hoelaat moet ik bij jullie zijn

U: 14.00 dan beginnen we. en we wachten niet

Rob: we zien je morgen

Milo: ik ben er

-----------

' wat voor video gaan jullie morgen opnemen' vroeg ik. ' we gaan tekenen en schilderen ' zei rob. ' dat is super leuk' zei ik. ' nee want wij kunnen dat allemaal niet' zei raoul.  ' we leggen een voorwerp op tafel en wie dat het realistische natekent binnen 2 uur wint' zei matthy. ' maar jij tekent toch veel' zei koen. ' ja. hoezo' vroeg ik. ' doe jij dan ook mee. dan kunnen we kijken hoe de master het doet' zei hij. ' hashtag wij gaan afkijken bij amber' zei rob. ' nee maar ik wil wel meedoen hoor. maar hebben jullie spullen hiervoor want ik laat jullie mijn goede tekenspullen echt niet gebruiken hoor' zei ik. ' nee dus die gaan we zo halen' zei koen. ' gaan jullie 2 dan de spullen halen dan blijven wij hier bij abby en maken wij eten' zei raoul.  ik pakte abby op en legde haar op rob zijn schoot. 'dan hoef jij niks te doen' fluisterde ik in zijn oor. koen en ik reden naar de action en haalde: 

 koen en ik reden naar de action en haalde: 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' is dit genoeg' vroeg koen. ' zekers' antwoordde ik. we liepen naar de kassa en betaalde alle spullen. we legden alles in de achterbak en stapten in de auto.' zullen we nog even naar de mac' vroeg koen. ' ja tuurlijk' zei ik. we reden de macdrive in. ' wat wil je?' vroeg koen. ' doe maar mac kroket' zei ik. ' nou snap ik waarom ik je zo leuk vind! mac krokets zijn fucking lekker' zei koen. ' ja maar als je geen mac kroket lust ben je echt niet goed hoor' zei ik. we reden door naar de paal waar we konden bestellen en bestelde de mac krokets. we reden door naar het eerste raam en betaalde. we kregen het eten reden de parkeerplaats op waar we alles opaten. ' het is wel sneu eigenlijk' zei ik. ' hoezo dan' vroeg koen. ' roel is nu eten aan het koken en wij zitten hier bij de mac' zei ik. ' ja das waar maar ik denk niet dat roel  daar boos over wordt hoor'zei hij.  we reden terug naar huis en liepen met alle spullen weer naar binnen. rob, matthy en raoul zaten aan tafel en waren al aan het eten. abby zat op tafel te kijken hoe de jongens aan het eten waren. ' we waren alvast begonnen' zei matthy toen wij de kamer binnen gelopen kwamen. koen en ik zette de spullen op het aanrecht en gingen bij de jongens zitten. ' wij zijn toch al langs de mac geweest' zei koen. de jongens aten hun eten op en koen en ik legden alle spullen boven. ' zullen we boven een film kijken' vroeg koen. ' ja is goed! ik zeg het wel even tegen de rest' zei ik en ik liep naar beneden. raoul, matthy en rob zaten op de bank ' jongens koen en ik kijken boven een film dus truste' zei ik. ' oke is goed. truste' zei rob en ik liep weer naar boven.  ik liep naar koen zijn kamer en hij lag op bed. ik sprong naast koen in bed en ging in zijn armen liggen. samen keken we de film af. ' mag ik hier blijven liggen' vroeg ik. ' nou van mij wel' zei koen. ik ging nog dichter tegen hem aan liggen. zo viel ik in slaap.

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu