Hoofdstuk 51

202 5 0
                                    

 hey' zei ik. ' hey. is er iets'vroeg hij. ' ze heeft gewoon wat meer hoofdpijn nu en ze is vanochtend bijna gevallen' zei rob. ' schatje je had me wakker mogen maken he' zei koen. ' ja weet ik maar ja' antwoordde ik

'heb je al een paracetamol op?' vroeg koen. ' ja net' antwoordde ik. raoul liep naar de keuken. ' wat gaan we eten?' vroeg hij. ' tosti's?' vroeg rob. raoul ging de tosti's maken. ook matthy kwam de woonkamer in gelopen. ' waar is milo?' vroeg hij. ' huis bezichtigen. dat riep hij vanochtend'zei rob. raoul kwam aanlopen met de tosti's. ' dus weer opnames vandaag?' vroeg koen. ' ja. maar pas vanmiddag hoor want milo is er niet' zei matthy. ' wat gaan jullie opnemen?' vroeg ik. ' 24 uur overleven in de tuin' zei rob. ' en jullie denken dat jullie dat kunnen' zei ik. ' ja' antwoordde koen. ' nou. ik ga niet helpen. dat je het even weet' zei ik. we aten de tosti's op. 

na een tijdje hoorde ik de deur. milo kwam de kamer in gelopen. ' en ben ik van je af? no offence by the way' zei ik. ' ja. ik heb een bod gedaan' zei milo. ' nou fijn. en nu we er allemaal zijn kunnen we de video gaan maken' zei raoul.  we zette de camera aan en ik ging achter de camera staan. de jongens namen de intro op. ' dus rob en raoul naar de supermarkt en zo. ik, matthy en milo blijven wel hier' zei koen. rob en raoul gingen weg en koen rende naar boven. ik liep achter hem aan. ' wat moet ik meenemen' zei hij. ' nou warme kleding. en een deken. powerbank en misschien iets van snijplanken en shit' zei ik. koen ging inpakken en ik ging op zijn bed liggen. no way dat ik ging helpen. na een uur ging iedereen naar de tuin. ik liep ook maar mee. iedereen ging helpen met de boodschappen. ' en waar is de pan'  riep rob. ' hier is de pan' zei milo die een pan voor spaghetti omhoog hield. ' dit is toch geen pan voor eieren en mexicano's' riep rob. ' daar heb je toch een frituurpan voor nodig' zei koen. ' nee die zijn voor de pan' zei rob. rob pakte het bord met boterhammen met boterhammenworst en tyfte het op het gras. de jongens gingen de tenten opzetten en ik keek lekker toe. ' koen. schatje ik ga naar binnen ik kom straks weer even kijken' zei ik en ik liep naar binnen. ik plofte op de bank. buiten hoorde ik de jongens allemaal schreeuwen. ik ging een beetje op tik tok kijken. na een paar uurtjes werd ik gebeld door koen. ' hey schatje kun je even naar het schuurtje komen' vroeg hij. ik hing op en liep er naartoe. ' amber. schatje kun je even men pakketje pakken daar bij de poort' vroeg koen. ' wat is het überhaupt?' vroeg ik. ' ja dat weten wij dus ook niet' zei rob. 'ey ik ga dat pakketje niet pakken hoor. dit is goede content' zei ik. ' ja das wel waar' zei matthy. ik bleef nog even bij de jongens en daarna liep ik naar binnen. aangezien het al 6 uur was besloot sushi te bestellen. ik bestelde de sushi en ging verder met chillen.  na een tijd ging de bel. ik deed open en pakte de sushi aan. ik ging weer op de bank zitten. ik besloot even lekker een insta foto van mijn sushi te maken. gewoon voor de leuk en om de jongens jaloers te maken aangezien ze mijn insta post altijd zien. 

ambermol

ambermol    dit is toch lekker mensen! ik lekker sushi eten terwijl de jongens lekker aan t kamperen zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ambermol    dit is toch lekker mensen! ik lekker sushi eten terwijl de jongens lekker aan t kamperen zijn. @bankzitters. 🍣

---------------------

No(a)otje: Lekker hoor meid. de boys zullen we jaloers zijn

Bankzitters: wij hier kou lijden en jij zit lekker sushi te chappen

Ambermol: tja leven is oneerlijk

Robbievdgraaf: geniet maar lekker hoor :)

Koen: wel jaloers hoor..... ( beter kom je straks nog wat naar mij brengen)

+542 reacties

-----------------------

hahaha de jongens waren jaloers. ik at mijn sushi op. helaas voor koen had ik niks  meer over. abby was ondertussen tegen me aan komen liggen. ik ging lekker een filmavondje voor mezelf houden, dacht ik bij mezelf. ik pakte een biertje en ging weer op de bank liggen. ik besloot Once Upon a Time te gaan kijken. binnen no time had ik al 1 seizoen uitgekeken. ik besloot voor mezelf even een lekker bakkie popcorn te maken. na een tijd besloot ik te kijken hoelaat het was. 01.54. bijna 2 uur 's nachts. ik was nog niet moe en ik moest weten hoe het verhaal eindigde dus besloot ik  lekker verder te kijken. rond half 4 hoorde ik ineens het slot van de deur. ik besloot te gaan kijken wat het was. ik liep naar de voordeur en zag raoul staan. je kon aan hem zien dat hij het koud had' hoezo ben jij nog wakker' vroeg hij. ' serie. super spannend. hoezo ben jij hier?' vroeg ik. ' ik kan niet op mijn zij slapen want dan krijg ik last van mijn nek. maar als ik op men rug slaap slaap ik recht dus met men voeten raakte ik de achterkant van de tent aan. dus op een gegeven moment werd ik wakker, men sokken: kletsnat door de condens. ik draaien, ik word kletsnat wakker. zieke pijn aan men nek, ik ga naar buiten, zieke koppijn. ik moet naar binnen voor mijn spuit in men been. men kussen en fles liggen daar nog en toen dacht ik: waar ben ik mee bezig.' zei hij. ' ja snap ik. moet ik iets voor je doen?' vroeg ik. ' nee hoor ik ga gewoon naar boven en slapen' antwoordde hij.  ' als er toch iets is. ik ben dan waarschijnlijk nog beneden' zei ik. hij stak zijn duim op en liep naar boven. 

ik was bijna klaar met seizoen 3 toen raoul weer naar beneden kwam. ' ben je nou nog hier?' vroeg hij een beetje verbaast. ' ja. ik ben niet boven hè' zei ik lachend. ' nee ik bedoel heb je de hele nacht die serie lopen kijken' vroeg hij. ' ja dat heb ik gedaan' zei ik. samen aten we wat ontbijt. ' ik ga zo even naar de rest. kijken of ze al wakker zijn. anders ga ik ze wakker maken' zei ik. ik liep naar boven en trok een leuke outfit aan

 ik liep naar boven en trok een leuke outfit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik liep weer naar beneden. ' volgens mij slapen ze nog steeds' zei raoul. ik stak men duim op en liep naar buiten. 

mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu