Hoofdstuk 53

164 7 0
                                    

de jongens waren allemaal naar boven gerend voor de warme kleding. koen was poepen en raoul zat op de bank. ik ging bij raoul op de bank zitten. ' je had vannacht de tent open gelaten dus milo had het fucking koud' zei ik. ' nee toch' zei raoul. ik moest lachen. op dat moment kwam koen de kamer binnen gelopen. 'wat valt er zo te lachen?' vroeg hij. ' oh ja. roel had vannacht natuurlijk de tent open laten staan maar dat wist hij zelf niet' zei ik.  koen kwam bij ons op de bank  zitten. ik ging tegen hem aanliggen. 'ik ga zo nog wel even boodschappen doen want we heb ben niks in huis' zei raoul. hij stond op en liep weg. koen ging met zen hand door men haar. hij plantte een kus op mijn voorhoofd' je bent moe he' zei hij. ik knikte. hij stond op waardoor ik opzij viel. ' wat doe je nou. ik lag net zo lekker' zei ik. hij tilde me op ' we gaan samen even boven slapen' zei hij. met mij in zen armen liep hij naar boven. hij legde me op zijn bed neer en kwam bij me liggen. ' zo nu kunnen we lekker slapen' zei hij. ik kroop nog dichter tegen hem aan. hij sloeg zijn armen om me heen. het duurde dan ook niet lang voor ik in slaap viel. 

POV KOEN

ik was klaar met poepen en liep de kamer in. raoul en amber waren allemaal aan het lachen. ' wat valt er zo te lachen' vroeg ik. ' oh ja. roel had vannacht natuurlijk de tent open laten staan maar dat wist hij zelf niet' zei amber. ik ging bij amber en raoul op de bank zitten en amber kroop tegen me aan.  'ik ga zo nog wel even boodschappen doen want we heb ben niks in huis' zei raoul. hij stond op en liep weg. ik plantte een kus op haar voorhoofd' je bent moe he' zei ik . ze knikte. ik stond op waardoor ze opzij viel. het zag er best grappig uit' wat doe je nou. ik lag net zo lekker' zei ze semi - boos. ik tilde haar op ' we gaan samen even boven slapen' zei ik. ik liep naar boven. ik legde amber op mijn bed neer en ging bij me liggen. ' zo nu kunnen we lekker slapen' zei ik. ze kroop nog dichter tegen me aan.  ik  sloeg mijn armen om haar heen. na een paar minuten hoorde ik haar zwaarder ademen. ik viel snel daarna ook in slaap. na een tijdje werd ik wakker van gegil beneden. ' JA DAT IS EEN FUCKING GOED IDEE' hoorde ik rob roepen. ik wreef in mijn ogen en voelde ook beweging naast me. ' jezus wat zijn hun druk beneden' zei amber met een ochtendstem. ' geen idee maar kom dan gaan we kijken' zei ik. we stapten uit bed  en liepen naar beneden. ' ik zei toch dat je niet zo luid moest doen. nu zijn ze wakker' zei matthy. ' ja maakt niet uit maar wat is een fucking goed idee' vroeg ik. ' nou ik weet niet of jullie nog heel moe zijn enz. maar we wouden misschien vanavond uit' zei raoul. ' nou ik ben niet heel moe meer. ik weet niet hoe het met jou zit' zei amber. ' ik ook niet meer hoor' zei ik.


' nou ik ben niet heel moe meer. ik weet niet hoe het met jou zit' zei ik terwijl ik koen aan keek. ' ik ook niet meer hoor' zei koen. ' top dus dan gaan we uit vanavond. 20.00 weg gaan dan' zei matthy. ' ja top' antwoordde ik. ' oja het eten is trouwens klaar' zei raoul. we gingen allemaal aan tafel zitten en aten het eten op. 'nou ik ga me klaarmaken toedels' zei ik en ik liep naar boven. ik ging voor mijn kast staan. ik kon maar niet kiezen tussen 2 jurken. een roze glitter jurk of een zwarte matte jurk. uiteindelijk koos ik voor de roze glitter jurk. ik trok hem aan  en deed mijn make-up en haar. daaronder trok ik een paar hakken aan.

 daaronder trok ik een paar hakken aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' amber hoelang duurt dat nog? we willen zo gaan' riep rob

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' amber hoelang duurt dat nog? we willen zo gaan' riep rob. ' ik kom. ik kom' riep ik terug. ik keek nog even in de spiegel. het zag er best gek uit. iemand in een feestjurk op hoge hakken met een grote grijze spalk om haar been. ik liep naar beneden.  ' echt jonge ik sta zo voor lul met die spalk' zei ik. ' nou dat valt reuze mee' zei koen.  ' gaan we met de taxi of met de auto' vroeg milo. ' nou ik mag van koen nog niet drinken dus ik ben wel de bob' zei ik. ' ja klopt maar ik heb beloofd dat zolang jij niet mag drinken ik ook niet drink dus ik ben ook de bob' zei koen.  de jongens keken koen raar aan. ' nou amber dan ben je wel heel speciaal. koen zou nooit een drankje overslaan voor iemand' zei matthy. ' dat klopt. ze is ook heel speciaal. maar kom dan gaan we. ik rij wel' zei koen. ik werd helemaal warm van binnen. ik was speciaal voor hem. we stapten in het busje en reden naar het centrum.


heyy

echt super cool dat al 1.5 K mensen mijn boek lezen. ik had dit echt nooit verwacht! 

ik zou het leuk vinden als je even een reactie plaats met tips en dingen die je nog in het boek zou willen. moet ik trouwens nog veel hoofdstukken maken voor dit boek of moet ik het binnenkort gaan afsluiten. 

ik hoor het graag van jullie

xxx Pam

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu