' milo wil niks' zei ik geïrriteerd. koen klopte op zijn schoot. ' wat is er schatje?'. ik ging op zijn schoot zitten. ' die eikel boven gaat eerst zielig doen. dan vraagt hij om een knuffel. uit medelijden geef ik hem maar een knuffel en dan gaat hij helemaal zo doen van ik heb dit zo gemist. ja doei! ik ben nou al klaar met hem en hij is hier pas een uur ofzo' zei ik. ' laat hem maar. wat voor pizza wil jij' vroeg koen. ' doe maar salami' zei ik.
raoul bestelde de pizza's. ' ze zijn hier over ongeveer 3 kwartier' zei hij. we waren gewoon een beetje aan het praten toen de bel ging. matthy stond op en kwam terug met de pizza. ' oke wie had wat?' vroeg hij. ' ik had salami' zeiden koen en ik tegelijkertijd. we pakten wat drinken en aten de pizza op. ' jongens ik ga editten' zei koen en hij liep naar boven. ' ik ga met hem mee want jullie zijn saai' zei ik. ik liep naar boven en botste tegen iemand aan. het was milo. ' uh ja so..' ik voelde zijn lippen op die van mij. ik duwde hem weg. ' wtf! je weet dat ik met koen heb! echt eerst geef ik je mijn kamer terwijl je weet dat ik je nog steeds haat! dan ga je me een knuffel geven en nu ga je me zoenen! wat denk je wel niet idioot' zei ik. ik draaide me om en liep naar beneden. ' hè? ging jij niet naar koen?' vroeg matthy. ' laat me' zei ik. ik rende naar buiten en ging bij het tuinhuis op de grond zitten. ik begon te huilen. waarom! waarom! waarom heb ik dit altijd! dacht ik bij mezelf. ik ging met mijn hoofd tussen mijn knieën zitten. ik hoorde beweging naast me' wat is er aan de hand met jou? heeft koen iets gedaan' hoorde ik rob zeggen. ik keek op en zag rob naast me zitten. rob vreef over mijn rug. ' vertel maar' ' nou ik liep dus naar boven en onderweg botste ik tegen milo aan. toen ik sorry wou zeggen begon hij me te zoenen' op dat moment hoorde ik gesnik achter me. ik draaide me om en daar stond koen, met de tranen in zijn ogen. hij draaide zich om en liep weg. rob duwde me omhoog. ' ga achter hem aan. ik weet dat je dit niet wou' ik rende achter koen aan. ' koen wacht alsjeblieft' zei ik huilend. hij stopte eindelijk met lopen. ' koen ik wou dit niet' zei ik. ' het zal wel' zei hij. ' ik liep naar jou kamer en onderweg botste ik tegen milo aan en toen zoende die me. ik duwde hem natuurlijk meteen weg. en toen begon ik tegen hem te schreeuwen' zei ik. ' echt' ' ja! ik hou van jou en niet van hem' ' ik hou ook van jou' ik zoende hem. we lieten los. ' ik ga even met milo praten. ben zo terug' zei koen en hij liep weg. rob kwam aanlopen. ' en?' ' ik heb alles verteld en nu is hij naar milo om met hem te praten' zei ik. ' fijn. kom nou gaan we naar binnen want het is koud' zei rob. we liepen samen naar binnen. ' wat was er nou?' vroeg raoul. ik keek rob aan. ' amber liep net naar boven en toen botste milo tegen haar aan en toen zoende milo haar dus' zei rob. ' daarom liep koen dus regelrecht naar boven' zei matthy.
POV KOEN
' jongens ik ga editten' zei ik toen we klaar waren met eten. in liep naar boven en begon te editten. na een tijdje hoorde ik iemand iets hard zei. ik hoorde niet precies wat maar ik besloot wel even te gaan kijken. ik sloeg mijn bestand op en sloot mijn computer af. toen ik de gang op liep zag ik niemand. ik liep dus maar naar beneden. ' wat was er met amber?' vroeg matthy toen ik beneden kwam. ' wacht wat! ik weet helemaal van niks! waar is ze' vroeg ik. ' ze liep naar buiten volgens mij. rob is achter haar aan' zei raoul. ik liep naar buiten. ' ik liep dus naar boven en onderweg botste ik tegen milo aan. toen ik sorry wou zeggen begon hij me te zoenen' hoorde ik amber zeggen. ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken. ze is mijn vriendin en nou gaat ze met milo zoenen. volgens mij vind ze hem gewoon nog leuk. ik draaide me om en liep weg. ' koen wacht alsjeblieft' hoorde ik amber achter me. ik kon het liet maken om haar achter te laten dus ik stopte maar met lopen. ' koen ik wou dit niet' zei ze. ' het zal wel' antwoordde ik. ' ik liep naar jou kamer en onderweg botste ik tegen milo aan en toen zoende die me. ik duwde hem natuurlijk meteen weg. en toen begon ik tegen hem te schreeuwen' zei ze. ' echt' ' ja! ik hou van jou en niet van hem' ' ik hou ook van jou' ze zoende me. we lieten los. ' ik ga even met milo praten. ben zo terug' zei ik en ik liep weg. ' wat was er nou' zei raoul. ik negeerde hem een liep naar boven. ik liep naar amber haar kamer en klopte op de deur. ' ja kom maar hoor' zei milo. ik liep naar binnen. ' oh jij bent het' zei hij teleurgesteld. ' ja ik ben het ja had je iemand anders verwacht' zei ik. ' waarom ben je hier' vroeg hij. ' nou ik krijg net te horen van mijn vriendin dat je haar hebt gezoend net' zei ik. ' oh ja dat' antwoordde milo. ' ik zou graag willen dat je haar even met rust laat. kijk ze geeft je haar kamer al en ze laat al toe dat jij hier bent terwijl ze je echt nog steeds haat en dan doe je dit!' zei ik. ik draaide me om en liep naar beneden. amber zat bij rob, raoul en matthy op de bank. we liepen naar boven en gingen op mijn bed zitten. ' sorry voor daarstraks' zei amber. ' he het is niet jou schuld ' zei ik. ik trok haar tegen me aan en samen keken we een film.
POV MATTHY
' jongens ik ga editten' zei koen en hij liep naar boven. ' ik ga met hem mee want jullie zijn saai' zei amber en ze liep ook naar boven. ' wij maar een filmpie doen' stelde raoul voor. ' ja doe maar' zei rob. na een tijdje hoorde ik geschreeuw van boven komen. ' volgens mij is het amber die zo aan het schreeuwen is' zei ik. een paar seconde later kwam amber de kamer ingelopen.ze had een boze/ verdrietige blik. ' he ging jij niet naar koen?' vroeg ik. ' laat me' zei amber en ze liep naar de tuin. ' ik ga achter der aan' zei rob. hij stond op en liep naar de tuin. ik denk dat het nog geen 50 seconden waren of koen kwam naar beneden. ' wat was er met amber?' vroeg ik toen koen beneden kwam. ' wacht wat! ik weet helemaal van niks! waar is ze' vroeg zei. ' ze liep naar buiten volgens mij. rob is achter haar aan' zei raoul. koen liep door naar buiten. ' hij geeft wel echt om haar' zei raoul. ' dat zeker' antwoordde ik. na 5 minuten kwam koen weer naar binnen' wat was er nou' zei raoul. koen negeerde ons een liep naar boven. even later kwamen amber en rob ook naar binnen' wat was er nou?' vroeg raoul nogmaals. ze keek rob aan. ' amber liep net naar boven en toen botste milo tegen haar aan en toen zoende milo haar dus' zei rob. ' daarom liep koen dus regelrecht naar boven' zei matthy. we gingen op de bank zitten en na een paar minuten kwam koen ook weer naar beneden. ' het is opgelost. kom dan gaan wij samen een film kijken boven' zei koen en hij trok amber van de bank. ' ik denk wel dat koen beter bij haar past dan milo' zei ik toen amber en koen naar boven waren verdwenen. ' ja dat sowieso!' zei rob. wij keken onze film af en gingen naar bed
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Randomdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......