' thats my girl' zei ik. ' thats my baby' zei noa.
we liepen naar de ingang waar allemaal doeken hingen van de film. de premiere was van de film uncharted. die van tom holland. overal stond paparazzi. we liepen de de loper op. overal werden vragen gesteld, foto's gemaakt. noa liep een beetje achter de groep aan dus ik pakte haar vast en sleurde haar mee. ' wie is zij?' vroeg iemand aan mij. ' dit is mijn beste vriendin' zei ik. koen kwam ons halen. ' mogen wij jullie wat vragen?' vroeg de verslaggever. noa liep weg. ' hoelang zijn jullie nu al samen en hoe reageerde milo erop' ' sinds de VEED' zei ik. ' en milo we hadden toen even een tijd dat we geen contact hadden maar nu loopt alles weer gesmeerd en het maakt hem ook niet uit' zei koen. ' er gaan geruchten rond dat jij haar ten huwelijk wil vragen. wat heb je hierover te vertellen' ik keek koen een beetje in shock aan. ' nou nee. ik heb er nog niet overnagedacht' zei koen. gelukkig, niet dat ik niet wilde trouwen met koen maar ik wou gewoon niet dat hij het op tv zou vertellen. we liepen terug naar de rest en gingen in de zaal zitten. bij de stoelen lagen dekens. wat eigenlijk wel fijn was want ik had het ijskoud in die jurk. ik zat tussen koen en noa in. ik pakte de deken en ging eronder zitten. koen pakte de andere helft. ik had natuurlijk een spleet aan de zijkant van mijn jurk en dat was toevallig koen zijn kant. ineens voelde ik zijn hand op mijn been. door die deken viel het niet op. zijn hand ging steeds verder naar boven. kut kut kut. ik keek naar koen en hij keek ook naar mij. ' thuis ben je van mij' fluisterde koen. ' ohw is dat zo' fluisterde ik terug. ' ja. dan moet je je maar niet zo lekker kleden' fluisterde koen terug. de hele film lag zijn hand op mijn been. het was best een gave film. we dronken allemaal nog een drankje behalve noa en matthy want die moesten rijden. noa naar haar huis en matthy naar cdh. koen keek me de hele tijd aan. we namen afscheid van noa en reden naar cdh. thuis gingen we allemaal naar boven. in zijn kamer duwde koen mij meteen tegen de muur. we zoenden intiem. mijn jurk ging langzaam uit en zijn pak ook. hij pakte een condoom en ging in me. we bewogen synchroon. toen we klaar waren lagen we uitgeput op bed. ' je bent geweldig schat' zei koen. ' jij niet dan' zei ik.
* het is ondertussen een maand later*
ik maak me zorgen. om mezelf. ik ben misselijk en ben niet ongesteld geweest. wat als ik zwanger was. ik ben pas 21! hoe zou koen reageren. ik kan toch geen abortus doen. ik besloot een test te halen. ik pakte een te grote trui en mijn capuchon en een zonnebril. ' ik ga even make up halen' zei ik. de jongens zwaaide. ik reed naar de kruitvat en deed de vermomming op. ik pakte wat mascara en liep daarna naar de testen. ik pakte er een paar, betaalde en liep weer weg. eenmaal thuis waren de jongens aan het opnemen. ik zwaaide en liep naar boven. ik deed de testen en ging zitten. allerlei gedachten vlogen door mijn hoofd. na een tijd draaide ik de testen om. ik was zwanger! ik liet de testen op tafel vallen en begon te huilen. na een tijd kwam rob naar boven. ' hey alles oke' vroeg hij toen hij zijn hoofd om het hoekje hield. ik schudde mijn hoofd. hij kwam naar binnen en deed de deur dicht. hij kwam bij me zitten. ' vertel' zei hij. ' nou uh. ik ben zegmaar misselijk en ik ben niet ongesteld geweest dus er is een kans dat ik zwanger ben' zei ik. ' heb je een test gedaan' vroeg rob. ik knikte en wees naar de testen op tafel. rob stond op en keek naar de testen. ' omg je bent zwanger. dat is vet leuk' zei hij. ' maar wat vind koen ervan en hoe moet ik het vertellen' zei ik. ' wij gaan naar de winkel en halen een pakketje die laten we zo beneden zien' zei rob. rob wou weglopen maar ik hield hem tegen. ' doe een capuchon trui aan en een zonnebril' zei ik. rob pakte alles en ik de testen. we reden naar de winkel en kochten een pakketje. ik deed de testen erin en we reden terug naar cdh. ' hey waar waren jullie' vroeg matthy toen we binnen kwamen. ' de stad' zei rob. ik keek rob aan en hij knikte. ik legde het kistje op tafel. ' wat is dit?' vroeg koen. hij opende het kistje.
hij had geen reactie. ook milo raoul en matthy keken in het doosje. ' ben je zwanger?' vroeg milo. ik knikte. ' omg dat is fantastisch! gefeliciteerd' zei raoul die me een knuffel gaf. matthy gaf me ook een knuffel net als milo. koen zei niks, hij keek alleen naar het doosje. hij vond het kut, hij gaat het uitmaken omdat ik zwanger ben. dacht ik. ik rende naar boven en begon te huilen.
POV KOEN
de deur ging open rob en amber kwamen binnen. amber had een wit doosje vast. ' hey waar waren jullie' vroeg matthy ' de stad' zei rob. rob en amber keken elkaar aan en rob knikte. amber legde het kistje op tafel. ' wat is dit?' vroeg ik. ik opende het kistje. er lag een zwangerschaps test in met een paar baby spullen. ik wist niet wat ik moest zeggen of moest doen. ook milo raoul en matthy keken in het doosje. ' ben je zwanger?' vroeg milo. ' omg dat is fantastisch! gefeliciteerd' zei raoul. het werd een hele knuffelpartij. ik wist nog niet wat ik moest doen. amber rende ineens naar boven. kut ik heb het verpest. dacht ik bij mezelf. ' dus koen wat vind jij ervan' vroeg rob. ' ik ik weet het niet. ik vind het heel leuk. maar kan ik wel vader zijn' vroeg ik. ' ik denk dat je dat heel goed gaat doen. alleen niet hetzelfde gaan doen als bij baby aardbei' zei raoul. ' ga nou eerst met haar praten' zei milo. ik rende naar boven. ' amber?! schatje waar ben je' vroeg ik. ik hoorde gehuil uit amber haar kamer. ik liep naar binnen. ze zat op de grond' hey. je mag het best uitmaken als je het kut vind. want ik ga geen abortus doen! dat is moord' zei amber. ' waarom zou ik het uitmaken omdat je zwanger bent? ik hou van je en een kind maakt dat alleen maak leuk' zei ik. ' e-echt' vroeg ze. ' ja tuurlijk' antwoordde ik. ik trok haar omhoog en zoende haar.
'
JE LEEST
mijn beste vriend zijn vriend
Overigdit verhaal gaat over Amber. haar ex beste vriend robbie woont samen met de bankzitters. na elkaar 5 jaar niet gesproken te hebben verandert 1 berichtje haar hele leven.......