het was best gezellig. het enige kutte was dat feline, noortje en sophie de hele tijd om ons heen aan het hangen waren.
' nou dit hoeft van mij niet meer hoor' zei ik toen we thuis kwamen. ' nee inderdaad' zei rob. ' moeten jullie nog opnemen of zijn jullie klaar voor vandaag' vroeg ik. ' ik moet nog wel wat opnemen' zei rob. ' ja same' antwoordde raoul. ' ik moet nog editten' zei matthy. ' en ik ga naar huis' zei milo. milo liep weg net als raoul, matthy en rob. ' moet jij nog wat doen?' vroeg ik aan koen. ' nee' antwoordde hij. ' zullen wij dan samen iets gaan doen?' vroeg ik met een pruillip. ' wat had je in gedachten dan' vroeg koen. ' kunnen we samen voetballen in de tuin' vroeg ik. koen zuchtte ' nou oke. puur omdat jij het bent' zei hij. ' yess je bent een topper maar ik ga eerst even omkleden' zei ik. ik liep naar boven en pakte mijn bankzittersbroekje en een van koen zijn shirts en liep naar beneden. ' hey dat shirt komt me bekend voor' zei hij. ' ja da kan' zei ik. hij liep naar buiten en ik volgde hem. even toen we buiten het afdakje waren sprong ik op zijn rug. ' en wat denk jij te gaan doen' vroeg hij terwijl hij zijn hoofd naar achter deed zodat hij me aan kon kijken. ' gewoon op jou rug zitten' zei ik. ik gaf hem een kus. met mij op zijn rug liep hij naar het goaltje achterin de tuin. ik pakte de bal en ging een beetje hoog houden. daarna schoot ik de bal naar koen die het ook ging proberen. helaas lukte het hem totaal niet. ' nou je hebt veel ervaring hé' zei ik. ' ohh nou heb je een probleem kleintje' zei ik. ik moest lachen en rende weg. tijdens het rennen keek ik nog even achterom. hij rende achter me aan. op een gegeven moment snee hij af waardoor hij me inhaalde. hij pakte me vast en samen vielen we op de grond. in plaats van dat we meteen opstonden bleven we liggen. de lucht was super blauw dus echt mooi om naar te kijken.
( zo lagen we zo'n beetje)
we waren allebei stil maar toch was het niet ongemakkelijk. ' amber' zei koen ineens. ' koen' zei ik terwijl ik zo ging liggen zodat ik hem aan kon kijken. ' ik hou van je' zei koen. ' ik ook van jou' zei ik. hij gaf me een kus op mijn hoofd en ik ging dichter tegen hem aan liggen. ' zullen we blijven liggen' vroeg ik voorzichtig. ' ja tuurlijk' antwoordde hij. zo bleven we liggen tot matthy ineens naar buiten gelopen kwam. ' oh ja sorry ik wou jullie moment niet verpesten' zei matthy terwijl hij rood werd. ' oh joh maakt niet uit hoor' zei ik. ' nou ja, ik kwam zeggen dat we koen even nodig hebben voor een overleg over de video's. maar ik zeg wel dat koen nu even niet kan' zei matthy. ' nee hoor hoeft niet hij kan wel even mee' zei ik terwijl ik koen aan keek. ' als jij dat niet erg vind' zei koen. ' nee joh werk gaat toch voor' zei ik. koen gaf me een kus op mijn voorhoofd. ' oke tot straks' zei hij terwijl hij met matthy mee liep. ik bleef nog even liggen.
sorry voor de kortere hoofdstukken. ik heb toetsweek waardoor ik veel moet leren maar ik wil wel blijven posten
ly
xxx pam
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
De Tododit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......