ik bekeek mezelf in de spiegel. here goes nothing zei ik bij mezelf en ik liep naar beneden. ik werd door rob, matthy, raoul en koen aangestaard. ' staren is onbeleefd hè' zei ik. we liepen naar de auto en reden naar de locatie van de VEED
onderweg vond ik het best spannend. koen zag het en hij pakte mijn hand vast en hij kneep er zacht in. ' ze zullen wel gaan vragen hoe het nou met milo zit' zei rob. ' ja, en hoe het nou tussen jullie zit' zei matthy terwijl hij naar koen en mij wees. koen en ik keken elkaar aan. ik weet zelf niet eens hoe het tussen koen en mij zit. we hebben al wel een paar keer gezoend enzo, maar ik weet niet wat die nou betekende. ' jongens we zijn er' zei raoul die aan het stuur zat. we stapten de auto uit. ' gewoon blijven ademen wij zijn erbij' zei koen. we liepen naar de plek waar de foto's genomen werden. eerst gingen de bankzitters met zen alle ( zonder milo, want die was er niet bij ) op de foto, terwijl dat gebeurde werd ik ondervraagd. ' hoe gaat het? nu het uit is met milo?'' ja wel goed. ik heb er soms nog wel moeite mee. maar de rest zorgt goed voor me' ' ik heb gehoord dat je nu ook in Casa Del Huts woont. hoe is het daar'' het is heel leuk in CDH. we hebben heel veel lol. ook al was het niet gepland'' oh hoezo dan?' ' nou ik was al best veel bij de jongens en op een dag kreeg ik een mail dat ik uit huis was gezet. sindsdien woon ik bij de jongens' ' we hebben ook vernomen dat er iets gaande is tussen jou en koen van heest. hoe zit dat precies' ' nou er is nog niks. hij is er gewoon heel veel voor me geweest nu met milo. en wat er in ons privéleven gebeurt hoeven jullie niet te weten' koen kwam aanlopen ' ik ga der even meenemen' en hij trok me mee. ' hoe was het' vroeg hij terwijl we naar de foto plek liepen. ' wel goed. vooral veel vragen over ons en milo. maar waarom wou je me stelen?' zei ik. ' nou we moeten op de foto samen' zei koen. ' moeten of willen' zei ik met een lachje. ' allebei' zei koen. hij legde zijn handen op mijn heupen en samen gingen we poseren voor de foto's. we liepen samen naar de zaal en we gingen zitten. ik zat tussen rob en koen. ik hield koen zijn hand vast. klaas van kruistum kwam het podium op gelopen. hij ging een beetje vertellen en daarna ging hij de prijzen uitreiken. ' en dan nu de laatste prijs voor beste youtube groep' zei klaas. ik keek naar rob en toen naar koen. ' DE BANKZITTERS!!' de jongens gingen elkaar highfives geven en ze gaven mij een knuffel. ' ga nou naar dat podium' zei ik en ik duwde ze naar voren. de jongens liepen naar het podium en kregen de prijs. ' hebben jullie nog wat te zeggen jongens' vroeg klaas. matthy fluisterde wat in koen zijn oor. koen knikte en liep naar voren. ' nou ik wil eigenlijk nog wel wat zeggen' begon koen. ' nou van mij mag je hoor' zei klaas. ' er is iemand in het publiek die ik iets wil vragen. Amber toen ik je op vakantie met milo zag voelde ik iets. ik wist niet zo goed wat maar toen het uit ging met milo wist ik het zeker. ik was verliefd en ik vind je leuk. dus ik wou vragen of je men vriendin wil zijn?' zei koen. ik was in shock. koen vond mij ook leuk. ' JA TUURLIJK' riep ik naar het podium.
POV KOEN
wij zaten allemaal te wachten in de kamer op amber. ' waar blijft ze nou' zei matthy. ' doe rustig ze komt zo' zei rob. hij had gelijk. nog geen minuut later kwam amber naar beneden. ze zag er heel mooi uit in een lichtblauwe jurk. ik denk dat ik aan het staren was en de rest ook want ze zei 'staren is onbeleefd hè'. we stapten de auto in en ik zag dat ze een beetje nerveus was dus pakte ik haar hand vast en kneep er zachtjes in. ' ze zullen wel gaan vragen hoe het nou met milo zit' zei rob tegen amber. ' ja, en hoe het nou tussen jullie zit' zei matthy terwijl hij naar mij en amber wees. we keken elkaar aan. ' jongens we zijn er' zei raoul. we stapten de auto uit. ' gewoon blijven ademen wij zijn erbij' zei ik. we liepen naar de plek waar de foto's genomen werden. de boys en ik werden eerst gefotografeerd en amber werd geintervieuwd. na een tijdje werd er gevraagd of ik op de foto kon met amber. ik liep naar haar toe en ging haar halen. ' ik ga der even meenemen' en ik trok haar mee. ' hoe was het' vroeg ik terwijl we naar de foto plek liepen. ' wel goed. vooral veel vragen over ons en milo. maar waarom wou je me stelen?' zei ze. ' nou we moeten op de foto samen' zei ik. ' moeten of willen' zei amber met een lachje. ' allebei' zei ik. ik legde zijn handen op haar heupen en samen gingen we poseren voor de foto's. we liepen samen naar de zaal en we gingen zitten. ik zat tussen amber en matthy. amber hield mijn hand vast. klaas van kruistum kwam het podium op gelopen. hij ging een beetje vertellen en daarna ging hij de prijzen uitreiken. ' en dan nu de laatste prijs voor beste youtube groep' zei klaas. amber keek me aan. ' DE BANKZITTERS!!' we stonden op en ik gaf de jongens een highfive. amber gaf ik een knuffel. ' ga nou naar dat podium' zei amber en ze duwde ons naar voren. we liepen naar het podium en kregen de prijs. ' hebben jullie nog wat te zeggen jongens' vroeg klaas. ' nu is je kans' zei matthy en ik liep naar voren. ' nou ik wil eigenlijk nog wel wat zeggen' begon ik. ' nou van mij mag je hoor' zei klaas. ' er is iemand in het publiek die ik iets wil vragen. Amber toen ik je op vakantie met milo zag voelde ik iets. ik wist niet zo goed wat maar toen het uit ging met milo wist ik het zeker. ik was verliefd en ik vind je leuk. dus ik wou vragen of je men vriendin wil zijn?' zei ik. ik was in shock. het was heel stil. ' JA TUURLIJK' riep amber. een last viel me van mijn schouders. rob klopte op mijn schouders en we liepen het podium af. ' dit had ik zo niet verwacht' zei amber toen we bij haar aankwamen. ik pakte haar vast en gaf haar een kus. - KLIK- ' zo die kan weer op insta' zei matthy. ik sloeg mijn arm om amber heen en we liepen naar de auto. ' zullen we de foto op insta zetten' vroeg amber onderweg. ' als jij dat wil' zei ik. ' anders zeg ik het toch niet gekkie' zei ze terwijl ze me een kus op mijn wang gaf. ' dan post ik hem wel anders gaan mensen weer moeilijk doen' zei ik.
Koen
koen hehe eindelijk! @ambermol je weet niet hoelang ik dit al wou! ben blij met jou! 💘
---------
Ambermol: ik was zo in shock! maar ik ben ook heel blij met jou! ly<3
Robbievdgraaf: cuties! we hebben het gezegd
Raouljoshua: ship. blij voor jullie
Matthy: blij voor jullie maar waar is mijn shoutout?
Mterreegen: wacht wtf NU AL!
Stellaverschuur: nou hoeft amber in ieder geval niet meer jaloers te zijn
Ambermol: eyyy ik zou even je k*t bek houden schat stellaverschuur
amberenkoenfan: EINDELIJK OMG OMG OMG
Fannetjevankoen: leuk voor jullie <3
--------------
we reden naar huis
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Randomdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......