Hoofdstuk 12

326 6 0
                                    

toen milo en ik terug kwamen bij het huisje zette we de boodschappen op tafel. ' hoi' we gingen bij de rest op de bank zitten' milo we moeten nog wel een video opnemen' zei koen. '  '  oja'  anders ga ik de pannenkoeken maken en gaan jullie een video opnemen' zei ik.  '  ja is goed, dan doen we verstoppertje buiten' zei matthy. ' we zijn over een uurtje terug  kleintje' zei robbie. ik gaf hem een klopje op zijn hoofd ' is goed hoor bolle'. toen ze de deur uit liepen pakte ik mijn box en zette ik mijn spotify afspeellijst op. ik pakte de pannenkoekenmix en de melk en maakte het beslag. toen dat klaar was ging ik de pannenkoeken bakken, ondertussen zong ik luidkeels mee met mijn afspeellijst. 

POV MILO

' milo we moeten nog wel een video opnemen' zei koen. ' oja' zei ik, amber stelde voor dat zij de pannenkoeken ging maken en dat wij de video gingen opnemen. we stonden op en liepen naar buiten, we zouden een verstoppertje video maken. ' ik ga zoeken' zei raoul.

raoul had ons allemaal binnen 45 minuten gevonden, we liepen terug naar het huisje. we liepen naar binnen en hoorde muziek. toen ik beter luisterde hoorde ik dat amber aan het meezingen was. ' ssssttt jongens wacht ze is aan het meezingen' zei ik. ze zong mee met het liedje livin on a prayer van bonjovi. we liepen de kamer binnen, ze had niet door dat we binnenkwamen want ze stond met haar rug naar ons toe. ineens draaide ze zich om, ik zag dat ze schrok. ze zette de muziek uit ' ik had jullie niet gehoord'' dat hadden we door' zei robbie. ' maar was wel goed gezongen hoor ' zei raoul. 


ik deed het laatste beetje beslag in de pan. ik was midden in het liedje livin on a prayer, ik was zo in het liedje dat ik helemaal niet had gehoord dat de jongens weer binnen kwamen. ik draaide om en zag de jongens daar staan, ik schrok en zette de muziek uit. 'ik had jullie niet gehoord'' dat had den we door' zei robbie. ' maar was wel goed gezongen hoor ' zei raoul. ' de pannenkoeken zijn wel klaar' zei ik. ik zette de pannenkoeken op tafel en milo en robbie gingen de tafel dekken. we gingen aan tafel zitten ' hebben we ook van die kersenjam' zei robbie. milo stond op en liep naar het kastje ' ja hier' zei hij en hij gooide de pot naar rob. ' wat gaan we vanavond doen' vroeg matthy tijdens het eten. ' volgensmij was er bingo vanavond' zei ik. 'ja klopt' zei milo  ' das wel leuk' zei raoul.  ' hoelaat is dat dan' vroeg rob ' half negen' zeiden milo en ik tegelijkertijd, we moesten lachen. na het eten was besloten we om alvast naar de bingo te lopen om kaarten te halen. ' hallo hoeveel kaarten' vroeg de vrouw achter de kassa,    ' 12' zei koen. ' hoezo 12' vroeg ik. ' 2 voor ieder en koen is rijk dus hij kan die paar euro's wel missen' zei matthy.  koen pakte de kaartjes en we liepen naar een grote tafel in de hoek van de zaal. ' hier' zei koen en hij gaf me 2 kaarten en een stempel. er kwamen mensen het podium op gelopen ' hallo welkom bij de bingo' de man ging de regels uitleggen en begon met de bingo.     ' de eerste prijs is een tennisbon voor 2 hier op het park '. al snel hoefde ik nog maar 2 nummers voor een hele rij. milo zat naast me, ik keek op zijn kaarten en zag dat hij bijna 2 rijen had waarbij hij nog maar 1 nummer moest. ' nummer 4' zei de man op het podium, ' BINGO' riep milo en hij liep naar voren. 

uiteindelijk hadden we 1 tennisbon, 1 minibox, een fles wijn en een fototoestel gewonnen. ' gaan wij dan morgen samen tennissen' zei milo onderweg naar het huisje. ' ja is goed' we liepen het huisje in. ' nog een film doen beneden' zei rob ' ja ik doe wel even men pyjama aan' zei ik en ik liep naar boven. ik pakte mijn roze topje en mijn zwarte kortje broekje en deed er een push- up bh onder. ik bekeek mezelf in de spiegel, het was goed niet te sexy maar ook niet underdressed. ik liep naar beneden en ging tussen rob en milo op de bank zitten. ' welke film' zei raoul. ' spiderman?' stelde matthy voor, ik keek naar milo en die keek terug met dezelfde blik als toen we samen spiderman gingen kijken. robbie zette de film op en milo pakte een deken. ' beter gun je mij ook wat deken'zei ik, hij gooide de helft van de deken.  wanneer de spin kwam kroop ik tegen milo aan die zijn arm om me heen sloeg. na de film gingen we allemaal naar bed 'trusten en niks geks doen he' zei koen met een knipoog. we liepen naar onze kamer en gingen in bed liggen. ' truste kleintje' zei milo en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd, ik voelde de vlinders in mijn buik. 'jij ook' en ik gaf hem een knuffel, al knuffelend vielen we in slaap.

893 woorden!


mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu