Hoofdstuk 59

171 5 0
                                    

heyy... sorry voor lange tijd geen post. ik had toestweek en ik moest nog veel leren :(


' als jij dat niet erg vind' zei koen. ' nee joh werk gaat toch voor' zei ik. koen gaf me een kus op mijn voorhoofd. ' oke tot straks' zei hij terwijl hij met matthy mee liep. ik bleef nog even liggen.

 POV ROB

' en dat was de video aboneeg en tot ziens' zei ik. ik sloot de video af en stuurde de bestanden naar mijn editor. toen ik mijn kamer uit liep botste ik bijna tegen roel aan. ' moeten we nog iets doen voor de bankzitters video' vroeg ik. ' ja nog wat ideeën bedenken ' zei hij. we liepen naar beneden. ondertussen liepen we meteen door naar matthy. ik klopte op de deur. ' ja kom maar hoor' hoorde we matthy zeggen. we liepen naar binnen. ' hey josti' zei matthy. ' hey josti' antwoordde ik. ' wat is er?' vroeg matthy;. ' we moesten toch nog wat ideeën voor de video bedenken' zei raoul. ' oh ja dat kan nu toch wel dan' zei matthy. ' ja kun jij koen dan even halen' vroeg ik. ' ja doe ik' zei matthy en hij liep weg. ik ging aan tafel zitten en roel ging bier halen. 

POV KOEN

 ' zullen we blijven liggen' vroeg amber. ' ja tuurlijk' antwoordde ik. zo bleven we liggen tot matthy ineens naar buiten gelopen kwam. ' oh ja sorry ik wou jullie moment niet verpesten' zei matthy terwijl hij rood werd. ' oh joh maakt niet uit hoor' zei amber. ' nou ja, ik kwam zeggen dat we koen even nodig hebben voor een overleg over de video's. maar ik zeg wel dat koen nu even niet kan' zei matthy. ' nee hoor hoeft niet hij kan wel even mee' zei ze terwijl ze me aan keek. ' als jij dat niet erg vind' zei ik. ' nee joh werk gaat toch voor' zei ze. ik gaf haar een kus op der  voorhoofd. ' oke tot straks' zei ik terwijl ik  met matthy mee liep. ik ging bij aan tafel zitten. ' dus wat was er?' vroeg ik. ' we moeten nog even een video idee bedenken' zei roel. na een overleg zouden we een eetwedstrijd doen morgen. ' ey ik ga naar buiten weer' zei ik en ik liep weg. ik liep naar het plekje waar amber en ik lagen voor matthy kwam. ze lag der nog steeds. aan der ademhaling te zien sliep ze. ik ging bij haar zitten en legde haar hoofd op mijn schoot. ik gaf een kus op der voorhoofd. ' hey' zei ze zacht. ' hey. lekker geslapen' vroeg ik. ' ja eigenlijk wel' antwoordde ze. ' kom je weer mee naar binnen' vroeg ik. ' ja is goed' zei ze. we liepen naar binnen. ' wat gaan we eten vanavond' vroeg rob toen we binnen kwamen. ' geen idee' antwoordde matthy. ' we kunnen uit eten?' stelde raoul voor. ' ik vind het goed' zei ik. ' ja same' antwoordde amber.  ' oke top dan reserveer ik wel even. uurtje of 7?' vroeg raoul. ' top' antwoordde matthy. ik keek op mijn telefoon, 17.57, ' ik doe nog even wat anders aan want hier zit gras op' zei ik en ik liep naar boven. 


' ik doe nog even wat anders aan want hier zit gras op' zei koen en hij liep naar boven. ' ik ook' zei ik en ik liep ook naar boven. ik deed mijn mascara een beetje goed en borstelde mijn haar nog door. daarna deed ik een leuke outfit aan

ik keek nog even in de spiegel en liep naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik keek nog even in de spiegel en liep naar beneden. iedereen zat er behalve koen. ' het is een wonder!' zei rob. ' wat is een wonder?' vroeg ik. ' dat jij eerder klaar bent dan koen!' zei rob. 'ik ga hem wel even halen' zei ik en ik liep naar boven. ' koen ben je al klaar?' vroeg ik terwijl ik naar binnen liep. ' doe je ogen is dicht' zei hij. ik deed mijn ogen dicht. ik hoorde koen lopen. ineens werd mijn haar opzij gedaan. ik voelde dat er iets om men nek werd gehangen. ' doe maar open' zei koen. ik liep meteen naar de spiegel. ' omg koen ze zijn prachtig! maar waarom?' vroeg ik. ' gewoon omdat ik je iets wou geven' zei koen. koen kwam achter me staan. ik gaf hem een zoen. om men nek had ik 2 prachtige kettinkjes hangen

 om men nek had ik 2 prachtige kettinkjes hangen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we liepen samen naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we liepen samen naar beneden. 'zullen we gaan?' vroeg raoul. we liepen naar buiten. rob kwam naast me lopen. ' nieuw?' fluisterde hij terwijl hij naar de kettinkjes wees. ' ja net gehad van koen' fluisterde ik terug. ' wat zou jij een kut leven hebben zonder ons' zei rob. ' ja zeker' antwoordde ik. we stapten met zen alle in de auto. 

het was heel gezellig bij het eten. we hebben lekker veel gegeten en gedronken behalve ik want ik moest weer eens de bob zijn. en dat vond ik fantastisch... not. toen we thuis kwamen zijn we allemaal naar boven gegaan aangezien het al rond twaalf uur was. ' schatje ik ben er morgenochtend niet. ik moet naar een vergadering' zei koen. ' oke is goed' antwoordde ik. ik liep mijn kamer in en stapte vrijwel meteen in bed. 

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu