dit deel bevat sex sex en nog een sex dus skip als je der niet tegen kan
ik kom boven en zie dat koen ligt te slapen. goh wat zou ik hem graag willen doen nu. ik loop naar hem toe en ga langzaam op hem zitten, terwijl ik hem probeer niet wakker te maken. ik buig voorover en leg mijn lichaamsgewicht een beetje op hem. met mijn ogen op zijn gezicht, laat ik mijn handen aan beide kanten in zijn haar glijden en ik ga met mijn tong langs de zijkanten van zijn nek. ik voel dat hij hard wordt, maar zijn gezicht toont geen teken dat hij wakker is. ik ga weer rechtop zitten en beweeg langzaam tegen hem aan, terwijl ik zijn hardheid door mijn slipje voel. hij doet nog steeds alsof hij slaapt terwijl ik zachtjes kusjes op zijn buik geef. ik ga met mijn tong over zijn tepel en dat is wanneer ik de verandering in zijn ademhaling voel. ik kus mijn weg naar boven terwijl ik nog steeds langzaam beweeg in cirkels. plotseling grijpen zijn handen naar mijn kont en gaan zijn heupen omhoog waardoor hij zich nog meer tegen me aan drukt. zijn mond vindt de mijne en kreunt terwijl zijn tong over mijn lippen gaat. ' jij bent begonnen' zei hij terwijl een van zijn handen nog mijn kont vast heeft en de anderen in mijn haar glijdt. hij trekt zachtjes mijn hoofd naar achter om in mijn ogen te kijken. ' ik hoop dat je klaar bent' zei hij terwijl hij op men kont slaat.
in een snelle beweging draait hij me op mijn rug en legt zijn gewicht op mijn lichaam. gelukkig is koen niet heel zwaar. ' dus jij wil me wakker maken met die tong van je' vroeg hij. zijn spijkerbroek veroorzaakte de perfecte wrijving tussen mijn benen. mijn armen haakten onder de zijne. hij wrijft tegen me aan. ' alsjeblieft' kreun ik. hij gaat rechtop zitten en laat zijn ogen over men lichaam gaan. ' wil je dit?' vroeg hij terwijl hij onder mijn benen grijpt. ' ja' krijg ik er maar net uit. hij begint mijn shirtje op te tillen. hij doet hem niet helemaal uit, hij stopt. ik kijk naar zijn lichaam. elk gevoel is versterkt.
hij staat op en begint langzaam zijn spijkerbroek los te knopen terwijl hij me aankijkt. ik wrijf mijn dijen tegen elkaar, terwijl ik de nattigheid tussen mijn benen voel. hij laat zijn broek en onderbroek vallen en ik zie hem naakt voor me. ik had hem al vaker naakt gezien maar dit was anders. hij pakt een condoom en scheurt de verpakking open. hij doet hem om. hij klimt terug tussen mijn benen, hij doen zijn vingers in mijn slipje en trekt hem uit. als hij mijn tepel in zijn mond neemt, glijdt zijn hand tussen mijn benen. zijn vingers glijden zo naar binnen. hij duwt zijn vinders in en uit me. ik spreid mijn benen om ruimte voor hem te maken. ' ik kan niet wachten om je te neuken' hij wrijft met zijn duim over mijn clitoris. mijn heupen schieten omhoog.
hij stopt.
' kut, kut.. waarom!?' mijn hoofd gaat omhoog en ik kijk op en neer. hij kijkt me grijnzend aan. ' zeg het magische woord' hij gaat nog een keer over mijn clitoris. ik gooi mijn hoofd naar achteren door het gevoel dat door mijn lichaam raast. ' alsjeblieft, koen' krijg ik er uit. zijn hoofd zakt tussen mijn benen. ' alleen omdat jij het bent' zei hij. hij omcirkelt het gevoelige deel met zijn tong terwijl hij zijn vingers steeds sneller in en uit me schuift.
net als ik mijn hoogtepunt bereik, gaat hij op zijn knieën zitten en op het juiste moment naar binnen. hij pakt mijn heupen en het gaat nog harder. hij gaat op me liggen, we staan oog in oog met een arm om hij been gehaakt. terwijl hij in en uit me gaat. ontmoet zijn mond die van mij en gaat zijn tong over mijn lippen. ik bijt op zijn lip en hij kreunt hard. hij draait me op mijn buik. hij slaat op mijn kont en gaat meteen naar binnen. mijn borst word platgedrukt en mijn kont is in de lucht. ik draai om oogcontact te kamen' neuk me harder koen' ' jezus' hij gaat nog harder naar binnen. we komen allebei klaar. na een tijdje gaat hij op de rand van het bed zitten. ik ga voor hem zitten en trek de condoom weg. ik begin hem te pijpen en hij kreunt hard. als hij nog een keer klaarkomt slik is alles door.
uitgeput liggen we samen op bed. ' waaraan had ik dit nou eigenlijk te danken?' vroeg hij. '1 ik had zin in je. 2 als cadeautje omdat je mij dat muziekdoosje hebt gegeven' zei ik. ' dan ga ik je vaker cadeautjes geven' zei koen. het was even stil daarna vielen we beiden in slaap.
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Losowedit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......