' ja, we moeten vanavond om half 1 's nachts op schiphol zijn en we gaan voor een weekje. dus GA JE KOFFER INPAKKEN MENSEN' zei koen.
ik rende naar het washok waar nog steeds mijn dozen lagen. ik pakte mijn koffer uit de hoek van de kamer en nam hem mee naar boven.
( dit is mijn koffer)
milo en robbie kwamen achter me aan naar boven gerend, koen en raoul deden het allemaal rustig aan. ik pleurde mijn koffer op milo zijn bed en deed de kastdeuren open. milo legde ook zijn koffer op zijn bed en begon ook zijn kleding in te pakken. uiteindelijk had ik: 2 pyjama's, 2 korte broeken, 2 rokjes, 1 broekje voor bij het zwembad, 1 rok voor bij het zwembad, 3 jurkjes, 2 bikini's, 1 paar slippers, 2 paar hakken, zonnebril, 3 leesboeken, telefoonoplader, mijn I-pad en apple pencil zodat ik kan tekenen, mijn dyson hairdryer en mijn toilettas. in mijn toilettas had ik: mijn tandenborstel, tandenpasta, zonnebrand, deo, parfum, haarborstel, haarstiekjes, haarclip, wenkbrauwpotlood, blush, highlighter, mascara, lipgloss, zalfjes en paracetemollen. het paste precies in mijn koffer. ' moet dat echt allemaal mee' zei milo ' ja dat moet en het valt toch best wel mee' zei ik. ik trok een zwarte legging aan en deed er mijn blauwe trui overheen. ik trok mijn koffer van het bed en tilde hem naar beneden. ' nou ik ben klaar hoor' zei ik terwijl ik mijn koffer de kamer in rolde en hem bij matthy zijn koffer zette. matthy zat op de bank en ik plofte naast hem neer. ' zin in' vroeg ik ' ja hoor' zei hij. ook rob kwam naar beneden en zette zijn koffer bij de onze.
*skip tot 00.15 uur 's avonds*
we zaten allemaal op de bank. we waren gewoon een beetje film aan het kijken. ' jongens we moeten wel zo gaan want het is al kwart over twaalf' zei raoul die op zijn horloge keek. koen zette de tv uit en we stonden op van de bank. we zouden weer met het busje gaan omdat dat goedkoper was met het parkeren. we pleurde alle koffers in het busje en stapten in, matthy reed en zette mijn playlist op. toen we op schiphol aankwamen parkeerde we de bus en haalde we de koffers bus. we liepen naar binnen en deden de standaard dingetjes ( douane enz. )
we liepen nog even lang de starbucks en bestelden allemaal een koffie. met onze koffie liepen we naar de gate en gingen we zitten. ik moest geeuwen ' ben je moe schat' zei milo. ' ja' zei ik. het vliegtuig ging boorden en we stapten in, ik zat tussen milo en rob. ik ging met men hoofd op milo zijn schoot liggen en viel vrijwel meteen in slaap
' guys wakker worden we zijn er' koen tikte vanaf achter op men hoofd. ' ik ben wakker hoor dmp' zei ik en ik ging rechtop zitten. we liepen het vliegtuig uit en liepen naar de bagageband. we stonden er pas net een minuut toen matthy zei ' koen is dat niet jou koffer daar in de hoek' koen had een koffer meegenomen met een abonneer op bankzitters stikker. koen pakte zijn koffer van de band en snel daarna hadden rob, matthy en milo ook hun koffers. na zeker 10 minuten zei milo ' die roze met blauwe is van jou toch' ik knikte en milo trok mijn koffer van de band. ' jesus raoul waar blijft jou koffer toch' zei rob. raoul haalde zijn schouders op en ja hoor daar kwam zijn koffer aan. koen en raoul hadden ook een taxi geregeld die al buiten stond te wachten. we legden de koffers in de taxi en reden naar ons hotel
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Randomdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......