' gefeliciteerd kleintje' zei robbie en hij gaf me een knuffel. ook matthy en koen gaven me een knuffel.
raoul kwam binnen met een bord vol pannenkoeken.
hij gaf me het dienblad,'gefeliciteerd'. ik at mijn ontbijtje op. de bel ging ' ik ga wel' zei koen. hij stond op en liep naar de deur. ik hoorde de deur dicht gaan, op dat moment kwam noa de kamer ingelopen ' GEFELICITEERD SCHATTIE'. ik stond op en gaf haar een knuffel ' thanks'. ze kwam bij me op de bank zitten. ' je moet heel even opstaan' zei robbie. ik keek ze raar aan maar stond toch op. ik voelde milo's handen weer op mijn heupen. ' MILO NIET WEER' zei ik lachend. ' jij moet even in de gang wachten met mij' zei hij en hij tilde me naar de gang. hij sloot de gang deur zette me neer. ik ging op de trap zitten ' waarom moeten we hier wachten' zei ik. hij liep langs me naar boven ' dat zie je zo wel, wacht hier'. wat waren die mensen toch van plan. milo kwam weer naar beneden gelopen met iets achter zijn rug. hij kwam voor me staan, achter zijn rug kwam een kroontje met 21 erop. hij zette het kroontje op mijn hoofd 'nu ben je echt een verjaardags- prinsesje'. ik moest lachen en gaf en een kus op zijn wang.
( dit alleen in plaats van -20- het getal -21- )
' MILO BRENG HAAR MAAR TERUG' riep matthy uit de woonkamer. ' spring maar gewoon op mijn rug' zei hij. ik sprong op zijn rug en hij liep de kamer in. de tafel bij de bank stond helemaal vol met cadeaus. 'wow dat zijn er echt heel veel' zei ik. ' open ze maar' zei raoul. in het eerste cadeau zat een luxe badset. het 2e cadeau was een hele grote pandaknuffel, ' OMG ik hou van panda's dank je wel' zei ik. het 3e cadeau dat ik opende was een klein doosje. ik opende het doosje en er zat een prachtige ketting in.
' dit hadden jullie niet hoeven doen' zei ik terwijl ik de ketting uit het doosje haalde. ' geef die ketting eens' zei milo. ik gaf hem de ketting en hij deed hem om. ik bloosde, ik pakte het 4e cadeau. ' pas wel op met het scheuren' zei robbie. ik scheurde voorzichtig het inpakpapier en zag een opgevouwen A4. ik keek verbaast naar het velletje papier tot dat matthy met zijn handen het gebaar maakte dat ik het moest open vouwen. het waren 4 kaartjes voor Disneyland parijs. 'dit hebben jullie niet echt gedaan' riep ik. ik gaf de jongens een knuffel. in het laatste cadeau zat een eeyore onesie. ' voor vanavond' zei robbie
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
De Tododit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......