POV ROBBIE
ik werd wakker van mijn telefoon. ik keek op mijn telefoon en zag een herinnering dat amber over 3 dagen jarig was. ik kleedde me aan en liep naar de kamer van koen, ik klopte en liep naar binnen. ' kom nu naar beneden , het is belangrijk' zei ik. 'mhhmmhmh' zei koen. ik liep weer naar buiten en deed het zelfde bij raoul en matthy. toen ik bij de kamer van milo liep ik gewoon naar binnen want ik wist dat als ik zou kloppen amber wakker zou worden. ik tikte op milo zijn schouder ' kom naar beneden, meeting nu' fluisterde ik. ik liep naar beneden waar de rest al zat. milo kwam binnen en sloot de deur, ' robbie waarom moesten we komen' vroeg raoul. ik begon te vertellen, ' nou amber is over 3 dagen jarig en we hebben niks en niks geregeld' begon ik. ' wat had je in gedachten' vroeg matthy. ' ik dacht misschien gewoon hier een feest met ballonnen enz.' zei ik. ' en dan 's avonds marshmello's roosteren en daarna een pyjama feest met films' ging ik verder. ' ohh ja leuk' zei milo. ' wie komen er dan allemaal' vroeg koen. ' wij en noa?' zei matthy. ' hoe gaan we alles halen want als we allemaal weg gaan heeft ze het sowieso door' zei raoul. ' uhh gisteren zei ze dat zij en noa vanmiddag naar de bios gingen en dan daarna uiteten' zei milo. we spraken af dat we vanmiddag als ze weg was naar de stad zouden gaan voor decoraties, heel veel eten, drank en cadeau's.
-zzzzz zzz zzz zzz- mijn telefoon ging. ik opende mijn ogen, milo was al uit bed. ik pakte mijn telefoon en nam op. ' heyy klaar voor vanmiddag ik ben om 12.30 bij jou wat is het adres' zei de stem door de telefoon. het was noa, ik gaf haar het adres en hing op. ik was nu toch al wakker dus deed ik een broek en trui aan. toen ik naar beneden liep waren alle boys al beneden, ' morguhhhh' zei koen. ik ging op de stoel tussen milo en koen zitten. ' noa is hier om 12.30 om naar de bios te gaan en daarna gaan we uiteten dus ben ik waarschijnlijk laat terug' zei ik.
*skip tot 12.30*
de bel ging, ' ik doe wel open' zei ik. ik stond op en liep naar de deur. zoals ik al dacht was het noa. ' heyy babe' zei ze, ik gaf haar een knuffel. we liepen naar binnen, ' jongens dit is noa' zei ik. ze zwaaide even, 'noa dit zijn koen, raoul, matthy, robbie en milo' zei ik terwijl ik ze allemaal af ging. ' zullen we gaan' vroeg ik. ze knikte, ik gaf alle jongens nog een knuffel en we liepen naar haar auto. 'naar welke film gaan we eigenlijk' vroeg ze in de auto. ik pakte mijn telefoon ' house off gucci' zei ik. bij de bioscoop kochten we chips, popcorn, chocola en fanta. we liepen naar de zaal en gingen op onze plekken zitten.
POV MILO
amber en noa waren weg. we wachtte 5 minuten en liepen naar het busje. matthy reed, en robbie, koen, ik en raoul waren een lijstje met alles wat we nodig hadden aan het maken. ' wat is haar favo kleur' vroeg koen. ' roze en beetje goud' zei robbie, ' is dat geen leuk idee voor het thema' vroeg ik. ' zullen we in ieder geval sushi eten als avondeten dan' zei robbie
dit was het lijstje:
Verjaardag Amber
thema: roze/goud
decoratie: ballonnen, slingers ( happy birthday, normale slingers)
eten: taart, marshmello's, chocomel, onesies, malibu, cola, bier, jilz, zoete popcorn, ribbel paprika chips, m&m's , suikerspin
als cadeaus: luxe badset, ketting met haar naam, kaartjes voor Disneyland Parijs, grote panda knuffel
'is het lijstje klaar' vroeg matthy toen we in de stad waren. ' jep' zei raoul. we stapten uit en haalden alles wat we nodig hadden. ' boys waar gaan we dit verstoppen' vroeg koen toen we thuis waren. ' misschien op mijn kamer daar komt ze niet' zei raoul. we verstopten alles in raouls kamer en gingen op de bank zitten.
695 woorden
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Ngẫu nhiêndit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......