OMG ten eerste bedankt voor de 1K dit had ik nooit kunnen denken!
op dat moment kwam koen mijn kamer binnen gelopen. ' ik zei toch dat ik je zou komen halen' zei hij. 'zo lang deed ik er nou ook weer niet over hoor' zei ik. ' weet ik maar ik heb geen geduld dat weet je toch. wacht is dat mijn trui' zei koen. ' ja' zei ik. hij tilde me op en liep naar beneden
toen we beneden aankwamen zag ik dat er nog niemand beneden was. koen zette me op het aanrecht. hij ging tussen mijn benen in staan. ik voelde zijn lippen tegen die van mij. ' zo zo ik laat jullie wel even alleen' hoorde ik matthy zeggen. koen en ik keken naar matthy en toen weer naar elkaar. koen tilde me van het aanrecht ' we zijn al klaar hoor' zei koen lachend. ' willen jullie wat eten?' vroeg ik. er werd geknikt. ik maakte voor ons alle 3 gewoon een boterham, ik had echt geen zin om heel veel moeite te doen. we aten de boterhammen op. ' wat gaan jij en noa eigenlijk doen zo' vroeg matthy. ' shoppen' zei ik. ' hadden we kunnen weten' zei koen. ik keek nep boos' hoezo'. koen stond op en begon me te kietelen. ' koen hou op' zei ik lachend. ' nee' zei hij. ' stop stop alsjeblieft' zei ik lachend. ' als je het magische woord zegt' ik dacht na welk magische woord. matthy stond achter koen met een papier in zijn handen. hij wees ernaar. herres stond er op. ' herres' zei ik. koen moest lachen, nu was het mijn beurt. ik begon hem te kietelen. ' schatje, nee nee nee nee' zei koen. ' ja ja ja ja' zei ik. op dat moment ging de bel. ik rende naar de deur en voor de deur stond noa. ik sprong in haar armen. ' OMG IK HEB JE ZO GEMIST' zei ze. ' ik jou ook' zei ik terug. ze zette me neer en ik sloot de deur. samen liepen we naar de kamer. we gingen bij koen en matthy aan tafel zitten. ' hou je het hier wel een beetje uit?' vroeg noa. ' nou ja eigenlijk wel. het is hier hartstikke gezellig.en ik heb niet heel veel last van ze alleen van koen heel veel' zei ik met een knipoog. ' nou wij hebben ook geen last van haar hoor. maar dat van koen klopt' zei rob die nu de woonkamer binnengelopen kwam. ' jullie zijn zo onaardig' zei koen terwijl hij boos probeerde te zijn. ' awhhh men schatje is boos' zei ik. ook raoul kwam naar beneden. ' hey' zei hij. ' zullen wij gaan' vroeg ik. ik trok noa van haar stoel. ' doeiii' zei ze. ' wij willen straks een shopblog van je' riep koen ons nog na. we stapten in mijn auto. ik zette mijn afspeellijst op en we gingen helemaal los op oya lele van K3 ' OYA LE LE IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYA LELE DOE HET NOG EEN KEER ZO OYA LELE ZING MET ONS MEE OYA OYE'
*skip het winkelen*
toen we terug thuis kwamen ging noa meteen naar huis. ze moest morgen namelijk nog werken. ik liep naar binnen. ' JULLIE FAVORIETE PERSOON IS TERUG' riep ik door het huis heen. ik liep de woonkamer binnen met alle tassen waar ik alle jongens zag inclusief milo. ' zijn jullie aan het opnemen?' vroeg ik. ' nee' zei rob. ' waarom is milo hier dan? ik dacht dat hij alleen met opname dagen mocht komen. no offence by the way' zei ik. milo keek mijn kant op, hij had rode ogen. ik zette mijn tassen op de grond' wacht wat is hier aan de hand' vroeg ik. ' stella heeft het uit gemaakt met hem' zei raoul. ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, ik vond het ergens wel zielig voor hem, maar het was ook karma omdat hij mij had laten zitten voor stella. ik keek koen aan. ' hij kan nu dus ook nergens slapen want ja hij woonde zeg maar bij stella' zei matthy. ik twijfelde, zal ik zeggen dat hij wel tijdelijk in mijn kamer mag slapen en hem gewoon vergeven of zal ik niks zeggen. misschien heb ik heb wel lang gehaat en bovendien heb ik koen nu. ' je mag tijdelijk wel op mijn nou ik bedoel jouw oude kamer slapen. dan slaap ik wel bij koen' zei ik. ' e-e-echt?' vroeg milo. ' ik kan je moeilijk voor altijd blijven haten' zei ik met een slap lachje. ' kom dan lopen we even mee' zei koen. hij trok me omhoog. milo stond ook op. ik pakte mijn tassen en we liepen naar boven. ' ik ben trots op je' fluisterde koen in mijn oor. ' het is wel een klein beetje veranderd' zei ik toen we voor de deur stonden. ' maakt niet uit het is jou kamer nu' zei milo. we liepen naar binnen. ' wij laten je wel even rustig uitpakken' zei koen. we liepen de kamer uit en koen trok me mee naar zijn kamer. ' zo nu wil ik een privé shopblog' zei hij. ik kleedde me voor zijn neus om, ' staren is onbeleefd he schatje' zei ik. koen werd wakker uit zijn droom' weet ik maar je bent gewoon heel lekker' zei koen.
dit heb ik allemaal gekocht:
ik liet alles zien en koen bekeek alles aandachtig. toen ik klaar was liepen we naar beneden. iedereen zat aan tafel behalve milo. ' waar is milo?' vroeg ik. ' boven hij is nog niet beneden geweest' zei rob. aangezien het al avond was en we nog niet hadden gegeten besloten we te bestellen. ' pizzaatje' stelde raoul voor. ' ja is goed. zal ik even vragen wat voor pizza milo zou willen?' vroeg ik. ' ja doe maar' zei matthy. ik liep naar boven en naar mijn kamer waar milo op mijn bed zat. ' hey. hoe is het' vroeg ik. ' opzich wel. mag ik een knuffel?' vroeg milo. ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. ' ik heb dit zo gemist' zei hij. ik liet hem los ' sorry hoor, maar jij ging vreemd en nu heb ik met koen en ik ben blij met hem' zei ik. ' oh. ja. sorry' zei milo. ' wat voor pizza wil je nou' vroeg ik een beetje geïrriteerd. ' ik hoef niks' zei milo. ik draaide me om en liep weg. ik liep naar beneden' milo wil niks' zei ik geïrriteerd. koen klopte op zijn schoot. ' wat is er schatje?'. ik ging op zijn schoot zitten. ' die eikel boven gaat eerst zielig doen. dan vraagt hij om een knuffel. uit medelijden geef ik hem maar een knuffel en dan gaat hij helemaal zo doen van ik heb dit zo gemist. ja doei! ik ben nou al klaar met hem en hij is hier pas een uur ofzo' zei ik. ' laat hem maar. wat voor pizza wil jij' vroeg koen. ' doe maar salami' zei ik.
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
De Tododit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......