Einde

230 6 0
                                    

* 4 jaar later*

' mama?' vraagt daantje. vandaag mag daan voor het eerst naar school. we waren al vroeg opgestaan. met name daan en ik. koen en de andere mannen bleven liggen. ' ja schatje' vroeg ik. ' waar zijn papa en rob, matthy en raoul' vroeg daan. het is echt heel schattig hoe daantje alles uitspreekt. rob,mama en papa kan ze wel normaal uitspreken. matthy spreekt ze meer uit als mattshy en raoul spreekt ze meer uit als roel. ' die slapen nog. zullen wij papa zo wakker maken' vroeg ik. ' jaaa' riep daantje. op dat moment kwam matthy binnen. ' wat is er jaa' vroeg hij. ' matthy!!! we gaan papa wakker maken' zei daantje. matthy bukte zodat hij op daan haar hoogte was. ' mag ik ook mee' vroeg hij. ' jaaa' riep daantje. ik tilde daan op. traplopen ging prima maar af en toe kon ze nog vallen dus tilde ik haar maar op. met zen 3e liepen we naar boven. toen we in koen zijn kamer kwamen sprong daan op bed. mijn kamer was trouwens verleden tijd. het was daan haar kamer geworden. ' papa! wakker worden!' riep daantje. ' hey kaasje. ja je naar school vandaag' vroeg koen. ' jaa dus kom' zei daan. koen stapte uit bed. ' ze heeft er echt zin in he' zei hij tegen mij. ' ja echt he' zei ik. het is ook echt grappig hoe daan bij haar geboorte heel veel op mij leek en nu meer op koen. ze heeft koen zijn haarkleur en koen zijn ogen. ook wat van mij ofc maar ja. toen koen was omgekleed tilde koen daan op en zwiepte haar over zijn schouder. toen we beneden kwamen zaten raoul en rob ook al beneden. ' rob roel' riep daan. koen zette daantje tussen rob en raoul op de bank. ' milo komt ook zo. hij had nog een verrassing voor daan' zei raoul. ik maakte het brood voor daan en deed het in haar bakje. we aten nog wat en toen de deur open. ' wie gaat er vandaag naar school' riep milo. ' ikeeee' riep daan. ' daan je moet even bij milo gaan kijken' zei rob. daantje huppelde naar milo. ' kijk eens' zei milo die een super gave rugzak achter zijn rug vandaan haalde. ' wow is die voor mij' riep daan. ' ja want dan zie je er cha chi uit op je nieuwe school' zei milo. de jongens houden echt veel van haar. en zij ook van hun. ik pakte de rugzak over van milo en deed haar spullen erin. 'daan we moeten nu echt gaan' zei koen. daantje gaf de andere jongens nog een knuffel en daarna reden we naar school. ' heel veel plezier schatje' zei ik. we gaven haar een knuffel. ' doei mama! doei papa!' riep daantje. 



dit was het einde van mijn beste vriend zijn vriend. ik vond dit heel leuk om te schrijven en had nooit gedacht dat zoveel mensen dit zouden lezen. ik hou van jullie. stuk voor stuk. ik ga ook aan een nieuw boek beginnen dus check zeker mijn account voor mijn andere boeken. 

doeiii <3


mijn beste vriend zijn vriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu