' sorry schatje' zei ik. ' maakt niet uit, jij had meer pijn' zei hij.
de verpleegster kwam weer binnen. ik kreeg haar in mijn handen. en dan bedoel ik het kind niet de verpleegster. ' hebben jullie al een naam' vroeg ze. koen en ik keken elkaar aan. ' daantje beau van heest ' zeiden we tegelijk. daantje leek ons gewoon een leuke naam en het heeft een leuke afkorting. ' ze lijkt echt op jou' zei rob. ' das beter dan dat ze op koen lijkt. met zen schansneus' zei milo. ' ey misschien word het wel een ginger. met als koen' zei matthy. de verpleegster zei dat we naar huis mochten. ' ik heb gewoon mijn eigen mini kaasje' zei koen. koen pakte daantje en we liepen het ziekenhuis uit. overal stonden kinderen en mensen met camera's. ' kut zooi' zei ik. het laatste wat we wouden was dat het meteen de wereld in zou komen. 'omg zijn jullie ouders' ' omg koen is vader' ' waarom hebben jullie niks gepost' werd er allemaal gevraagd. we negeerden ze en liepen door. we stapten de auto's in en reden naar cdh. ik had mijn hoofd op koen zijn schouder. we kwamen aan bij cdh. ook daar stonden mensen met camera's. we toerde en liepen naar binnen. meteen kreeg ik allemaal meldingen van het nieuws
Youtuber Koen (23) van de bankzitters, en zijn vriendin Amber (21) zijn zojuist ouders geworden
zojuist zijn de 2 gespot buiten het ziekenhuis. ze hadden een kind in hun handen. reactie wouden ze niet geven.Kut zooi. ' het nieuws weet het al' zei ik. we gingen op de bank zitten. iedereen had daantje vastgehad. ze waren allemaal super blij. ik lag met mijn hoofd op koen zijn schouders. ik was facking moe. ' ga anders lekker naar bed. ik let wel op haar' zei koen. ik knikte en liep naar boven. ik ging in bed liggen.
POV KOEN
wat was ik trots op amber. ze kreeg het kindje in haar handen. en ze leken echt precies op elkaar. ' ze lijkt echt op jou' zei rob. ' das beter dan dat ze op koen lijkt. met zen schansneus' zei milo. ' ey misschien word het wel een ginger. met als koen' zei matthy. de verpleegster zei dat we naar huis mochten. ' ik heb gewoon mijn eigen mini kaasje' zei ik. ik pakte daantje en we liepen het ziekenhuis uit. overal stonden kinderen en mensen met camera's. ' kut zooi' zei amber. het laatste wat we wouden was dat het meteen de wereld in zou komen. 'omg zijn jullie ouders' ' omg koen is vader' ' waarom hebben jullie niks gepost' werd er allemaal gevraagd. we negeerden ze en liepen door. we stapten de auto's in en reden naar cdh. amber had haar hoofd op mijn schouder, ik had daantje nog vast. we kwamen aan bij cdh. ook daar stonden mensen met camera's. we toerde en liepen naar binnen. ' het nieuws weet het al' zei amber. we gingen op de bank zitten. iedereen had daantje vastgehad. ze waren allemaal super blij. amber lag met haar hoofd op mijn schouders. ze zag er echt moe uit. wat ik wel snap ' ga anders lekker naar bed. ik let wel op haar' zei ik. ze knikte en liep naar boven. ' ik ga daan effe in bed leggen' zei ik en ik legde daan in haar bed. daarna liep ik weer naar beneden. ' jullie gaan het echt supergoed doen' zei raoul. ' bedankt maar jullie gaan wel helpen toch' zei ik. ' ja natuurlijk. weetje alles voor die kleine' zei rob.
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Overigdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......